antii7 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Witam,chciałbym prosić o porównanie obu motocykli osoby znające temat.Czytam to forum i DR 650SE jest dużo bardziej chwalona niż XT 600 po 90 roku."Na papierze" wyglądają dość podobnie ;) XT - waga na sucho 156 kg, DR SE 147, czyli niewiele mniej.Se ma dopracowany silnik, nie padają głowice. Ale w sumie XT też ma żywotny silnik. Chciałbym zapytać czy Dr-ka ma przewagę w jeździe terenowej? Patrząc na oferty sprzedaży Xt-ka można dużo łatwiej kupić, więcej jest ofert i jest tańszy. Bardzo proszę o opinię.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 W takim porównaniu dr jest fajniejsza ale ogólnie lepiej kupić to co jest w lepszym stanie. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 glowice padaj w SE , mniej niz w starszych modelach , ale tez padaja . Moze lepiej TTS - sprawdzony silnik XT z calkiem dobra rama/zawiasem. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Nie wiem, jakimi motocyklami jeXdziliście, ale ja sporo km robiłem za granicą na XT600 i w kraju na DR 650 ( zanim kupiłem DR 350)....XT niezły motocykl, ale mi 2 razy sypnęła się skrzynia, drugi raz to wysadziło blok silnika po zblokowaniu, prawdopodobnie zbyt słaby materiał na koła zębate, 2 i 5 biegu...Moto lepiej sprawuje się do jazdy po mieście, bo niższe siedzisko...W porównaniu do DR nowszych generacji dużo cięższy, oprócz problemów z biegami OK, tak sobie myślę, że może bardzo wrażliwy na brutalne traktowanie(?)DR650 wersja USA, moto topiłem w bagnach i brodach, trzeba dbać o częste wymiany oleju, nagrzewać delikatnie silnik ( nie katować na zimnym), sprawdzać sprzęgło ( szybko się zużywa),jeździ się momentem, a nie mocą... można na nim skakać, ale czuć masę po przyziemnieniu, to tyle co pamiętam sprzed 7-8 lat...aha siedzisko dużo wyższe...tak moto super...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 w xt 600 niby był fabrycznie problem z 5 biegiem , wieść gminna niesie że jak wył , to znaczy że zaraz się rozsypie, ale w mojej wył 2 lata i nic, u kumpla starej 2kf też wyła i też nic a miała bardzo ciężko....... szczerze to przez 6 lat zajawki enduro nigdy nie słyszałem żeby piec w xt600 padł -ten silnik jest mułowaty ale jest chyba niezniszczalny , u mnie w okolicy jeździła 43nF , której lali przepalony samochodowy olej , i katował ją jeden z drugim i w ciągu 2 lat nie byli jej w stanie zabić , o własnych siłach pojechała do następnego klienta........ xt600E w terenie ?? szutry , w błocie tonie (masa) w piachu tonie (masa) plus że jest bardzo niska jak na 600 i łatwo się nawet niskiej osobie podeprzeć nogą w sytuacji podbramkowej, i ma rozrusznik elektryczny (jak już glebnie nie ma kopania ) do mało ambitnego offu ok ale nic więcej....... fajne moto w miasto , wygodna kanapa , niskie , mocy w sam raz...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.