Skocz do zawartości

Kawasaki KX 250 problem z 4 biegiem i kosz sprzęgłowy.


bratomek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tak jak w temacie mam problem z 4 biegiem w kx. Zaczeło się od wyskakiwania biegu przy dużym obciązeniu tz. z prostej drogi pod góre, potem bieg wyskakiwał z dodawaniem gazu ale na równych obrotach można było jechać, skończyło się tak że nie zależnie przy jakich warunkach pracy silnika i terenie bieg ten wyskauje (nawet jadąc po prostym na małym gazie wyskoczy). Rozkręciłem silnik na poł i wszystkie biegi, wałki, coś w rodzaju kłów? co zmieniają położenie tryb są całe i nie wiem w czym tkwi problem. Jakby ktoś wiedział o co chodzi to proszę o wyjaśnienie.

 

Co do sprzęgła dołaczam zdjęcie i moje pytanie brzmi czy da się jakoś to zregenerować czy nie warto. Cena owego kosza trochę mnie przerażą więc może da sie z nim coś zrobić. Sam myślałem żeby te rownki pościnać na jakieś pilarce do zelaża ale nie wiem czy to da rade. Co wy o tym sądzicie?

 

1f7edff90f40f4bcm.jpg

Edytowane przez bratomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam go już 3-ci rok i tak powoli dochodzę do łądu z nim. Jak go kupiłem to niby fachowiec robił mi remont i tłok i tuleja była nowa, ale kasa za robotę była taka że nie mam zamiaru już tyle wyciągać. Bieg zaczął wyskakiwać w jesieni a tuż tuż sezon rusza i chce jeździć. Co do tłoka i tuleji mają 3 lata ja za bardzo się nie znam na tym ale mogę zrobić zdjęcie. Fakt że już sporo osłabł od 3 lat to i może przydało by się to wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi bo ja nie wiem czy wkładając nowego tłoka trzeba wbijać nową tuleje czy tylko szlif bo pytałem tam i tu i zdania były podzielone. Teoretycznie robiąć ten szlif musze kupić wiekszy tłok, ale o ile ? Jak to wszystko współpracuje z sobą, i jak potem luzy sprawdzić czy są odpowiedzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę szukał jakiegoś zakładu, co do tej skrzyni to mówiąc szczerze rozbieram motor pierwszy raz, widziałem już skrzynie w samochodach i traktorach ale nie wiele mają wspólnego. Jak mam znaleść ten 4 bieg? zębaty idą po kolei ? Bawiłem się troche i nie wiem który to bieg, robiąc zdjęcie będziecie w stanie mi je wskazać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że masz chyba trochę wydatków, to kosz sprzęgłowy spróbuj najpierw zregenerować we własnym zakresie - weź płaski pilnik i wyrównaj wyząbkowane powierzchnie, żeby Ci się dobrze tarcze i płytki rozklejały. Opinie na temat trwałości takiego zabiegu są różne, bo różnie ludzie używają sprzęgła: jeżeli nie masz zwyczaju "podsprzęglać" na winklach i strzelać ze sprzęgła w zakrętach, to prawdopodobnie długo będziesz latał bez konieczności wymiany kosza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz uszkodzony 13260A i 13260F wodzik pewnie też i wybierak być może.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...