Songo Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 A dane techniczne to masz od czego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 A dane techniczne to masz od czego?NIe, to spoko, nie wiedziałem, że jeździ się na danych technicznych. Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Szkoda tylko ze wszystkie te dzaponskie enduro, maja zawieszenie do doopy....jak by nie mogli z crossowki przeszczepic ... nie wiem ja w E miałem zajebiste zawieszenie nigdy mi nie dobił , bez problemu dawałem radę tym skakać, a ważę teraz 95kg :D ja swojego opchnąłem bo przerażał mnie remont tego motocykla , trudny silnik, drogie części (blaszka z przepustnicy gaźnika za 700 zł przebiła wszystko :D połowa wypłaty , do xr 600 w tej cenie mam praktycznie korbę i tłok :D ) Wszędzie na necie znajduje że stara XR 600 ma 27 koni. 27KM miała wersja dławiona(były takie na rynek niemiecki , moja z niemiec w dowodzie ma 12kW :D ) , otwarta miała 44-45KM więc nawet na papierze jest mocniejsza od drz, momentu też ma więcej... jeszcze bardziej lżejsza Y. tylko że Y miała wszystkie możliwe choroby wieku dziecięcego , okręcające się statory , problemy z napinaczami nierządu itp , E z końca produkcji miały w zasadzie wszystko poprawione.... pozatym wolałbym mieć 120 kg i rozrusznik elektryczny niż 113 i kopać :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 a jak z serwisowaniem takiej wr250f? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 (edytowane) NIe, to spoko, nie wiedziałem, że jeździ się na danych technicznych. A no spoko, nie wiedziałem że dane techniczne nijak mają się do rzeczywistości i 25 koni przy 135 kg zalanych tak samo urywa tyłek jak DRZ E czy EXC. A ten problem z napinaczami rozrządu to jest jak z Yeti. Każdy słyszał o tym ale nie widział. Na forum DRZ nikomu nie strzelił na starym silniku. Mam dwie drzty teraz z czego jedną ze starym napinaczem i nie boję się że strzeli. A jak strzeli to podzielę się tym na forum ;) Edytowane 27 Marca 2014 przez Songo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 tak patrze to ta WR też nie jest taka strasznei chyba słaba, ale też ciężko dopaść za 6tke :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 a dlaczego ma być słaba ?jak się dobrze wjeździsz to wszelakie 450 będą miały problem żeby nadążyć. Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 tak patrze to ta WR też nie jest taka strasznei chyba słaba, ale też ciężko dopaść za 6tke :/ To jest WR F, całkiem inny motocykl niż ten który jest opisywany wcześniej. To tak jak DRZ E i S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 http://tablica.pl/oferta/suzuki-drz-dr-z-400-rok-2006-uszkodzony-caly-lub-czesci-CID5-ID5rbH7.html#13bca93a58 kolejne pytanie ile taka naprawa może kosztować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 to jest jakiś ulep Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 suzuki zawsze mialo problemy z glowicami , w DRZ tez to wystepuje , nawet jak masz poziom oleju w normie . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 (edytowane) suzuki zawsze mialo problemy z glowicami , w DRZ tez to wystepuje , nawet jak masz poziom oleju w normie . Bzdura. Problem dotyczy jedynie dr 350. Edytowane 27 Marca 2014 przez Songo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 bzdura , wiele DRZ ma zajehana glowice , bo nagle przestalo smarowac walki ...ot urok suzuki w singlu . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 to jest jakiś ulepw sensie? myślicie że w 2tysiącach bym go naprawił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 (edytowane) bzdura , wiele DRZ ma zajehana glowice , bo nagle przestalo smarowac walki ...ot urok suzuki w singlu . Tak samo jak wiele Ktmow nie dojeżdża do celu tylko sypie się po drodze. A twierdzisz to na podstawie? Powtarzam, to jest bzdura. Zapraszam na www.dr-z.pl tam możesz się zapytać ilu użytkownikom padła głowica. Crovcia nikt nie wie co tam jest jeszcze nakaszanione w silniku. Bez rozbiórki nikt Co tego nie powie. To jest wersja sm z kołami enduro i bezsensownie zamontowaną przednią tarczą od sm. Przewód po prawej stronie silnika nie powinien znajdować się w tamtym miejscu na wysokości cylindra. Ale uważam że w swoim wieku chcesz się pchać w za dużą pojemność. Nie masz kasy, kup dt 125 i śmigaj sobie bez kosztowo po lasach Edytowane 28 Marca 2014 przez Songo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.