Skocz do zawartości

Zdane prawko i Kawa ZX-9R w garażu


Kamell80
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ładnie, ładnie. Ile dałeś za kombi + butki? Bardzo podobny do TracTech'a, ale z tego co wiem teraz już są tylko nowsze serie na rynku. Co do motura- piękna sprawa, większość ZX-9R na naszym rynku jest zajechana i w opłakanym stanie, masz cukierasa wśród Kaw, gratuluję. :)

"Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie za całość wyszło 4200 ale dostałem rabat i zapłaciłem 3950 zł. Całość tzn. kombi , buty , rękawice , kask i bielizna termoaktywna. Kurtka 1074 zł , spodnie 854 , buty 656 ... No Kawka naprawdę zadbana jak na 12 lat :) , cieszy oko.

Edytowane przez Kamell80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzięki wielkie :) . Ostatnio wziąłem się za mały przegląd mojej Kawy , tzn sprawdzenie luzów zaworowych , synchro gaźnika itp. Wiem ,że pisałem na początku ,że moto było sprawdzone w serwisie ( według książki w październiku ) itp. ale nie odpowiadała mi praca kawy podczas jazdy z prędkością obrotową silnika w przedziale 2000-4000 obr/min. Czuć szarpanie zamiast płynnej jazdy. A więc zmienione świece ( na te ze zwiększoną ciepłotą ale tylko na chwile bo akurat w sklepie nie było tych standardowych ) sprawdzone luzy zaworowe i przeregulowane tak aby nie grzebać już w następnym roku ( luzy mieściły się jeszcze w dolnych granicach ) wyczyszczony i zsynchronizowany na nowo gaźnik. Co się okazało to śruby od mieszanki paliwa były wykręcone tylko na 1,5 obrotu ( zalecane 2,5) ustawiłem na 3,0 bo wtedy motor pracuje równo podczas jazdy w wyżej wymienionym przedziale obrotów. Oczywiście Kawa straciła szwung który miała od niskich obrotów ale bardziej zależało mi na równej jeździe podczas kulania się po mieście. Do zmiany jeszcze świece na te zalecane w standardzie i zastanawiam się nad irydowymi. Specjalnie do moich prac zakupiłem mikromierz i wakuometr słupkowy. Silniczek wewnątrz wygląda jak nowy , zero jakiegokolwiek nagaru czy osadu. Dlatego zmieniłem też olej na pełny syntetyk Castrol 10W50 i filtr. Moto od razu zaczęło ciszej pracować na zimnym silniku. Nie słychać w ogóle zaworków , dopiero po nagrzaniu cykają jak to w Kawach.

post-74388-0-44806300-1393255289_thumb.jpg

post-74388-0-79453500-1393255302_thumb.jpg

post-74388-0-81944500-1393255310_thumb.jpg

post-74388-0-46122300-1393255424_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ostatnio naszła mnie chęć na małe zmiany : lifting tylnego błotnika , zmianę kierunkowskazów na oryginały z nowego modelu ER 6N oraz przednia szybę na wyższą TYP Racing. Pozostaje jeszcze tylko zmiana tylnej lampy na białą ale nie diodową.

 

Ps. Jakby ktoś potrzebował to posiadam na sprzedaż przyciemnianą szybę MRA (używana - typ turystyczny)

post-74388-0-97065300-1394912140_thumb.jpg

post-74388-0-78228100-1394912153_thumb.jpg

post-74388-0-21920600-1394912169_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O wydechu cały czas myślę ale nie chcę wydawać tysiaka na tłumik przez który szybko stracę dowód przy pierwszej kontroli. Mam plan na delikatną modyfikację oryginalnego bez krojenia go itp. Niestety jego długość się nie zmieni.... Jeśli uda mi się dostać coś używanego w ciekawej cenie to pomyślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest git, biała kontrastuje dobrze z czarnym zadupkiem i nawiązuje do jasnych ,srebrnych elementów . Taką akurat miałem wizję :wink: Na pewno z czarną też byłoby ciekawie.

Edytowane przez Kamell80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci zawory nie cykają na zimnym to masz coś nietak, bo moja 5 lat młodsza, a zawory trajkoczą głośno i głośniej, albo to mój... Nie ważne. :P

 

 

Tylko nie przegnij z tymi białymi "kloszami", bo Cię ktoś oskarży, że z Francji motocykl jest. :)

"Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś się czepili tych białych kloszy hahahaha.... Zaworki wyregulowane od nowa i tykają jak to w kawie - tak każdy przynajmniej mówi. Mi to akurat przeszkadza. Na zimnym jest dużo ciszej bo olej jest gęsty i niweluje jeszcze bardziej luzy. To nie są hydrauliczne regulatory luzów zaworowych ,żeby przy zimnym i gęstym oleju klepały mocniej. Zwykłe szklanki.... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...