Skocz do zawartości

Suzuki dr 350 vs 400


Rekomendowane odpowiedzi

 

Szkoda tylko ze wszystkie te dzaponskie enduro, maja zawieszenie do doopy....jak by nie mogli z crossowki przeszczepic ...

 

nie wiem ja w E miałem zajebiste zawieszenie nigdy mi nie dobił , bez problemu dawałem radę tym skakać, a ważę teraz 95kg :D ja swojego opchnąłem bo przerażał mnie remont tego motocykla , trudny silnik, drogie części (blaszka z przepustnicy gaźnika za 700 zł przebiła wszystko :D połowa wypłaty , do xr 600 w tej cenie mam praktycznie korbę i tłok :D )

 

 

Wszędzie na necie znajduje że stara XR 600 ma 27 koni.

 

27KM miała wersja dławiona(były takie na rynek niemiecki , moja z niemiec w dowodzie ma 12kW :D ) , otwarta miała 44-45KM więc nawet na papierze jest mocniejsza od drz, momentu też ma więcej...

 

 

jeszcze bardziej lżejsza Y.

 

tylko że Y miała wszystkie możliwe choroby wieku dziecięcego , okręcające się statory , problemy z napinaczami nierządu itp , E z końca produkcji miały w zasadzie wszystko poprawione....

 

pozatym wolałbym mieć 120 kg i rozrusznik elektryczny niż 113 i kopać :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe, to spoko, nie wiedziałem, że jeździ się na danych technicznych.

 

A no spoko, nie wiedziałem że dane techniczne nijak mają się do rzeczywistości i 25 koni przy 135 kg zalanych tak samo urywa tyłek jak DRZ E czy EXC.

 

A ten problem z napinaczami rozrządu to jest jak z Yeti. Każdy słyszał o tym ale nie widział. Na forum DRZ nikomu nie strzelił na starym silniku. Mam dwie drzty teraz z czego jedną ze starym napinaczem i nie boję się że strzeli. A jak strzeli to podzielę się tym na forum ;)

Edytowane przez Songo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

suzuki zawsze mialo problemy z glowicami , w DRZ tez to wystepuje , nawet jak masz poziom oleju w normie .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bzdura , wiele DRZ ma zajehana glowice , bo nagle przestalo smarowac walki ...ot urok suzuki w singlu .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bzdura , wiele DRZ ma zajehana glowice , bo nagle przestalo smarowac walki ...ot urok suzuki w singlu .

 

Tak samo jak wiele Ktmow nie dojeżdża do celu tylko sypie się po drodze.

 

A twierdzisz to na podstawie?

 

Powtarzam, to jest bzdura.

 

Zapraszam na www.dr-z.pl tam możesz się zapytać ilu użytkownikom padła głowica.

 

Crovcia nikt nie wie co tam jest jeszcze nakaszanione w silniku. Bez rozbiórki nikt Co tego nie powie. To jest wersja sm z kołami enduro i bezsensownie zamontowaną przednią tarczą od sm. Przewód po prawej stronie silnika nie powinien znajdować się w tamtym miejscu na wysokości cylindra.

 

Ale uważam że w swoim wieku chcesz się pchać w za dużą pojemność. Nie masz kasy, kup dt 125 i śmigaj sobie bez kosztowo po lasach

Edytowane przez Songo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...