koroviov Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Mam taki problem. Nie działa mi blokada zawieszenia umożliwiająca utrzymanie skutera w pionie na postoju. Kontrolka na tablicy świeci i nie mam pojęcia jak się w ogóle do tego zabrać. Może mi ktoś coś podpowiedzieć? Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motokofeina Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Uklad jest elektro-hydrauliczny. Sprawdz czy w ogole dziala silnik pompy, czy jest plyn/olej w ukladzie i czujnik cisnienia. Przestal dzialac nagle czy wczesniej dawal jakies sygnaly? Cytuj MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn). Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Nigdy nie działał odkąd goma, czyli od 2 miesięcy. Z tego co wstępnie patrzyłem to płyn jest. Faktycznie spróbuję mu podać prąd bezpośrednio na silnik,to będzie wiadomo.A gdzie szukać czujnika ciśnienia? Nie mogę nigdzieznaleźć literatury to tego wynalazku. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motokofeina Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Sprawdz tez bezpieczniki i przekaznik silnika pompy (jesli jest). Czujnik jest na zespole pompy. Serwisowke powinienes wyguglac w jakies 7 sekund :). Cytuj MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn). Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Dziekuję serdecznie.Z tym googlowaniem tojednak nie takłatwo. Era komputerów mnie zaskoczyła, dlatego większość książek kupuje w wersji papierowej z Haynesa np. Ale mam świadomość istnienia chomika więc może coś znajdę. Dzięki jeszcze raz. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 (edytowane) KoroviovNie wrzuciłeś jaka pojemność a jest ich chyba kilka.Tutaj masz serwisówkę do 400http://www.scootermanuals.us/manuals/Piaggio%20MP3/MP3%20400/MP3%20400%20Workshop%20Manual%20UPDATED.pdfTutaj do 125http://www.scootermanuals.us/manuals/Piaggio%20MP3/MP3%20125/MP3%20125%20Workshop%20Manual.pdf Jak się tym jeździ? Fajnie? Pozdr.F. Edytowane 3 Marca 2014 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Mam 250. Ciekawy sprzęt. Jakby mnie ktośna niego posadzłnie nie powiedział,że mam z przodu 2 koła to bym sięnie zoriętował. Normalnie sięprowadzi,zwłaszcza przy nieco wyższych prędkościach. Taki trochę ciężkawy z przodu jakby miał koło od Fat Boya ;) Nie jest szeroki mimo tych 2 przednich kółek. W korkach normalnie. Zaletą jest hamowanie. Zatrzymuje się jak supersport. No a w zakrętach też trzyma jak zły. Po błotku takim jechałem trochę to tył traci przyczepność dużo szybciej a przód trzyma elegancko. mnie się bardzo podoba. Znajomi,którym się dałem przewieźć stwierdzili (niezależnie od siebie) że szkoda,że nie ma tej blokady, bo to cały urok tego pojazdu. Bez tego jeźżdzi się jak zwykłym makxiskuterem.Może go kiedyś do Radomia na tor zabiorę to sięokaże co jest wart. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Koroviov - tu masz wszystko do 250:http://www.scootermanuals.us/manuals/Piaggio%20MP3/MP3%20250/index.htmNo przyznam, że to ciekawy wynalazek. Taki odwrotny i tańszy carver z tym, że w carverze tylne koła się nie przechylają. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Dzięki Filip. Jesteś wielki. Jak będziesz w okolicach Krakowa to zapraszam na jednego,dwa,góra sześć. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Koroviov nie kuś, bo... Bo tak się składa, że dzisiaj wieczorem muszę być w Skawinie :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motokofeina Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Mam 250. Ciekawy sprzęt. Jakby mnie ktośna niego posadzłnie nie powiedział,że mam z przodu 2 koła to bym sięnie zoriętował. Normalnie sięprowadzi,zwłaszcza przy nieco wyższych prędkościach. Taki trochę ciężkawy z przodu jakby miał koło od Fat Boya ;) Nie jest szeroki mimo tych 2 przednich kółek. W korkach normalnie. Zaletą jest hamowanie. Zatrzymuje się jak supersport. No a w zakrętach też trzyma jak zły. Po błotku takim jechałem trochę to tył traci przyczepność dużo szybciej a przód trzyma elegancko. mnie się bardzo podoba. Znajomi,którym się dałem przewieźć stwierdzili (niezależnie od siebie) że szkoda,że nie ma tej blokady, bo to cały urok tego pojazdu. Bez tego jeźżdzi się jak zwykłym makxiskuterem.Może go kiedyś do Radomia na tor zabiorę to sięokaże co jest wart.Pojazd ciekawy ale z racji malej popularnosci kiepsko wyglada sprawa czesci wlasnie do przedniego zawieszenia. Z tego co mi wiadomo w Polsce nie ma ani jednej sztuki przyrzadu do ustawiania geometrii przodu. Informacje mam sprzed sezonu, moze dwoch. Jesli sytuacja sie zmienila to chetnie sie dowiem bo sam polowalem na wersje 400ccm ale zdrowy rozsadek kazal wybrac jednak X8 zamiast MP3. Cytuj MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn). Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scmf2007 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Facet w Wieluniu robi takie zawieszenia, sam też sprzedaje te motocykle i tyko mp3 posiada. Jak chcesz szczegóły to pytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjb77 Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Witam wszystkich z forum. Mam dwa małe problemy jeden z nich to blokada zawieszenia w mp3. Tzn blokuje się przełącznikiem i odblokowuje ale przy zablokowane nie wchodzi na obroty. A drugi to taki ze odpala niby silnik pracuje na wolnych obrotach ale od czasu do czasu strzeli w tłumik i zgaśnie silnik.Może ktoś mi pomóc bo już dostaje białej gorączki z tym skuterem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasil110 Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Nie wchodzi na obroty bo zapewne pali się czerwona lapka, jeśli tak to albo źle siedzisz na siedzeniu albo poprostu masz zepsuta wagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markoni Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Witam na Forum - to mój pierwszy post i... niestety... od razu prośba.Też mam problem z blokadą przechyłu w Piaggio MP3 125. Kupiłem używany egzemplarz. Jedyną dolegliwością jaką wychwyciłem, był szwankujący czasami układ blokady przechyłu. Nie zawsze odpuszczał po dodaniu gazu, ale wystarczyło użyć ręcznego przełącznika i blokada puszczała. Czasami zdarzało się, że pojawiała się czerwona lampka blokady, ale nie przeszkadzało to w "ręcznym" zwolnieniu - wymagało dwukrotnego naciśnięcia "spustu".Ponadto, zapalała się kontrolka "check engine" - gdy motorem szarpnęło, albo np. gdy siedząc na nim, podniosłem się z siodełka. Po zwarciu przewodów odchodzących od "wagi" z siodełka, czerwona kontrolka zapala się i gaśnie. Sprawdziłem wszystkie płyny, włącznie z poziomem płynu w układzie blokady - jest ok. Dało się jeździć do czasu.Dwa dni temu blokada zacisnęła mechanizm i już nie odpuściła. Dwukrotne naciśnięcie "spustu" powoduje zapalenie czerwonej kontrolki i stały sygnał dźwiękowy. Po próbach ręcznego odpuszczenia na lince, czerwona kontrolka miga i daje przerywany sygnał dźwiękowy. Blokady nie odpuszcza oczywiście dodanie gazu - ta przypadłość pojawiła się jako pierwsza.Proszę o sugestie co sprawdzić i w jaki sposób. Może znacie serwis Piaggio (MP3) w okolicach Częstochowy - wiem, że jest w Wieluniu i w Krakowie, ale to kawałek drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.