Skocz do zawartości

YAMAHA YZ250F PROBLEM Z SILNIKIEM


gacek88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mechanik zamowil uzywana głowice z zaworami tytanowymi {1350zl} z mozliwoscia obejrzenia przy kurierze... tego nowego przebitego tłoka bedzie probowal reanimowac. Zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie. Zdj walnietych tłokow oraz tak starych oryginalnych walkow jak i nowych HC przesle pozniej, narazie sa u mechanika.



Nieźle :D .

 

Zrób lepsze zdjęcie cylindra,bo na tym nie widać za wiele

Zrobie....



Podobno na glowicy wytarte sa te miejsca miedzy szklankami gdzie walek sie obraca i jest on luzny.......



Na zdjeciu widzimy 3 urwane zawory stalowe, ktore wspolpracowaly {przez chwle} ze sprezynami z poprzednich zaworow tytanowych, ktore rowniez sie urwaly przy naprawie 1.

post-74638-0-82821300-1391511819_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plasteliną :biggrin:

 

Widze, ze Twoj mechanik dwoi sie i troi, on teraz bedzie chcial isc na skroty by odrobic straty. Prawda jednak jest jedna jesli chcesz dac mu jeszce jedna szanse :) to nie oszczedzajcie na naprawianiu tlokow. Ja jednak oddalbym to w rece prawdziwego fachowca.

A swoja droga to jest mechanik motocyklowy czy samochodowy?

Edytowane przez JanuszK30

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plasteliną :biggrin:

 

Widze, ze Twoj mechanik dwoi sie i troi, on teraz bedzie chcial isc na skroty by odrobic straty. Prawda jednak jest jedna jesli chcesz dac mu jeszce jedna szanse :) to nie oszczedzajcie na naprawianiu tlokow. Ja jednak oddalbym to w rece prawdziwego fachowca.

A swoja droga to jest mechanik motocyklowy czy samochodowy?

Motocyklowy, podobno z bardzo dobrym doswiadczeniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NAPRAWA 1.

* TŁOK - 549

* USZCZELKI - 155

* OPONA MITAS TYŁ - 274

* OPONA MITAS PRZÓD - 197

* ŁOŻYSKO AMORTYZATORA - 75

* ZESTAW NAPR PRZEGUBU WACHACZA - 309

* WAŁEK ROZRZĄDU SSĄCY - 648

* WAŁEK ROZRZĄDU WYDECHOWY - 698

* OLEJ - 35

*** ROBOCIZNA - 690

 

NAPRAWA 2.

* ZAWORY STALOWE 5X - 293

* SZKLANKA UZYWANA - 120

* USZCZELKI, BOLEC, SWIECA ITP - 50

 

olej 35zł, pewnie hipol :biggrin:

po co wymieniac wałki w takim motocyklu?

używana szklanka?litości?

ale sprężyny i łańcuszek to juz zostały stare cho nie wiadomo jaki mają przebieg i zwykle to te elementy sprawiają porblemy...

 

tak jak pisał nowy-zapytaj goscia wprost-jakim momentem były dociągtnięte mostki(czy ma w ogóle taki maly klucz dynamometr.), jakie luzy zaworowe ustawił/sprawdził, jakim momentem dociągnął glowicę, co to za olej za 35zł(to musi jezdziec na pełnym syntetyku)?

te modele często faktycznie slabo palą na cieplym(ale 450 juz nie), w wiekszosci przypadków winę ponoszą zawory do regulacji, ale jak mozna wymienic wałki w takiej sytuacji? walki wymieniasz jak padną albo brakuje mocy...

 

ja bym żądał zwrotu kasy i mial gdzies jakie typ ma doswiadczenie i co widział, jeśli zabrał sie za wyczynówkę to jego ryzyko, slono policzył więc masz prawo wymagac 100% poprawnie wykonanej usługi, niestety popełnił wiele błędów, a myślę ze jeszcze o wielu rzeczach nie wiesz, nie ma zmiłuj, niech oddaje kasę i tyle, sprzęt wstaw najlepiej do autoryzowanego serwisu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to półsyntetyk, nie nadający sie do tego motocykla

Serwisówka do mojej YZF z 2005r mówi o używaniu 10W-30, 10W-40,15W-40,20W-40 lub 20W-50

 

Nie zawsze oznaczenie 10W-40 będzie nam mówiło,że mamy styczność z półsyntetykiem. Są też full syntetyki z takim oznaczeniem

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moto ma byc zalewane pełnym syntetykiem jeśli ma słuzyc długo i bezawaryjnie, za 35zł takiego nie nalejesz,

co mówi oznaczenie oleju nie musisz mi pisac, w przypadku castrola 10w-40 to półsyntetyk którym można sobie zalac yamahę ale xt, oczywiście można lac co się chce-wolny kraj-tylko potem są zagadkowe wybuchy, zatarcia itp historie

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że autor próbuje znaleźć jakiś cud (napisał tego posta chyba na wszystkich większych forach). Na ścigaczu autor zaznaczył że poprzedni właściciel tłukł sprzęt przez 3 lata i nic w nim nie robił (a kiedy było wcześniej robione tego przecież się nie dojdzie), a raczej mało osób jeździ tyle co ja (że tłok w 2t wypada u mnie co 2 lata). To że kłopoty zaczęły się po pierwej ingerencji w silnik uświadamia mnie (nie wiem jak resztę) że była to tykająca bomba. Zawory po to się wymienia by właśnie się nie urywały (co zdarzyło się za pierwszym razem). Piszesz że zostały wymienione zawory (na stalowe) tylko że sprężyny zostawione (a jak zabezpieczenia?) mechanik sprawdzał stan prowadnic zaworowych (bo nie chce mi się wierzyć że po urwaniu zaworu prowadnica nie ucierpiała)

 

 

Cena olejów na allegro zaczyna się od 25 zł (tylko trzeba pokombinować z przesylką :D) a o to dowód: http://allegro.pl/castrol-power1-racing-4t-10w50-1l-i3873017194.html

Edytowane przez kris514
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...