Skocz do zawartości

kooszeloo1995

Forumowicze
  • Postów

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostróda

Osobiste

  • Motocykl
    Honda Cr 250r
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia kooszeloo1995

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam . Piszę z prośbą po raz kolejny . Honda nadal nie chodzi jak powinna . Mianowicie dlawi sie po dodaniu gazu . Oczywiście dlawi tylko na niskich obrotach . Po strzale ze sprzęgła honia idzie jak glupia . Remont zrobiony tuleja tlok uszczelki . Regulacja gaznika na kazdy mozliwy sposob.
  2. zawór działa dobrze , podciągnąłem dźwignie zaworu do góry tak aby był otwarty . Spróbowałem jechać z otwartym zaworem i nic się nie zmieniło
  3. Witam . Od dłuższego czasu honda przy dodaniu gazu prycha , nie wkręca się na obroty . Kiedyś było to do zniesienia . Teraz przy dodaniu gazu motor prycha ledwie jedzie , po przejechaniu 15 metrów na pełnym gazie dopiero zaczyna wariować i jechać tak jak powinnien . Popuszczam gaz i znów jest to samo . Świeca sucha , filtr powietrza czysty . Remont motoru robiony nie dawno , w silniku jest wszystko idealnie zrobione . Może ktoś z was napiszę coś sensownego , bo brak mi już sił .
  4. Dobra dzięki za pomoc , zaraz zabieram się do roboty . Napiszę czy są jakieś rezultaty . Pozdro Sprawa wygląda tak ,że musze wymienić jedną z linek . Pozadzierane są włoski i pęknięty gwint regulacji . Dodam jeszcze ,że nigdzie takiej nie moge dostać . Wie ktoś może gdzie dostanę taką ?
  5. Linki wydają się jak najlepszym porządku . W pancerzu też chodzi idealnie , nic się nie przycina
  6. gdy ściągam dekielek od zaworu przy maksymalnych obrotach silnika zawór stoi w miejscu , po chwili daje gazu i nagle się otwiera i nagle sam opada . Atak w tej hondzie sterowany jest za pomocą dwóch linek które sterowane są przez jakiś silniczek który znajduje się pod bakiem Tak to wygląda i u mnie jest taki problem ,że ten mechanizm nie chodzi jak na filmiku
  7. Witam . Od jakiegoś czasu mam problem ze swoją Hondą . Problem jest taki ,że zacina się bądź nie otwiera zawór wydechowy . Motor szarpie , jadąc na otwartej manecie honda jedzie na pół gwizdka , chwilami dostaje mocy i ciągnie , po chwili sama łapie doła . Może mi ktoś wytłumaczyć na jakiej zasadzie działa w tych modelach zawór wydechowy i czy ktoś zna przyczynę tej usterki .
  8. 2000 Dodam ,że padają mi też świece . Po dłuższej jeździe . Muszę ładnie wkręcać by nie przerywało .
  9. Witam . Stałem się nie dawno posiadaczem KTM EXC 300 . Problem jest taki , iż motor po odpaleniu i w trakcie jazdy przy dodaniu gazu i wkręceniu nie wyższe obroty przerywa . Tak jakby go zalewało. Gdy dłużej potrzymam gaz do końca to po chwili to przestaje i motor idzie tak jak należy . Dodam ,że na postoju z gaźnika kapie paliwo . Da ktoś może rozsądną rade?
  10. Ja ciągle szlifuje bak papierem 360 . Zrobiłem na razie jedną stronę baku i efekt jest zdumiewający .
  11. Okej , a co powiecie o łożyskach na wał angielskiej firmy NSK ? Wytrzymają w rm 250 ?
  12. A mam jeszcze jedno pytanie . Czy można zmienić same łożyska przegubu wahacza czy muszę zakupić cały zestaw naprawczy ?
  13. Jestem świerzy , na przyszłość będe wiedział . Powie mi ktoś czy te łożyska wytrzymają w mojej rm ?
  14. Witam . Mam do was pytanie odnośnie łożysk na wał do suzuki rm 250 . Co sądzicie o łożyskach angielkiej firmy NSK ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...