baba_zanetti Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 stalowy zawór, przez dziesięciolecia dawał radę, i we współczesnej crossówce też świetnie daje sobie radę, po wymianie gdy oryginały się skończą. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 stalowy zawór, przez dziesięciolecia dawał radę, i we współczesnej crossówce też świetnie daje sobie radę, po wymianie gdy oryginały się skończą. Nie chcę się sprzeczać ale jesteś w błędzie bo silnik na stalowych zaworach wkręca się dużo wolniej a i szybciej popłynie przy wysokich obrotach nie mówiąc o możliwości zderzenia z tłokiem Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 nie jestem w błedzie, nie mówię że stalowe są lepsze, zależy do czego. Ja swoje tytany (gsxr K8) odstawiłem na półkę, jeżdżę na stalówkach. Ile razy wymieniałeś tytany na stalówki? Co znaczy popłynie? roztopi się, czy nie zdąży zamknąć(valve float)? Co sądzisz o głowicy zamieszczonej w temacie? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 głowica zdjęta z przekręconego silnika - uderzył w tłok i sie narobiłomasz rację typowe valve float Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Nie będę się licytował kto co ile i jak. Zdaję sobie sprawę z ilości różnych stopów stosowanych do produkcji gniazd zaworowych czy prowadnic, wkładają mi do do głowy od 4 lat z naciskiem na silniki spalinowe. Przerabiałem głowice od wszelkich crossówek produkcji japońskiej i europejskiej i tak jak pisałem wcześniej nigdy po regeneracji na właściwym poziomie nie było z nimi problemu! Pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Moim zdaniem szkoda kasy na taki drut system.To sie szybko zemści... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.