dziki73 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Czy ktoś jeździ po regeneracjii wału (nie szlif) czy warto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Poszukaj kogoś komu udało się zrobić wiecej niż 2000 km :DPozatym omijaj starego vulcana , zarówno małego jak i dużego . Duzy żre oleum na potęgę , mały miał problem z panewkami a po zbadaniu tego małego pieca stwierdziłem że przy płocie w kawasaki musiało za duzo dobrego zielska rosnąć. Jeśli VN to z tych nowszych - bodajże 800 i 1600 i nowsze warto rozpatrywać . Wczesniej to dramat technologiczny. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki73 Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Poszukaj kogoś komu udało się zrobić wiecej niż 2000 km :DPozatym omijaj starego vulcana , zarówno małego jak i dużego . Duzy żre oleum na potęgę , mały miał problem z panewkami a po zbadaniu tego małego pieca stwierdziłem że przy płocie w kawasaki musiało za duzo dobrego zielska rosnąć. Jeśli VN to z tych nowszych - bodajże 800 i 1600 i nowsze warto rozpatrywać . Wczesniej to dramat technologiczny.jest to 99rok1500cm wiec trzeba go spuscic zeby zaduzo nie stracic nie znam sie ale jezdzi wiele 4-osuwow po regeneraci dlaczego motocykl ma byc inny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Film olejowy i panewki na korbie wału motocyklowego mają zupełnie inne warunki pracy (mniejsze gabaryty , większe siły i ich wartości szczytowe) od takich w piecu samochodowym . Zresztą ,po prostu pogrzeb za tematem regeneracja wałlu w japonii tu lub w necie . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 jest to 99rok1500cm wiec trzeba go spuscic zeby zaduzo nie stracic nie znam sie ale jezdzi wiele 4-osuwow po regeneraci dlaczego motocykl ma byc inny? bo motocykl ma dwa koła i wałów się nie regeneruje ale jak bardzo chcesz rzucać kasę w błoto to Twoja sprawa tylko podczas sprzedży z tym wałem uprzedź kupującego o tym "naprawionym" wale :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malykrata Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 opowiem Wam koledzy "ciekawą " historię , wczesną wiosną trafiło do mnie totalnie rozgrabione Kawasaki zzr 1100 , oczywiscie panewka obrócona , wymontowawszy to co mi było potrzebne wystawiłem moto do sprzedania z przeznaczeniem na części , po paru telefonach (cena była jak za złom) pewien Pan z decydował sie na zakup (uprzedziłem ze panewka stuka ) i tu jest psikus . owy jegomość zaprowadził moto do mechanika w miejscowosci Łapy (podlaskie) i po regeneracji wału w warsztacie w Białymstoku MOTO SMIGA JAK TRZEBA , mi opadła szczeka i nie chcąc wierzyc mu na słowo pofatygowałem sie aby to obejrzec. I po raz drugi byłem szczerze zdziwiony , wszystko gra przebieg juz około 3000 km. moto wchodzi na obroty i naprawde nic mu nie brakuje , pozostaje tylko swiadomość ze w kazdej chwili moze cos zawieść .Także mój swiatopogląd na te sprawy uległ totalnemu wypaczeniu ( mialem honde cb 700 sc i oddałem za czapkę drobnych przez panewkę )na koniec dodam ze koszt naprawy to 1600 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Historia jest dobra, ale zanim zaczniesz zmieniac swoje wyobrazenia na ten temat to troche poczekaj.Mielismy tu kolege zbieracza Hond ktory regenerowal waly w swoich sprzetach. Byly to wszystko starsze motocykle z lat 70 tych, najdluzszy przebieg jaki udalo mu sie osiagnac to 20 tys na chyba Hondzie CB 1100.Wszystkie swoje dzialania tutaj przedstawial, wiec wiemy ze stosowal fabryczne panewki samochodowe + szlif walu.Czyli nie stosowal panewek rzemiesliniczych i mial b.dobrego szlifierza.Tak ze czasem trwa to troche dluzej, a czasem gdy ktos robi to na dorabianych panewkach troche krocej ale prawda jest jedna : - mozna to robic gdy producent przewiduje ten typ naprawy, a nie mozna gdy nie przewiduje, a taka jest sytuacja z wiekszosciajaponskich motocykli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.