Skocz do zawartości

Rokers

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Rokers

  • Urodziny 12/01/1979

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tarnobrzeg

Osobiste

  • Motocykl
    HD Sportster 883R
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.motocykle.tbg.net.pl

Osiągnięcia Rokers

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Też mam Sportstera 2005 (wersja europejska, dokładnie z salonu we Francji), ten alarm istotnie jest denerwujący. Może ktoś z Was wie jak to zdemontować ? (skoro wersje USA występowały bez alarmu więc i wersja europejska działała by bez).
  2. Kupię oryginalną (fabryczną) kierownicę Sportster 883 R
  3. ... pewnie tak - ale nigdzie w okolicznych sklepach nie mieli (albo takie sklepy, albo nie występuje - sam nie wiem), a jeździć jakoś trzeba :-)
  4. Dzięki PRO-MOTOR Twoja pomoc była niedoceniona w rozwiązaniu tego problemu, widzę że tylko zajmujesz się reklamą swojej firmy, a nie pomocą. Sportstera udało mi się naprawić, dzięki pomocy telefonicznej z salonu HD V-Force Poznań , mają tam super mechanika. Problem nie tkwił w gaźniku tylko w "czujniku położenia wału korbowego". Zakupiłem nowy w Warszawie (za 400 zł) wymieniłem w 5 min. i motocykl działa poprawnie.
  5. Witam - wszystkich - mam problem z moim Sportsterem 883R niedawno go kupiłem, znajomy ściągnął z Francji (przebieg 21700 km), wiem że motocykl "leżał" to co było uszkodzone zostało wymienione bądź polakierowane - tylko wydechy zostały zastąpione "głośnymi". Mi zostało parę drobiazgów, jak już je poprawiłem i zacząłem robić jazdy próbne pojawił się pewien kłopot. Motocykl całkiem znośnie działa na wolnych obrotach, nie da się ustawić bardzo wolnych obrotów, ale takie ok.1000 obr. ale kiedy chcę mu dodać gazu zaczyna kichać, prychać nie chce wejść na obr. jak mu dam dużo gazu - to przejdzie tą fazę kichania i prychania i wkręci się pięknie na obroty, ale kiedy z wolnych obrotów dodam mu delikatnie 1 - 2 mm obrotu manetką to - kicha, prycha, krztusi się, jak już pisałem ma niestety głośne wydechy, akcesoryjny filtr Kuryakyn z wkładem K&N i gaźnik Mikuni HSR 42 mm. Wydaje mi się trochę duży ten gaźnik jak na Sportstera 883 (myślę że nikt cylindrów we Francji nie zmienił) - w końcu ten gaźnik i ten filtr miał we Francji (i pewnie poprawnie jeździł) zmieniły się tylko wydechy. Próbowałem wzbogacić mieszankę na iglicy (ma 5 wcięć było na 2 od dołu), wiele to nie dało, próbowałem zubożyć - efekt jest taki sam. Pracuje stabilnie i dobrzy przy wykręconych 2 obr. i na przedostatnim ząbku na iglicy, kiedy przejdziemy ta fazę kichania i prychania i wejdziemy na ciut wyższe obroty, motocykl pięknie przyspiesza, przy hamowaniu silnikiem mimo pustego wydechu i akcesoryjnego filtra nie strzela w wydechy, bardzo ładnie przyspiesza. Mam kolekcję starych motocykli (Junaki, Jawa 250, Pannonia 250 itp. i jeden motocykl współczesny do jazdy wcześniej miałem Virago z rozwalonymi gaźnikami, ustawiłem doszedłem do ładu, mam vacuometry, później miałem Drag Stara 1100, potem Vulcana 800, z naprawami, regulacjami nie miałem problemów, a obecnie mam Sportstera - niby tylko jeden gaźnik prosta sprawa - a jednak nie). Jeszcze dziś popołudniem spróbuję wyjąć ten gaźnik, nie wiem jak on jest przymocowany do króćca, może gdzieś tam podsysa "lewe" powietrze, jak tam nic nie znajdę to nie wiem czego się czepić - macie jakieś pomysły ? W zał. foto filtra, wydechów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...