Rokers Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 (edytowane) Witam - wszystkich - mam problem z moim Sportsterem 883R niedawno go kupiłem, znajomy ściągnął z Francji (przebieg 21700 km), wiem że motocykl "leżał" to co było uszkodzone zostało wymienione bądź polakierowane - tylko wydechy zostały zastąpione "głośnymi". Mi zostało parę drobiazgów, jak już je poprawiłem i zacząłem robić jazdy próbne pojawił się pewien kłopot. Motocykl całkiem znośnie działa na wolnych obrotach, nie da się ustawić bardzo wolnych obrotów, ale takie ok.1000 obr. ale kiedy chcę mu dodać gazu zaczyna kichać, prychać nie chce wejść na obr. jak mu dam dużo gazu - to przejdzie tą fazę kichania i prychania i wkręci się pięknie na obroty, ale kiedy z wolnych obrotów dodam mu delikatnie 1 - 2 mm obrotu manetką to - kicha, prycha, krztusi się, jak już pisałem ma niestety głośne wydechy, akcesoryjny filtr Kuryakyn z wkładem K&N i gaźnik Mikuni HSR 42 mm. Wydaje mi się trochę duży ten gaźnik jak na Sportstera 883 (myślę że nikt cylindrów we Francji nie zmienił) - w końcu ten gaźnik i ten filtr miał we Francji (i pewnie poprawnie jeździł) zmieniły się tylko wydechy. Próbowałem wzbogacić mieszankę na iglicy (ma 5 wcięć było na 2 od dołu), wiele to nie dało, próbowałem zubożyć - efekt jest taki sam. Pracuje stabilnie i dobrzy przy wykręconych 2 obr. i na przedostatnim ząbku na iglicy, kiedy przejdziemy ta fazę kichania i prychania i wejdziemy na ciut wyższe obroty, motocykl pięknie przyspiesza, przy hamowaniu silnikiem mimo pustego wydechu i akcesoryjnego filtra nie strzela w wydechy, bardzo ładnie przyspiesza. Mam kolekcję starych motocykli (Junaki, Jawa 250, Pannonia 250 itp. i jeden motocykl współczesny do jazdy wcześniej miałem Virago z rozwalonymi gaźnikami, ustawiłem doszedłem do ładu, mam vacuometry, później miałem Drag Stara 1100, potem Vulcana 800, z naprawami, regulacjami nie miałem problemów, a obecnie mam Sportstera - niby tylko jeden gaźnik prosta sprawa - a jednak nie). Jeszcze dziś popołudniem spróbuję wyjąć ten gaźnik, nie wiem jak on jest przymocowany do króćca, może gdzieś tam podsysa "lewe" powietrze, jak tam nic nie znajdę to nie wiem czego się czepić - macie jakieś pomysły ? W zał. foto filtra, wydechów. Edytowane 17 Marca 2014 przez Rokers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Miliony tematów chociażby na tym forum, za oceanem już nawet nie wspomnę. 5 minut czytania i już wiedziałbyś o co chodzi. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rokers Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Miliony tematów chociażby na tym forum, za oceanem już nawet nie wspomnę. 5 minut czytania i już wiedziałbyś o co chodzi. Dzięki PRO-MOTOR Twoja pomoc była niedoceniona w rozwiązaniu tego problemu, widzę że tylko zajmujesz się reklamą swojej firmy, a nie pomocą. Sportstera udało mi się naprawić, dzięki pomocy telefonicznej z salonu HD V-Force Poznań , mają tam super mechanika. Problem nie tkwił w gaźniku tylko w "czujniku położenia wału korbowego". Zakupiłem nowy w Warszawie (za 400 zł) wymieniłem w 5 min. i motocykl działa poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość starydziad Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Dzięki PRO-MOTOR Twoja pomoc była niedoceniona w rozwiązaniu tego problemu, widzę że tylko zajmujesz się reklamą swojej firmy, a nie pomocą. Sportstera udało mi się naprawić, dzięki pomocy telefonicznej z salonu HD V-Force Poznań , mają tam super mechanika. Problem nie tkwił w gaźniku tylko w "czujniku położenia wału korbowego". Zakupiłem nowy w Warszawie (za 400 zł) wymieniłem w 5 min. i motocykl działa poprawnie.Zamiennik pewnie by kosztował nie więcej niż 100 pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rokers Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Zamiennik pewnie by kosztował nie więcej niż 100 pln.... pewnie tak - ale nigdzie w okolicznych sklepach nie mieli (albo takie sklepy, albo nie występuje - sam nie wiem), a jeździć jakoś trzeba :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurider Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 trudno o zamiennik. miałem ten problem i zdobyłem taki czujnik od użytkownika forum sportstera z USA za 80$.harley ma kody błędów i gdybyśmy się nie szczypali z przekazywaniem wiedzy, to każdy mógłby sobie sam sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.