bratomek Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 (edytowane) Witam, tak jak w temacie mam problem z 4 biegiem w kx. Zaczeło się od wyskakiwania biegu przy dużym obciązeniu tz. z prostej drogi pod góre, potem bieg wyskakiwał z dodawaniem gazu ale na równych obrotach można było jechać, skończyło się tak że nie zależnie przy jakich warunkach pracy silnika i terenie bieg ten wyskauje (nawet jadąc po prostym na małym gazie wyskoczy). Rozkręciłem silnik na poł i wszystkie biegi, wałki, coś w rodzaju kłów? co zmieniają położenie tryb są całe i nie wiem w czym tkwi problem. Jakby ktoś wiedział o co chodzi to proszę o wyjaśnienie. Co do sprzęgła dołaczam zdjęcie i moje pytanie brzmi czy da się jakoś to zregenerować czy nie warto. Cena owego kosza trochę mnie przerażą więc może da sie z nim coś zrobić. Sam myślałem żeby te rownki pościnać na jakieś pilarce do zelaża ale nie wiem czy to da rade. Co wy o tym sądzicie? Edytowane 20 Marca 2014 przez bratomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Do wymiany zębatki 4 biegu (może być też wodzik).Co do kosza to poszukaj używki w lepszym stanie.Z którego roku masz tego KX-a ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratomek Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Z 98' ale wszystko jest nieźle wyje****, kupiłem od znajomego sąsiada niby tanio ale z czasem bardzo załuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Tłok też do wymiany ?Jak wygląda cylinder ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratomek Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Mam go już 3-ci rok i tak powoli dochodzę do łądu z nim. Jak go kupiłem to niby fachowiec robił mi remont i tłok i tuleja była nowa, ale kasa za robotę była taka że nie mam zamiaru już tyle wyciągać. Bieg zaczął wyskakiwać w jesieni a tuż tuż sezon rusza i chce jeździć. Co do tłoka i tuleji mają 3 lata ja za bardzo się nie znam na tym ale mogę zrobić zdjęcie. Fakt że już sporo osłabł od 3 lat to i może przydało by się to wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Chcąc mieć fan z jazdy lepiej będzie zrobić szlif i wstawić nowy tłok :icon_twisted: Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratomek Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 A powiedz mi bo ja nie wiem czy wkładając nowego tłoka trzeba wbijać nową tuleje czy tylko szlif bo pytałem tam i tu i zdania były podzielone. Teoretycznie robiąć ten szlif musze kupić wiekszy tłok, ale o ile ? Jak to wszystko współpracuje z sobą, i jak potem luzy sprawdzić czy są odpowiedzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Co do skrzyni to obejrzyj dobrze koła zębate bo pewnie masz pozaokrąglane kly i powyrabiane otwory.Obejrzyj kola czwartego biegu i saśiednie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Zawieź cylinder do szlifierni niech go zmierzą i zbiorą szlif na kolejną selekcję tłoka. Sam tłok niech też Ci dobiorą z zachowaniem wymaganych luzów montażowych Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratomek Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Będę szukał jakiegoś zakładu, co do tej skrzyni to mówiąc szczerze rozbieram motor pierwszy raz, widziałem już skrzynie w samochodach i traktorach ale nie wiele mają wspólnego. Jak mam znaleść ten 4 bieg? zębaty idą po kolei ? Bawiłem się troche i nie wiem który to bieg, robiąc zdjęcie będziecie w stanie mi je wskazać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Bez serwisówki jej nie odpalisz -serio Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Jako, że masz chyba trochę wydatków, to kosz sprzęgłowy spróbuj najpierw zregenerować we własnym zakresie - weź płaski pilnik i wyrównaj wyząbkowane powierzchnie, żeby Ci się dobrze tarcze i płytki rozklejały. Opinie na temat trwałości takiego zabiegu są różne, bo różnie ludzie używają sprzęgła: jeżeli nie masz zwyczaju "podsprzęglać" na winklach i strzelać ze sprzęgła w zakrętach, to prawdopodobnie długo będziesz latał bez konieczności wymiany kosza. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 wrzuć zdjęcia skrzyni, zlokalizujemy czwarty bieg. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratomek Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 (edytowane) http://www.ronniesmailorder.com/fiche_section_detail.asp?section=380990&category=Motorcycles&make=KAWASAKI&year=1998&fveh=8807 Edytowane 20 Marca 2014 przez bratomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 masz uszkodzony 13260A i 13260F wodzik pewnie też i wybierak być może. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.