grayfox Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Cześć,Mam problem ze swoim motocyklem, przeczesałem fora i sprawdziłem wszystko co udało mi się znaleźć. Listę sprawdzonych rzeczy dodaje poniżej.Mianowicie nie mogę dojść do ładu z gaźnikiem w KXF 250 2006.Podczas małego otwarcia przepustnicy motocykl strzela w wydech, delikatnie przerywa a podczas jazdy w tym zakresie się przydławia.Trochę więcej gazu i jest ok.-Świeca lekko brązowa (kawa z mlekiem)-Świeca nowa-Nowy rozrząd-Filtr czysty, nasączony-Zawory na 0.15-Gumy całe, opaski mocno skręcone-Wydech Devil -Wydech mocno skręcony, sprężyna założona -Iglica maksymalnie opuszczona-Śruba regulacji składu mieszanki wykręcona 3 obroty, motor dobrze odpala, trzyma wolne, schodzi z obrotów, reaguje na pokręcenie śrubą wolnych obrotów, jeśli odkręcę jeszcze więcej, gubią się wolne i gaśnie, jak wkręcę zaczyna coraz gorzej palić.-Widoczny czarny dym przy gwałtownym dodaniu gazu na wolnych.Co to może być?Dodam, że w wyższych partiach obrotów ciągnie bardzo ładnie, równo i nie strzela ani nic nie zamula.Objawy nasilone na zimnym silniku i ze wzrostem temp. silnika trochę ustają ale wciąż są mocno wyczuwalne. Dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 możesz mieć zużytą już iglice albo jej gniazdo wtedy w zakresie niskich obrotów mogą być problemy.oczywiście mogę się mylić a nie ubywa ci chłodziwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Po 1,5 godzinie endurzenia nic nie ubyło, myślałem też o tym bo na zimnym silniku po dłuższej przerwie tydzień czy dwa przez chwile kopci na biało jednak potem ustaje. Gdyby uszczelka pod głowicą puszczała to też by się motor gotował a nic takiego nie ma miejsca. Po za tym uszczelka jest założona nowa po remoncie, firmy Wossner jeśli dobrze pamiętam. Co do iglicy to sprawdziłem i tak centymetr od końca widać rysy i przytarcia. Jednak ciężko mi ocenić w jakim stopniu jest zużyta. W każdym razie widać i czuć pod palcem, że nie jest w tym miejscu tak gładka jak wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 pewnie iglica do wymiany jak porysowana mocno.po dluższym postoju jak piszesz kopci bo w wydechu zbiera się woda - to normalna kolej rzeczy.przy walniętej uszczelce nie koniecznie woda musi sie gotować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udało się mi dziś pokręcic tak śrubą składu mieszanki, że znalazłem kompromis pomiędzy nie gaśnięciem a strzelaniem, jest całkiem nieźle, jednak wykręciłem prawie 3,5 obrotu więc trochę dużo. Postaram się o nową iglicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 WYDECH DEVIL... masz szatana i problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Tak jest, brakuje doladowania przy wejsciu na obroty :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.