pyciorz Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 WItamMam problem bo nie wiem jak wyregulowac gaznik.Ktore sroby sa do czego, i jak je wkrecac lub wykrecac(tz. ile obrotow kluczem)?Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazgul65 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 kolego tymi śrubami co sa w komorze pływakowej nic nie regulujesz to są dysze paliwowe je mozesz tylko wykręcic i przedmuchaćdysze i kanały dolotowe sruby regulacyjne są przywarznie z boku gaźnika lub nawet spotkałem sie ze zw dolnej części gaźnika, ta dolna sruba na krzyzak jest do regulacji obrotów a z boku gaźnika masz srubę regulacyjną składu mieszanki paliwowo powietrznej pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 (edytowane) kolego tymi śrubami co sa w komorze pływakowej nic nie regulujesz to są dysze paliwowe je mozesz tylko wykręcic i przedmuchaćdysze i kanały dolotowe sruby regulacyjne są przywarznie z boku gaźnika lub nawet spotkałem sie ze zw dolnej części gaźnika, ta dolna sruba na krzyzak jest do regulacji obrotów a z boku gaźnika masz srubę regulacyjną składu mieszanki paliwowo powietrznej pozdrawiam tu też to ma miejsce Na fotce widać,że śruba do regulacji składu znajduje się od spodu gaźnika- z prawej strony w kołnierzu na płaski śrubokręt. Edytowane 26 Marca 2014 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazgul65 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 tu też to ma miejsce Na fotce widać,że śruba do regulacji składu znajduje się od spodu gaźnika- z prawej strony w kołnierzu na płaski śrubokręt.dokładnie tak jak piszeż regulacja składu miesznki od dołu jakiś głupek to wymyslił ha ha ha na to wyglada że nie ma mozliwosci regulacji bez wyciagnięcia gaźnika no chyba ze gaźnik jest zamocowany z boku cylindra druga sruba od dołu regulacja obrotów ta na krzyżak pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Nie tylko w tym przypadku tak jest, u mnie w RF też muszę wyjąć gaźniki, aby wyregulować skład mieszanki. Gdyby chociaż te śruby były umieszczone od strony filtra powietrza to pół biedy, bo przynajmniej gaźników bym nie musiał wyciągać z króćców tylko od spodu małym, płaskim śrubokrętem podszedł. Ale niestety, umieszczone są od strony cylindrów i nie ma opcji, żeby tam podejść. Jedyny plus to taki, że nie muszę rozłączać linek gazu i ssania, aby przekręcić gaźniki. Ostatnio regulowałem to 4 razy wszystko rozkręcałem, aby ustawić tak, jak powinno być (odkręcenie air boxa, rozłączenie wężyków powietrznych i paliwowych, odkręcenie króćców od powietrza). Jakieś 5h mi to zajęło. Pomijam ściąganie baku, bo całą operację robiłem przy użyciu kroplówki, więc trochę czasu zaoszczędziłem. Jednak jestem zdania, że lepiej odżałować te 150 - 200zł i dać na dobry serwis, niż się z tym męczyć. Chyba, że ktoś ma duuużo wolnego czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Nie tylko w tym przypadku tak jest, u mnie w RF też muszę wyjąć gaźniki, aby wyregulować skład mieszanki. Gdyby chociaż te śruby były umieszczone od strony filtra powietrza to pół biedy, bo przynajmniej gaźników bym nie musiał wyciągać z króćców tylko od spodu małym, płaskim śrubokrętem podszedł. Ale niestety, umieszczone są od strony cylindrów i nie ma opcji, żeby tam podejść. Jedyny plus to taki, że nie muszę rozłączać linek gazu i ssania, aby przekręcić gaźniki. Ostatnio regulowałem to 4 razy wszystko rozkręcałem, aby ustawić tak, jak powinno być (odkręcenie air boxa, rozłączenie wężyków powietrznych i paliwowych, odkręcenie króćców od powietrza). Jakieś 5h mi to zajęło. Pomijam ściąganie baku, bo całą operację robiłem przy użyciu kroplówki, więc trochę czasu zaoszczędziłem. Jednak jestem zdania, że lepiej odżałować te 150 - 200zł i dać na dobry serwis, niż się z tym męczyć. Chyba, że ktoś ma duuużo wolnego czasu. Nie tylko w tym przypadku tak jest, u mnie w RF też muszę wyjąć gaźniki, aby wyregulować skład mieszanki. Gdyby chociaż te śruby były umieszczone od strony filtra powietrza to pół biedy, bo przynajmniej gaźników bym nie musiał wyciągać z króćców tylko od spodu małym, płaskim śrubokrętem podszedł. Ale niestety, umieszczone są od strony cylindrów i nie ma opcji, żeby tam podejść. Jedyny plus to taki, że nie muszę rozłączać linek gazu i ssania, aby przekręcić gaźniki. Ostatnio regulowałem to 4 razy wszystko rozkręcałem, aby ustawić tak, jak powinno być (odkręcenie air boxa, rozłączenie wężyków powietrznych i paliwowych, odkręcenie króćców od powietrza). Jakieś 5h mi to zajęło. Pomijam ściąganie baku, bo całą operację robiłem przy użyciu kroplówki, więc trochę czasu zaoszczędziłem. Jednak jestem zdania, że lepiej odżałować te 150 - 200zł i dać na dobry serwis, niż się z tym męczyć. Chyba, że ktoś ma duuużo wolnego czasu. Można też dokupić specjalną dłuższą śrubę regulacyjną,która nam ułatwi całą czynność. Widziałem ją w kilku motorach z gaźnikiem Keihin-a Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazgul65 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 no własnie ale moim zdaniem taka redukcja jest przydatna bo przeciesz gaźnik trzeba regulować na rozgrzanym i PRACUJĄCYM silniku ja przynajmniej nie widzę innej opcji bo jak można dostroić skład mieszanki z wyciagniętym gaźniku??????????/ rozumiem np. półtora obrotu ale nie zawsze to zdaje egzamin silnik musi pracowac i wtedy sprawdza sie jego reakcje na np. szybkie przyspieszenie tak myslę inaczej to nie ma sensu no chyba ze się mylę moim zdaniem konstuktor gaźnika był pijany ha ha pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.