sidney Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Witam wszystkich, Mam problem ze spadkiem obrotów silnika w moim Sportster 883 na wtrysku. Problem zaczął się kiedy wymeniłem wydechy na V&H oraz filtr powietrza na Hypercharger. Silnik wolniej schodzi z obrotów wysokich i rownież gorszy jest efekt hamowania silnikiem. Przed założeniem akcesoryjnego filtra i wydechu pytałem w różnych miejscach czy musze również założyć jakiś fuelpack np. V&H lub Power Commander. Zarowno w serwisie Harleya jak i w innych warsztatach zazwyczaj odpowiadano że to nie jest konieczne jeżeli nie zależy mi na zwiększeniu mocy ponieważ oryginalny komputer HD poradzi sobie z akcesoryjnym filtrem i zwiększy odpowiednio dawkę paliwa. Problem nie jest jakiś poważny ,jeżdżę już tak 2 lata tylko trochę denerwuje to wolne schodzenie z obrotów i zastanawiam się czy nie ma to wpływu na trwałość silnika. Założenie jakiegoś akcesoryjnego fuelpack trochę kosztuje jednak jeśli jest to w tym przypadku nie zbędne i pewne że po tym problem zniknie to jestem skłonny jak najbardziej coś takiego zrobić . Proszę o Wasze opinie, będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
americas Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 to nie tak, że OEM H-D comp sobie będzie radził, to wszystko zależy jakie wydechy i filtr powietrza, w twoim przypadku pierwszym krokiem to należy podłączyć pod diagnostyke i sprawdzić ewentualne problemy jakie się wyświetlą( oczywiście jeśli chcesz podnieść moc i osiągi to zakup fuelpack, modułu - jak najbardziej wskazany )wolne schodzenie z obrotów to wskazuje na niedostosowanie oprogramowania do zmienionych dawek jakie teraz masz, nie ma to wpływu na trwałość silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidney Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 wydech mam V&H http://www.vanceandhines.com/store/sportster/fullsystems/17219natomiast filtr powietrza Kuryakyn http://www.kuryakyn.com/Products/963/Complete-Chrome-Hypercharger-Assemblyczy po analizie problemów jakie sygnalizuje komputer sterujący wtryskiem i zapłonem ( jeżeli takie się pojawią ) jest możliwość poprzez eliminację alarmów lub regulację z poziomu sterowania tym komputerem poprawić sytuację tj. wyregulować dawkę paliwa czy jednyną możliwością poprawy sytuacji jest dołożenie fuelpack? Czy wolne schodzenie z obrotów po instalacji filtra o większym przepływie powietrza nie jest oznaką zbyt ubogiej mieszanki a jeśli tak to moim zdaniem może mieć to wpływ na trwałośc silnika o ile tak sytuacja trwa dosyć długo tj. np. powiedzmy 10 000 km jazdy na tak nie do końca właściwie pracującym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 wiecej powietrza to wiecej paliwa..i chyba dlatego wolniej schodzi obrotow bo dopala je ....moze sie mysle ????/ komp robi swoje .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
americas Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 wydech mam V&H http://www.vanceandhines.com/store/sportster/fullsystems/17219natomiast filtr powietrza Kuryakyn http://www.kuryakyn.com/Products/963/Complete-Chrome-Hypercharger-Assemblyczy po analizie problemów jakie sygnalizuje komputer sterujący wtryskiem i zapłonem ( jeżeli takie się pojawią ) jest możliwość poprzez eliminację alarmów lub regulację z poziomu sterowania tym komputerem poprawić sytuację tj. wyregulować dawkę paliwa czy jednyną możliwością poprawy sytuacji jest dołożenie fuelpack? Czy wolne schodzenie z obrotów po instalacji filtra o większym przepływie powietrza nie jest oznaką zbyt ubogiej mieszanki a jeśli tak to moim zdaniem może mieć to wpływ na trwałośc silnika o ile tak sytuacja trwa dosyć długo tj. np. powiedzmy 10 000 km jazdy na tak nie do końca właściwie pracującym silniku.wiesz idąc tym tropem myślenia to każda ingerencja w oryginał będzie prędzej czy później skutkować podwyższonym zużyciem materiału, ale to nie tak jak myślisztaka ingerencja jaką masz to kropla w morzu tuningu , podłącz najpierw moto do diagnostyki i napraw błędy jak są, potem będziesz sobie mógł zadać pytanie czy dalej idę ( czyli zakup następnych części do podniesienia mocy itd...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Comp ma pewne mozliwosci regulacji mieszanki ale sa one ograniczone.Ty zdecydowanie zubozyles mieszanke z obu stron, na wlocie i wylocie, nie dziwota ze teraz trzeba wiecej paliwka dodac.Stad rady o dodaniu fuelpack na forumach w US. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość starydziad Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Witam wszystkich, Mam problem ze spadkiem obrotów silnika w moim Sportster 883 na wtrysku. Problem zaczął się kiedy wymeniłem wydechy na V&H oraz filtr powietrza na Hypercharger. Silnik wolniej schodzi z obrotów wysokich i rownież gorszy jest efekt hamowania silnikiem. Przed założeniem akcesoryjnego filtra i wydechu pytałem w różnych miejscach czy musze również założyć jakiś fuelpack np. V&H lub Power Commander. Zarowno w serwisie Harleya jak i w innych warsztatach zazwyczaj odpowiadano że to nie jest konieczne jeżeli nie zależy mi na zwiększeniu mocy ponieważ oryginalny komputer HD poradzi sobie z akcesoryjnym filtrem i zwiększy odpowiednio dawkę paliwa. Problem nie jest jakiś poważny ,jeżdżę już tak 2 lata tylko trochę denerwuje to wolne schodzenie z obrotów i zastanawiam się czy nie ma to wpływu na trwałość silnika. Założenie jakiegoś akcesoryjnego fuelpack trochę kosztuje jednak jeśli jest to w tym przypadku nie zbędne i pewne że po tym problem zniknie to jestem skłonny jak najbardziej coś takiego zrobić . Proszę o Wasze opinie, będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.Powiem tak, nie wiedziałem że można ten temat przerabiać w kółko na FM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Kazdy temat mozna przerabiac w kolko.Pytanie dlaczego kazdy uwaza ze radykalne zubozenie mieszanki przez zalozenie akcesoryjnego wydechu i filtra pow. polepszy osiagi silnika ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motokofeina Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Kazdy temat mozna przerabiac w kolko.Pytanie dlaczego kazdy uwaza ze radykalne zubozenie mieszanki przez zalozenie akcesoryjnego wydechu i filtra pow. polepszy osiagi silnika ???Prawda nr 1: firmy produkujace tego rodzaju akcesoria zatrudniaja naprawde niezlych marketingowcow, ktorzy skutecznie buduja wizje spelnienia marzen motocyklistow o wiekszej mocy ich maszyn dzieki zastosowaniu ich produktow.Prawda nr 2: jestesmy dosc ubogim spoleczenstwem wiec klientow popelniajacych kompleksowe modyfikacje jest niewieluPrawda nr 3: w zwiazku z prawda nr 1 i prawda nr 2 wiekszosc posiadaczy powercommanderow wrzuca gotowce i mysli, ze sprawa zalatwiona. Cytuj MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn). Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość starydziad Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Kazdy temat mozna przerabiac w kolko.Pytanie dlaczego kazdy uwaza ze radykalne zubozenie mieszanki przez zalozenie akcesoryjnego wydechu i filtra pow. polepszy osiagi silnika ???No nie wiem :dry: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krakers09 Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Prawda nr 4: większość akcesoryjnych wydechowy podnosi moc tak samo dobrze jak te magnesy po 5zł z allegro. Cytuj http://dl.dropbox.com/u/3682198/sigpic171271_1.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidney Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Witam, Analizując dotychczasowe odpowiedzi sądze że dla własciwego efektu ukończenia już zaczętej pracy powinienem jednak założyć fuel pack . Czy macie jakieś swoje typy co najlepiej założyć do sportstera 883 na wtrysku ? Power Commander czy może SE lub V&H ? Gdzie po zakupie dokonać montazu i regulacji ( oczywiście musi być hamownia ) ? Słyszałem dobre opinie o warsztacie Ratka Motocykle w Mikołowie. W grę wchodzi śląsk lub małopolska.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motokofeina Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 PC bedzie Ci najlatwiej kupic i ewentualnie sprzedac. Jest po prostu najpopularniejszy i wiekszosc tunerow ma z nim doswiadczenie. Warsztaty, ktore moge Ci polecic to ToxicMoto (Wroclaw) oraz HMK Motocykle (Krakow). Cytuj MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn). Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość starydziad Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 PCIII ci nic nie da, po za możliwościami wyregulowania mieszanki, lepszy Fuel Pack, ale ma swoje ograniczenia tj. wymienisz np. wałki i dupa.Najlepszym rozwiązaniem jest Super Tuner SE jak chcesz dam ci namiar na mechanika z Rybnika, jak co to na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.