Skocz do zawartości

Cofanie płynu chłodzącego do zbiorniczka wyrównawczego.


ficcal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, motocykl Kawasaki GPZ 500 S 1998. Zazwyczaj po jeździe na b. wysokich obrotach pow. 8 tys. i do odcięcia, płyn w zbiorniku wyrównawczym jest ponad poziom max. chociaż wcześniej był na pewno między min - max. Przy spokojnej jeździe problem nie występuje. Czym to jest spowodowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w temacie, motocykl Kawasaki GPZ 500 S 1998. Zazwyczaj po jeździe na b. wysokich obrotach pow. 8 tys. i do odcięcia, płyn w zbiorniku wyrównawczym jest ponad poziom max. chociaż wcześniej był na pewno między min - max. Przy spokojnej jeździe problem nie występuje. Czym to jest spowodowane?

Prawidłową pracą Twojego układu chłodzenia.

Bym Ci to wytłumaczył ale z racji, ze jest to napisane w dziesiatkach tematów to użyj sobie wyszukiwarki.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No okej ale czy wtedy muszę sam wyciągnąć nadmiar ze zbiorniczka i wlać do chłodnicy? O ile pamiętam płyn sam nie wraca do normy a przez to jest go mniej w chłodnicy i nawet podczas normalnej jazdy zdarza mu się zagrzać.

 

Jakby ktoś miał czas mógłby napisać dlaczego tak się dzieje, poza tym że układ chłodzenia tak pracuje:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...