Adam M. Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Problem w tym ze kranik podcisnieniowy nie zamknie ci paliwa jesli ma uszkodzona membrane, jako ze to ona jest za to odpowiedzialna.Musisz najpierw naprawic kranik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorek Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 witam, z podobnych powodów (niesprawne zaworki) naprawiałem gazniki w swoim pierwszym japończyku KZ 550 z 82 roku, tylko tam były mechaniczne, sprawa jest jak najbardziej do ogarniecia, a sprawdzanie szczelności zaworków samym zalaniem gażników w mojej ocenie jest kiepskie, ja u siebie po rozwierceniu gniazd do zaworków z innego moto (bo do mojego nie mogłem dostać) i dotarciu gniazd, podłączałem 1,5 litrową butelke z paliwem na wysokości ok 1m, tak aby stworzyć ciśnienie opadowe i tak sprawdzałem szczelność i poprawność działania zaworków, trwało to troche ale działało bezbłednie, szczególnie kiedy własnie kranik "puszcza" i zdarza sie zapomnieć zakręcić :-) powodzenia, a gdybys miał pytania to pisz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 W GPz pozycji zamkniętej kranika nie ma. Przynajmniej u mnie nie było. Są ON, RES i PRI, więc manualnie nie zamkniesz i sprawny zaworek to sprawa dosyć ważna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy GSXR Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 ok, czyli juz wszystko wiem, zaworki do wymiany, z kranika leci we wszystkich pozycjach wiec jest do wywalenia, podcisnienie zaślepiam, a jako, że bedzie to wydumka z innym bakiem bedzie tylko opcja ON/OFF dziekuje wszystkim za odpowiedzijesli bede miał jeszcze jakieś pytania, pozwolę sobie je zadć ;)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 ok, czyli juz wszystko wiem, zaworki do wymiany, z kranika leci we wszystkich pozycjach wiec jest do wywalenia, podcisnienie zaślepiam, a jako, że bedzie to wydumka z innym bakiem bedzie tylko opcja ON/OFF dziekuje wszystkim za odpowiedzijesli bede miał jeszcze jakieś pytania, pozwolę sobie je zadć ;)PozdrawiamSą zestrawy naprawcze do kraników (uszczelki , membrany ) . Dodam że jesli masz uszkodzona membranę to przez nią i przewód podciśnienia bedzie leciec paliwo do gardzieli gaźnika . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.