spiwor Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Po przyjrzeniu się, też mi się tak wydaje ;) Założyłem tam ciutkę grubszy oring olejowy wysokotemperaturowy, a na wałek poszedł simmering o 1 mm grubszy, ładnie wszedł i dobrze siedzi na pewno za uszkodzeniem.Później się dowiedziałem, że jest on do 100 stopni, wytrzyma w moto albo chociaż powinien wytrzymać ;) ? Taka ciekawostka - cena jego to 3,70 zł a oryginalny yamaha koszt 40 zł. Jeszcze tylko uszczelkę pod pokrywę zębatki dorobić i można zacząć robić testy. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Kiedyś mój znajomy chciał w podobny sposób zaoszczędzić i mu się to nie udało,ale wtedy chodziło o 2T i uszczelniacze wału nabyte w Agromie,które pogięły się jak chipsy Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Tutaj raczej chodziło o dostępność, myślałem, że bez opakowania yamaha to będzie kosztował z trzydzieści parę zł, tak więc zdziwiłem się bardzo. Fajnie by było jakby zadziałało, bo już powoli nie mam do tego siły. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Nie musi być z ASO. Zrób testy a jak dalej będzie kapać to we Wrocku jest kilka miejsc, w których można kupić prawdziwe uszczelniacze (np. Sokolnicza, Trzebnicka). Bo taki chiński kondon za 3 zele może nie wyrobić. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.