localh0st Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Witam. Po zimie motocykl nie chciał odpalić (na jesieni odpalał, lecz miał problemy). Padło na czyszczenie gaźników. Wszystko przebiegało bez problemu, lecz jedyną przeszkodą pozostały kanaliki w miseczce gaźników. Dmuchając w zaznaczone otwory w kierunku jak pokazuje strzałka (załączone zdjęcie), nie ma drożności na żadnej z 4 miseczek- i tutaj pytanie: czy te kanaliki/otwory powinny być drożne i ciecz lub powietrze powinno przez nie bez problemu przepływać? Zdjęcie: http://i.imgur.com/ecnqjOz.jpg I jeszcze jedno pytanie: czy dysza strumieniowa (nozzle jet - http://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/m/m0KR0JUrxzAtPcuJpA_nkLA.jpg ) powinna być w odpowiedni sposób ustawiona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 NA pewno komora pływakowa powinna byc odpowietrzona przelewem . Czy w korpusie jest nad tym kanałem jakiś odwiert i kontynuacja kanałem az do wyprowadzenia przelewu z gaźnika ? Nozzle jet - patrz fiszki lub serwisówka ale jej ustawienie na bank musi byc własciwe , nie dowolne. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 (edytowane) jeżeli w ten otwór wchodzi rurka zasysająca paliwo w momencie ssania to oczywiste ze paliwo tam musi być a dostaje się ono tam poprzez otwór poniżej tego zaznaczonego ten który jest prawie na dnie komory... potrzebne byłyby fotki gaźników bo np maxim 650ka miał już inne rozwiązanie i tego tutaj nie jestem pewien ale przypuszczam ze jest tak jak napisałem, a co do rozpylacza to z tym nie ma problemu i żadnej kierunkowości montażu chyba ze jest element ustalający ja w danym położeniu... Edytowane 15 Marca 2014 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 A nie ma różnic w średnicach lub profilach na obu końcach ? Cos mi sie nie wydaje .jeżeli w ten otwór wchodzi rurka zasysająca paliwo w momencie ssania to oczywiste ze paliwo tam musi być a dostaje się ono tam poprzez otwór poniżej tego zaznaczonego ten który jest prawie na dnie komory... potrzebne byłyby fotki gaźników bo np maxim 650ka miał już inne rozwiązanie i tego tutaj nie jestem pewien ale przypuszczam ze jest tak jak napisałem, a co do rozpylacza to z tym nie ma problemu i żadnej kierunkowości montażu chyba ze jest element ustalający ja w danym położeniu... Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 (edytowane) oczywiście ale to jest ewidentne i nie podlega dyskusji autorowi chodziło raczej czy jak to promieniowo obróci to będzie miało na cokolwiek wpływ jakiś... Edytowane 15 Marca 2014 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
localh0st Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 (edytowane) Dziękuję za odpowiedzi.Po przetkaniu kanalików, motocykl odpala bez problemu. Lecz teraz pojawiły się kolejne problemy- jeden z czterech cylindrów pracuje tylko na ssaniu i na jałowych obrotach, po dodaniu gazu wyłącza się, a po spadku obrotów do jałowych ponownie się uruchamia. Gdzie należy szukać przyczyny takiego zachowania? Kolejna sprawa, pewnie powiązana z tym brakiem spalania w jednym z garów - motocykl ma okropnie duże spalanie (wcześniej około 5l/100km, aktualnie około 15+l/100km podczas gdy jeden z garów nie pracuje). Trochę niespalonego paliwa przedostało się do silnika- przybyło oleju, lecz został już wymieniony na świeży. Na początku muszę poradzić sobie z tym jednym niepalącym garem, później wykonam synchronizację gaźników. Dodam, że śruby od regulacji mieszanki są wykręcone na 2 obroty, a wkręcanie/wykręcanie na tym jednym niedziałającym garze niczego nie zmienia - nie powoduje jego dłużej pracy przy wyższych obrotach. -----------------------------------ROZWIĄZANIE------------------Problem już rozwiązany. Okazało się, że problem powodowała jedna dysza która się odkręciła, a konkretniej ta od głównego strumienia ( http://i437.photobucket.com/albums/qq93/bigfitz52/Vacuum%20Fuel%20Valve/Mikuni_Ex-bottom2.jpg <- Main Jet i Washer). Podczas jałowych obrotów wszystko było ok, lecz gdy dodawało się gazu i iglica się podnosiła, gar się zalewał bo paliwo było ciągnięte nie przez otwór <1mm, lecz przez otwór >8mm. Edytowane 15 Marca 2014 przez localh0st Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Dysza się nie odkręciła, tylko nie była przykręcona ;) Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
localh0st Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 (edytowane) Dysza się nie odkręciła, tylko nie była przykręcona ;)Pewnie tak, lecz byłem pewien że ją przykręcałem. :) Edytowane 15 Marca 2014 przez localh0st Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxim53 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Witam !!!!!Mam problem z gaźnikiem w Maxim xj700.Wycieka mi paliwo do komory filtra powietrza !!!Nie mam pojęcia o co chodzi ,czy ktoś może mi pomuc !???Bardzo proszę !!PozdrawiamJan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 zaworek iglicowy do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.