DZIKOWSKI Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 no ale co ja mam im powiedziec? ze co mam uszkodzone w tym? najlepiej prześlij im fotkę Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 najlepiej prześlij im fotkękoszt naprawy, napisali mi w mailu, ok 250 zł. dobra. teraz głupie pytanie. jaką mam pewność ze oni mi nie podmienią, nie popsują jeszcze gorzej, wogole nie zrobią , i wezmą za to kase? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Konkretny zakład dba o swoją renomę Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 18 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 a jak przyjdzie mi już to wszystko zrobione, to magneto byle jak moge wsadzic? czy rózni sie coś o ile w lewo/ prawo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 magneto mocujesz na klin na wale i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 to czyli na magnecie jest jakies "wciecie" którym ma wejsc na wał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 to czyli na magnecie jest jakies "wciecie" którym ma wejsc na wał? W to "wcięcie" przychodzi klin,który uprzednio osadzasz w "wcięciu" na wale Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 (edytowane) juz nie bede tworzył nowego tematu. mam pytanie. czy zagrzeje motor 60 minutową jazdą hmm.. nie wiem jak by tą jazde nazwać.. troche wyższa niż amatorska, skacze na chopach, itp itd ? chodzi mi dokladnie o zawody, cross country i drugie pytanie. czy moge sprawdzić przed odpaleniem, po odpaleniu, przed jazdą , czy nie ma za wysokiej temperatury spalania? Edytowane 22 Maja 2014 przez hondacr1252001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 przyszedl stator. nie ma iskry, napisane na kartce w przypadku braku iskry zmienic kable bialy z niebieskim, dalej nie ma iskry . na bialym i niebieskim 29,5 ohm pokazuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 przyszedl stator. nie ma iskry, napisane na kartce w przypadku braku iskry zmienic kable bialy z niebieskim, dalej nie ma iskry . na bialym i niebieskim 29,5 ohm pokazuje . Powinno być od 9 do 25 ohm Dzwoń i powiedz,że jest za dużo Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 (edytowane) ten gosc mowi ze jest "podrasowany, ale to w niczym nie przeszkadza" i mowia zeby wysylac do nich modul i cewke , bo to ktoros z tych jest popsute, ja juz nie wyrabiam ;s gdy kopne, maksymalne napiecie zmienne na statorze jakie powinno byc?nie mam sił, jezeli gdzies jeszcze coś bede musiał wysyłać, koniec. sprzedaje szmate .... czyli nikt nie poratuje? ;( juz sami pewnie nie wiecie co to moze byc ;/ chyba bede ją sprzedawał w pizdu ... bo to nie ma sensu pchac pieniadze i nie jezdzic dalejCewka dobra, sprawdzana w drugim motorze. Edytowane 2 Czerwca 2014 przez hondacr1252001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Cierpliwość i skrupulatność to podstawa przy takich naprawach, przyda Ci się na przyszłość ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Ostatni miesiąc Przy nim będę siedział. Mam nadzieje ze.go.zrobię.sam, jak nie, to mechanik. Tylko gdzie ja na swoim.kochanym Podlasiu, w siemiatyczach, znajdę dobrego mechanika który mi to.zobaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 multimetr ustawiony na zakres 200 V~ napięcie w granicach 50-100V. Na magnecie masz kawał nalepionego materiału zrób zdjęcie jak ten kawał materiału będzie przy impulsatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 macie, cewka wyjeta, dwa kable od statora idace do cewki. z nich to mierzylem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.