kooszeloo1995 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Witam . Od jakiegoś czasu mam problem ze swoją Hondą . Problem jest taki ,że zacina się bądź nie otwiera zawór wydechowy . Motor szarpie , jadąc na otwartej manecie honda jedzie na pół gwizdka , chwilami dostaje mocy i ciągnie , po chwili sama łapie doła . Może mi ktoś wytłumaczyć na jakiej zasadzie działa w tych modelach zawór wydechowy i czy ktoś zna przyczynę tej usterki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 A skąd wiesz że zawór się zacina? Może to coś innego dolega moto. Zawór w moto tej wielkości z reguły sterowany mechanicznie obrotami. Im wyższe tym więcej się otwiera (podobnie jak wariator w skutzerze). Wał korbowy napędza specjalny mechanizm który uchyla zawór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kooszeloo1995 Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 gdy ściągam dekielek od zaworu przy maksymalnych obrotach silnika zawór stoi w miejscu , po chwili daje gazu i nagle się otwiera i nagle sam opada . Atak w tej hondzie sterowany jest za pomocą dwóch linek które sterowane są przez jakiś silniczek który znajduje się pod bakiem Tak to wygląda i u mnie jest taki problem ,że ten mechanizm nie chodzi jak na filmiku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 A sprawdzales stan linki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kooszeloo1995 Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Linki wydają się jak najlepszym porządku . W pancerzu też chodzi idealnie , nic się nie przycina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Zmierz kompresje, sprawdź układ paliwowy, szczelność skrzyni korbowej, jak wszystko gra to: top end w górę i zawór do wyczyszczenia, poskładaj tak jak na schematach: http://www.megazip.ru/zapchasti-dlya-motocyklov/honda/cr250-964/n-a-2137/cr250r4-708319#g11068154/cylinder-cylinder-head http://www.megazip.ru/zapchasti-dlya-motocyklov/honda/cr250-964/n-a-2137/cr250r4-708319#g11068352/flap-valve przy okazji sprawdzisz sobie jak wygląda tłok i ściany cylindra zamki na pierścieniach. Jeżeli zawór działał a przestał to możliwe że się zaklinował/zatarł albo cos sie uszkodziło, jak nie rozbierzesz to się nie dowiesz. Jeżeli mechanicznie wszystko ok to może silniczek sterujący umiera. Poczytaj tutaj jeszcze. http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=3&t=15985&view=print Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kooszeloo1995 Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Dobra dzięki za pomoc , zaraz zabieram się do roboty . Napiszę czy są jakieś rezultaty . Pozdro Sprawa wygląda tak ,że musze wymienić jedną z linek . Pozadzierane są włoski i pęknięty gwint regulacji . Dodam jeszcze ,że nigdzie takiej nie moge dostać . Wie ktoś może gdzie dostanę taką ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 W ASO Hondy zapytaj. Nie powinna być droga Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.