Gość Michał VX800 Opublikowano 24 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2004 Będe się streszczać:MZ TS 250, 5 biegów, 6V, ELEKTRONICZNY REGULATOR NAPIĘCIA(taki polski)Nie chce zapalać tylko strzela z tłumika. Myślałem że to kondensator i kupiłem nowy ale dalej to samo.Rozkręciłem, wyczyściłem platynki, świece, założyłem stary kondensator. Odpaliła od razu ale po przejechaniu 200m zaczeła gasnąć i padła. Jak zacząłem ją kopać to od nowa strzały z tłumika. Platynki nie były jednak przypalone. Cewka i kondensator zimne.Poradźcie co może być problemem.P.S. Świeca bosh 4 elektrodowa.Pozrawiam i licze na pomoc.Michał VX800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANDIT Opublikowano 24 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2004 Sprawdź przerwe na przerywaczu (czy styki sa proste) i ogóleni mógł ci sie zapłon przestawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3lement Opublikowano 24 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2004 Elo ! Sprawdź czy przypadkiem "nieobcieło" Ci klina na wirniku.Istnieje również możliwośc urwania się zabezpieczenia krzywki przerywacza - przez co zapłon będzie nieprawidłowy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 25 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2004 załuz poprostu swiece dwuelektrodowa a problem zniknie. U kuzyna w WSK tez tak miałem załozyłem swiece 4 elektrodowa i kichała, szczelała itd. , wystarczyło zmienic swiece na dwuelektrodowa pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2004 No sprawa jest prosta: wyczyscić i wyregulować gaźnik ; ustawić zapłon.A jesli świeca jest czarna i mokra, to najprawdopodobniej masz nieszczelną komore (karter) i zasysa ci olej ze skrzyni biegów. Owocuje to szybkiemu obniżeniu jej sprawnosci a potem przebiciu.Jeśli nie ma w silniku własnych przeróbek to ma chodzić na zwykłej świecy, takiej jak zaleca producent.Wszelkie kombinacje są zbyteczne i do tego kosztowne. P.S sprawdź też filtr poietrza i skład mieszanki (olej :benzyna) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2004 WYREGULOWAĆ ZAPŁON Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dysza Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Też myślę, że powinieneś zqłożyć zwykłą świecę! Ja np. używam Iskrę 95 super... Działwa bez zarzutu, a z 3 elektrodową miałem problem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Zanim zaczniesz rozbierać wszystko, sprawdź najpierw tą świece.To jest najbardziej prawdopodobne.Wkręć zwykłą polska iskrę , z jedną elektrodą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kefir Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2004 WYREGULOWAĆ ZAPŁON Potwierdzam, wyregulować zapłon, u mnie też strzelało, kichało i bóg wie co jeszcze a jak zapłonik sie wyregulowało wszczystkie te ułomności mineły, a motorek zaczał jak na swoje lata (jaskółka z '59) jakoś lepiej nabierać prędkosci :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.