V12 Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 (edytowane) chyba masz fabryczny komin co? Piękna kultura pracy silnika. Od kilku sezonów jeżdżę Suzuki, i takie melodie już nie dla mnie:(Silnikowi nie ma prawa się nic stać,To nie mój film . Wrzuciłem dla przykładuJa mam u siebie caly układ wydechowy ARROW ktoś we włoszech założył Edytowane 24 Maja 2014 przez V12 Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Trochę odświeżę stary temat. Obecnie mam BMW F650. Moc max 48KM przy 6500rpm, moment max 56Nm przy 5200rpm. Wcześniej jeździłem RF900 i tam był dość szeroki zakres obrotów, najlepiej i najoszczędniej wychodził jak się nie schodziło poniżej 5000 - 6000rpm. BMW bez szarpania i mulenia daje radę już przy 3000rpm. Czy jazda z takimi obrotami po mieście nie będzie szkodliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Miałem F650 tyle że w wersji Dakar. Męczysz go jazdą od 3000 obrotów. Zdrowo dla niego jest mniej więcej od 3700-3800. W praktyce 4000-5000 to był normalny zakres poruszania się nim przy spokojnej jeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.