daniel31 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Witam.potrzebuje info na temat ustawiania poziomu paliwa w komorze pływakowej do honda cb 250 g5 1975r oraz synchro gażników.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 18.5mm przy odchyleniu gaźnika o 10 stopni od pionu(0.73") Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel31 Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 ok.a co do synchronizacji przepustnic?18.5mm przy odchyleniu gaźnika o 10 stopni od pionu(0.73")ok.a co do synchronizacji przepustnic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 na wakuometry ustawić równo przy 1300 obr/min Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel31 Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 na wakuometry ustawić równo przy 1300 obr/mindziękuję panie Piotrze.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel31 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 witam.Zastosowałem sie do wskazówek pana Piotra i za nic nie moge ustawić wolnych obrotów.zapłon jest ok,luz na zaworach też,fałszywego powietrza nie łapie.gdy obroty się wmiare uspokoją po dodaniu gazu moto wkręca sie dobrze ale gdy puszcze manetke obroty schodzą do 4000 i bardzo wolno opadają.linka sie nie stawia a przepustnice chodzą jak należy.jak ktoś ma jakieś pomysły śmiało pisać.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Luzne oski przepustnic uchylnych w gaznikach CV, albo luz na przepustnicach w gaznikach mechanicznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 masz źle ustawione śruby składu mieszanki, w tych gaźnikach wypada rozpocząć od 2.5 obrotu i ewentualnie po sprawdzeniu na ciepłym silniku zmniejszać tą wartośćnie ma się co sugerować zaleceniami producenta bo one dotyczą nowego silnika Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel31 Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 masz źle ustawione śruby składu mieszanki, w tych gaźnikach wypada rozpocząć od 2.5 obrotu i ewentualnie po sprawdzeniu na ciepłym silniku zmniejszać tą wartośćnie ma się co sugerować zaleceniami producenta bo one dotyczą nowego silnikacenna uwaga.w którejś serwisowce napisane jest 1 i 1/4 obrotu.Doświatczenie ma znaczenie ;) delikatny luz jest na ośce ale myśle,że w normie.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 jedna z moich 250G ma ponad 127.000 km i też ma luzy na ośce a ładnie chodzi po obrotach Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel31 Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 witam.nie znam historii tego moto kto co z nim robił ale co chwile coś nowego.dzisiaj przypadkiem zauważyłem,że na przyspieszaczu zaplonu nie ma żadnej spręrzynki mało tego po wymianie oleju zaczeła lekko dymić z jednego tłumika.przyczyna?strach myśleć.można zdjagnozować to bez rozbierania głowicy czy nie bardzo?dodam jeszcze.że z tego tlumika gdzie dymi głos jest cichszy niż z drugiego a oba są puste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Kopci bo nie pali na tym cylindrze, sprawdź temperaturę kolanka wydechu tego cylindra który dymi.A przyspieszacz kompletny kupisz na ebay Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel31 Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Kopci bo nie pali na tym cylindrze, sprawdź temperaturę kolanka wydechu tego cylindra który dymi.A przyspieszacz kompletny kupisz na ebaytempeatura jest mniejsza na tym co dymi,drugie kolanko jest szybciej gorące. Panie Piotrze mógł by mi pan podać wartości ustawienia zaworów oraz zapłonu do tej Hondy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 tak ale jutro bo nie chciałbym się pomylić a katalog mam w starym warsztacie Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel31 Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 (edytowane) tak ale jutro bo nie chciałbym się pomylić a katalog mam w starym warsztacieok.dzięki i pozdrawiam pamięta pan o mnie? ? Edytowane 13 Lutego 2014 przez daniel31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.