Jookoozzz Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Witam mam problem odnoscie gaznika keihen dual carb. Został on wymontowany i oddany do czyszczenia. Teraz przystąpiłem do regulacji mieszanki biegu jałowego czyli po jednej srubce na kazdym gazniku i nie wiem czy dobrze to robie.- rozgrzewam silnik do normalnej temp- obr ustawiam na wolnych ( sruba z sprezynka ) na 850-900obr/min- w pierwszym gazniku wkrecam srube az do uzyskania efektu zmniejszenia obr ( silnik wyraznie inaczej pracuje, nie rowno ) po czym wykrecam az bedzie dobrze pracowal i mial jak najwyzsze obr.- to samo robie na drugim gazniku...- sruby wykrecone na 2 pełne obr. jak je wkrecam to nie rowno chodzi i obr spadaja, wykrecam to zaczyna normalnie pracowac a dalsze wykrecenie nie daje efektu ( jezeli wykrece na 4-5 obr to go zalewa ) Na postoju na obrt wchodzi ładnie i spaduje... Chodzi o to czy : 1: sruby mieszanki wolnych powinny byc tak samo wykrecone ? w tym i wtym gazniku 2. czy dobrzeto reguluje ? Ostatni mankament tego wszystkiego to podczas jazdy w około 2-4 tys po nacisnieciu gazu w podłoge auto sie zbiera lecz wolno i czym wyzej krece tym glosniej silnik wydaje odglos buuu, buuu. Jezeli opuszcze gaz z tak 1/4 pedała to az czuc jak przyspiesza ( wciska w fotel ) i obroty szybciej rosna. Co moze byc powodem tego buuu jak depne na gaz? Po mej obserwacji : jak jezdze w granicach do 4tys/obr swiece kawa z mlekiem , jezeli zaczne szalec krece do 5-7 tys/obr to swiece po takiej jezdzie sa jak nowe ( biały izolator )... Prosze o opinie i jakas pomoc w czym szukac przyczyny :) Pozdrawiam i z gory dziekuje. dodam schemat gaznika : Oraz fotka : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cycoh Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 kolego miałem gdzieś taki gaźnik tzn leży gdzieś u mnie w garażu, poszuka i dam Ci znać, jak coś to mogę Ci go oddać za piwko :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jookoozzz Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Oj przydałby sie zapasowy, tylko to nie rozwiaze to mego problemu :) chyba ze wina lezy po stronie wyrobionego gaznika :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Źle to robisz wymaga to trochę czasu, najpierw ustaw oba składy na zalecenia fabryczne potem synchro przepustnic. Potem skład mieszanki tak że jeśli regulujesz na gaźniku nr.1 to obroty na biegu jałowym będą na granicy zwiększania się potem to samo na gaźniku nr.2 i z powrotem wracasz do jedynki, tak aż przestaną rosnąć. Jak przestaną to zmniejszasz do poziomu zalecanego przez producenta i wykonujesz jazdę testową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jookoozzz Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Nie rozumiem cie :) Niby zalecany jest 2 i pół obrotu. lecz wszedzie pisza inaczej , Jedni 2 obroty drudzy 3 obroty. Piszesz ze mam regulowac do zwiekszania obr. czyli : wykrecam do ustawien wyjsciowych ( ktorych nie jestem pewny ) potem mam wykrecac ( zbogacac mieszanke ) na gazniku nr1. pozniej wykrecac na gazniku nr 2 i znowu wrucic do nr1 i wykrecac az przestana rosnac. A jak przestana mam wrocic do poziomu zalecanego przez producenta to po co nimi krece jak i tak wroce do tych 2 czy 3 obr co ustwiłem na poczatku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 DO OBROTÓW SILNIKA (obr/min) ZALECANYCH PRZEZ PRODUCENTA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jookoozzz Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Teraz rozumiem...jednak jak ustawiam na dwa obr srube ta w 1 i 2 to na wykrecanie nie podnosi obrt. a na lekkie wkrecenie spadaja....czyje te 2 wykrecenia pełne sa prawidłowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jookoozzz Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Po dłuzszym kobinowaniu wyszło mi 1.5 obrota na pierwszym gazniku a poł obrota na drugim...czy jest to mozliwe zeby była taka róznica miedzy gaznikami?Wiec co moze byc przyczyna zadławienia/przymulenia przy wcisnieciu gazu do konca? Umnie jest pompka przyspieszajaca, podczas nacisniecia gazu psika takim wezykiem benzyny....do tego dodam ze iglice mam na tłoczkach podcisnieniowych oraz taka sprezyna jest w nich, podobno ze długość tej sprezyny jest wazna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Regulacja i synchronizacja dwóch gaźników jest pracochłonna. Po tym jak opisałeś kolory świec, można się domyślać,że brakuje mu paliwa w górnych partiach obrotów,a za to odpowiada dysza główna (main jet). Może być zapchana.Na początek jednak zajrzyj do filtra paliwa- może być zasyfiony i nie podaje wystarczającej ilości wachy. Jeśli będzie czysty to pompę paliwa do sprawdzenia-możliwe,że nie daje ciśnienia jakie jest potrzebne do napełnienia gaźników w wysokich obrotach Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jookoozzz Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Filtr nowy...gaznik czyszczony moim zdaniem dobrze swiece ładne jak sie jezdzi do 3-4tys, kawa z mlekiem, troszke na wolnych co jakis czas pyrknie w wydech...sprawa z turbo dziura rozwiazana sprezynka w tłoczkach była za mocno rozciagnieta, ma byc 10-13cm jak jest bez katalizatora, lecz dalej muli na wysokich do tego maxymalna predkosc jaka moge rozbujac to 130 na 4 biegu ( 4.5tys obr ) i dalej nie jedzie, jakby miał juz koniec... Pompke mam mechaniczna do wałka rozrzadu no i teraz pytanie...w manualu pisze ze w ciagu 60s ma dac ok 0.8l wachy ( czyli zapalam auto, przelew zatykam, a wezyk z pompki do beczki ) i okazuje sie ze dało ponad 0.8l; w ciagu 60s. Lecz zastanawia mnie jedna sprawa, pompka powinna pompowac wiecej jak obroty sa szybsze ? u mnie jest tak ( oczywiscie jak przelew jest zatkany ) czy dodaje gazu czy na wolnych leci jednakowy strumien...jak powinno byc z ta pompka paliwa mechaniczna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Jeśli pompuje tyle co serwisówka każe to jest dobrze i widocznie tak musi być,bo przecież po to jest przelew aby nadmiar wrócił do baku :) Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jookoozzz Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 tylko nadmiar zatykam...wezyk co idzie do gaznika wkładam do butelki, i pompuje tyle samo co przy 1tys czy tam 7-8 tys...a przeciez pompka porusza sie poprzez wałek i czym szybciej sie kreci tym szybciej powinno paliwo leciec :) tak mi sie wydaje... A te sruby regulacyjne moga miec taka roznice miedzy saba? na jednym wychodzi 1,5 obrotu na drugim 0.5obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Z ciekawości zapytam. Nie ma tam jakiś króćców w wydechu do pomiaru składu spalin osobno dla dwóch par cylindrów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeBe123 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 cześć mam gażniki D14A1 i mam z nimi same problemy... jak i z autkiem, mamm hondę 90r 1.4L 90KM 16v . pomózcie, chcemy z narzeczoną jechac do ślubu nią a troche zielony jestem w ustawianiu gazników mechanicy co robią, to zchrzanią robotę i kase tylko biorą, mam tez instalacje LPG króa jest chyba zła niewiem, gaziaz kase wziął, jakiś mikserów nie dał, tylko zrobił bezpośredni odwiert przez obudowe filtra powitrza jestem z podkarpacia, koło łańcuta.... pomóżcie ... mam tez problemy, bo na benzynie cięzko jeździ, jak odpalam ją podciągam ssanie i cięzko pali jak traktor normalnie....;/ mój email [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.