Invellios Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Czyli poszukać czegoś Dosyć nowego? Wtedy nie będzie trzeba bawić się w remonty etc. Ale ogólnie czekam na jakieś opinie ;c Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisYZF Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 a czemu nie 250? nie łapiesz się prawkiem? W klasie 250 jest co kupic. przyklad http://tablica.pl/oferta/honda-cbr-abs-250r-2011r-CID5-ID3o235.html#d8e1a8eb9d http://tablica.pl/oferta/kawasaki-ninja-250r-CID5-ID55pd3.html#d8e1a8eb9d http://tablica.pl/oferta/kawasaki-ninja-250-125-kat-a1-polecam-doinwestowana-rs-tzr-r-gpr-CID5-ID55npz.html#d8e1a8eb9d - rej. na 125 http://tablica.pl/oferta/kawasaki-ninja-250r-polecam-CID5-ID3dM57.html#d8e1a8eb9d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Invellios Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Mam A1 *.* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Więc nie możesz jeździć motocyklem o pojemności wiekszej niż 125cc i mocy większej niż 11kW. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Jeśli liczy się dla ciebie frajda z jazdy to zapomnij o 4t i szukaj 2t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Invellios Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Więc nie możesz jeździć motocyklem o pojemności wiekszej niż 125cc i mocy większej niż 11kW.Wiem,wiem o tym bardzo dobrze. Jednak że jeździłbym na odblokowanej apce jeżeli taką bym miał. Jeśli liczy się dla ciebie frajda z jazdy to zapomnij o 4t i szukaj 2t.Jakieś propozycje? Na co zwrócić uwagę? Jakie moto w ogóle wykluczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertold Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 podesłałem Ci pw ze swoją propozycją ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 (edytowane) Bardzo leniwy jesteś, było ostatnio parę tematów dotyczących 125cc. Akurat w przypadku 125 cc sprawa jest prosta, tylko trza wiedzieć czego się chce.2T = duże spalanie, jak masz trochę zapału to i sam pogrzebiesz jak się popsuje, bo prosta budowa, ale "psuje" się częściej od 4T. Do włochów masz drogie części, do japońców tańsze, dostępność analogicznie do ceny, osiągi zdecydowanie sympatyczniejsze od 4T4T = mniejsze spalanie, awaryjność, ale znowóż bardziej skomplikowana budowa, osobiście dla mnie w klasie 125 występują same muły. Ewentualnie Sachs podobnież robi dobrą robotę. :o W skrócie na temat konkretnych motocykli-Honda CBR 125- 4t, mało pali, bezawrajyna; trochę malutka w porównaniu do innych 125'tekYamaha YZF-125R - ogólnie ładna (nie dla mnie); małe spalanie; w sam raz do szpanu; średnio jedzie- v-max 130, przyśpieszenie poniżej zera; dobra dostępność częsci, raczej się nie psuje, chyba, że trafisz padło, w takim przypadku koszty remontu dużo wyższe od 2T; od cholery tego na rynku wtórnymSachs 125- to jedyna maszyna 4T jaką bym kupił; ładny; osiągi zbliżone do 2T przy jednocześnie mniejszym spalaniu, ale to rzadki motocykl, więc, i części droższe, i trudniej dostępne, co do awaryjności- różnie w internetach piszą, najlepiej by było znaleźć jakieś forum Sachs'a i po prostu zapytać jak to faktycznie jestAprilia RS4- świeżynka, podobno ładna (też nie dla mnie); osiągi klasyczne dla 125cc 4T; raczej nie słyszałem, żeby były jakieś problemy, części droższe niż do japońców, ale nie ma tragedii; w sam raz do szpanu; łatwo kupić dobrą sztukę, ale trzeba dobrze zapłacićDerbi GPR 125- od któregośtam rocznika-silnik 4T ze wszystkimi jego zaletami i wadami, mniej awaryjny, wcześniej- 2T, miałem Derbi i powiem szczerze, gdybym nie był cierpliwy to bym to cholerstwo młotkiem roztrzaskał, ale być może trafiłem po prostu padło; motocykl średnio popularny, więc części są, ale napewno nie tak łatwo dostępne jak do dżapońskich motocykliAprilia RS 125- ładny motocykl, 2T, spalanie 6-12 l, przy odpowiednim serwisowaniu- bez awaryjny (po 2006 roku padały wysprzęgliki- łatwe do naprawienia jeżeli znasz kogoś kto ma tokarkę i Ci dorobi tulejkę, albo najlepiej wycinarkę, żeby Ci wyciął całe to cholerstwo od nowa z porządnego metalu, a nie tak jak jest oryginalnie, czyli z plasteliny); popularny, ale bywają problemy ze znalezieniem zadbanego motura (im starszy, tym mniejsza szansa); części całkiem sporoHonda NSR 125 - stary, dobry silnik 2T z wszystkimi zaletami i wadami, idiotoodporny (na tyle, na ile może być odporny 2T); motocykl szybki, wyrzymały, lekki, a nawet dla niektórych ładny; części całkiem sporo, a i sporo tych maszyn w internetachYamaha TZR 125- róznica między wymienioną wyżej NSR'ką jest taka, że Yamaha ma więcej mocy, jest brzydsza (w sumie podobna sześcianu) i dużo mniej popularna, ciężko kupić dobry egzemplarz, części też trudniej dostępneCagiva Mito- najmocniejsza w klasie 125, silnik przy odpowiednim użytkowaniu bezawaryjny, ale ciężko kupić taką sztukę, bo jest średnio popularna w Polska kraina, co za tym idzie- części są droższe i trudniej dostępne; dla mnie z wyglądu małe Ducati Resztę doczytaj sobie w internetach. P.S Jakie motocykle wykluczyć? Żadnych nie można wykluczyć, zależy czego oczekujesz. Ogólnie poziom rywalizacji w 125cc jest wysoki, bo i konkurencja jest duża, nie ma w zasadzie w tej klasie beznadziejnych motocykli. Edytowane 26 Lutego 2014 przez VinAlucard Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Invellios Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Dzięki za opisanie, na pewno pomoze a jakie mogę wykluczyć? Napewno te:Yamaha TZR 125Derbi GPR 125Aprilia RS4Sachs 125 Raczej postawię na Aprilie RS125 , bądź Hondę NSR ... Ale dalej nie jestem przekonany bo w jakimś stopniu przemawia do mnie jeszcze Yamaha YZF 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 RS, NSR i YZF to najczęściej wybierane motocykle w tej klasie, jeśli chodzi o sporty. Nie mówię, że 4T 125cc są złe, tyle, że kupując taki motocykl nie można mieć złudzeń- to jest motocykl o sportowym wyglądzie, a nie motocykl "sportowy". :) Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Invellios Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 (edytowane) Ja wiem o tym jak najbardziej :) Ale 4T będzie moim wyborem tylko i wyłącznie gdy nie znajdę nic co mi będzie odpowiadało... Ale tak na pewno nie będzie;) Napisałeś że po 2006r. W RS padły Wysprzęgliki ... Również w modelu 2006? Edytowane 26 Lutego 2014 przez Invellios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Tak, ogólnie nowa buda. Jak już mówiłem- nie jest to strasznie droga sprawa, bo nowy wysprzęglik kosztuje niecałe 200 zł, ale najlepiej wsadzić tuleję w ten stary- jeżeli sam sobie to rozbierzesz to koszt zamyka się w 30 zł. Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Invellios Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 A na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie RS bądź NSR ? Też niezbyt się orientuje :3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Na wszystko- czy nie klepie tłok, czy sprzęgło nie ciągnie, nie ślizga się, czy proste to to, czy się wkręca na ostatnim biegu normalnie, czy nie muli... Ehh, przy zakupie używanej 125'tki, szczególnie starej, zwracasz uwagę na wszystko związane ze stanem technicznym. Powstało wiele artykułów dotyczących zakupu używanego motocykla, chociażby na "ścigacz.pl". Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.