michu4773 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Dzień dobry chcę wymienić łożyska kołyski,razem ze sworzniami itd ale nigdzie nie mogę znaleźć zestawu naprawczego,może źle szukam,ale znalazłem tylko zestaw naprawczy wahacza. Nie orientuje się ktoś czy pasuje z jakiegoś innego modelu kawasaki?Bo w serwisie kawasaki cena pewnie będzie ogromna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 3 możliwości, w których znają temat motocykli Kawasaki od podszewki:- Olek Motocykle (oddział Warszawa na ul. Serwituty) - nie sugeruj się stroną internetową, bo wielu rzeczy na niej nie ma, także dzwoń i zamawiaj- MXMoto (www.mxmoto.pl), oni się ścigają na Kawach i mają wszystkie graty do nich. Mają sklep w Międzylesiu i serwis w Otwocku- MotoX.com.pl powinni też mieć, oni mają siedzibę na Prymasa Tysiąclecia w Warszawie Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 3 możliwości, w których znają temat motocykli Kawasaki od podszewki:- Olek Motocykle (oddział Warszawa na ul. Serwituty) - nie sugeruj się stroną internetową, bo wielu rzeczy na niej nie ma, także dzwoń i zamawiaj- MXMoto (www.mxmoto.pl), oni się ścigają na Kawach i mają wszystkie graty do nich. Mają sklep w Międzylesiu i serwis w Otwocku- MotoX.com.pl powinni też mieć, oni mają siedzibę na Prymasa Tysiąclecia w WarszawieMXMoto już całe jest w Józefówie na nadwiślańskiej ;) Co do tematu to ja nie wiem czemu ludzie zawsze z góry skreślają serwis? Często ceny na podstawowe części eksploatacyjne są niższe jak aftermarketowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu4773 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 (edytowane) Dziękuje,zadzwonie popytam, chyba można zamknąć.A jeszcze takie pytanko,jeżeli znalazłbym odpowiedni rozmiar łożysk kulkowych + ewentualne dorobienie jakis tulejek to czy dało by rade zamontować to w kołysce, czy taka rzeźba raczej nie przejdzie? Edytowane 3 Stycznia 2014 przez michu4773 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Raczej nie znajdziesz takich łożysk kulkowych, a nawet jakbyś znalazł to takie łożysko szybko się wyrobi bo nie będzie robiło całego obrotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu4773 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 jedno łożysko w kołysce mi sie posypało, te środkowe w gdzie kołyska łączy się z elementami wahacza.Dzisiaj przymierzyłem łożyska kulkowe 6202 i pasują idealnie dałem po jeden podkładce z 2 stron i bardzo ładnie działa,tylko nie wiem na jak długo. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Pamiętaj że zestaw naprawczy to nie tylko łożysko, ale i uszczelniacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu4773 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Wiem,w łożysku już jest zastosowany uszczelniacz,ale to rozwiązanie jest tymczasowe aż zakupie zestaw naprawczy całej kołyski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 kolego ja ten temat tez przerabiałem w kawasaki klx, był zamiennik do naprawy wahacza ale do kiwaczki tylko orginał, naprawa na orginałach wyniosła mnie ok 1000zł, bo zalezało mi na czasie, ale w zimie zaniosłbym kiwaczkę razem z wszytskimi śrubami do tokarza i zleciłbym przerobienie pod typowe łożyska (ale nie kulkowe tylko igiełkowe) i uszczelniacze nawet jeśli miałby roztaczac samą kiwaczkę, wtedy łożyska i uszczelniacze wyniosą cię max 200zł i robota pewnie drugie tyle, nie ma sensu tego robic na orginałach gdzie jedno lożysko potrafi kosztowac 200zł a w sklepie obok 1 mm mniejsze 20zł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu4773 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 kurde,1000zł na łożyska i sworznie nie dał bym choćbym miał jeździć z samymi śrubami w kiwaczce :biggrin: ale może do kmx będą tańsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Nie wiem jak tam w KMX ale ja z tym problemem walczyłem w DT. Zestawów naprawczych brak czego nie rozumiałem bo to chyba najbardziej powrzechne endurko na świecie. W DT jest o tyle łatwo i tanio że w 2 miejscach są tuleje ślizgowe. Pozostałe łożyska dostałem ale za 70 zł sztuka do tego uszczelniacze za parę złotych. Problem może być z tulejakimi musisz iśc do dobrego tokarza co ci dorobi z bardzo twardej stali lub ją utwardzi. Mi za pierwszym razem zrobił z byle czego i się wyrobiły po miesiącu. Potem znalazł mi jakąs tulejkę z odpowiadającm wymiarem zewnętrznym pokrytą jakby jakiś chromem technicznym czy czymś podobnym. Na tej tulejce przez 2 lata nie było śladu zużycia. Dodatkowo powstawiałem w kiwaczkę i wahacz kalamitki które smarowałem od czasu do czasu i nie miałem później problemów z luzami czy zużyciem. Serwis sobie raczej daruj bo te graty nigdzie nie są tanie.ps. Jak ja kocham PDS w KTM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu4773 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 no,ja nawet nie wiem po co ta kołyska skoro ktm w najlepszych crossach jej nie ma, musze coś pokombinować. :dry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 (edytowane) No jak nie ma jak od 2013 wszystkie crossowki ktm mają kolyske . Dzieki czemu w końcu ktm zaczal sie normalnie prowadzić wytapane z xcovera2 Edytowane 5 Stycznia 2014 przez Patryk_mx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 A spróbuj może pomierzyć i zorientować się, czy nie podpasuje coś od innych modeli. Przecież taki komplet naprawczy kosztuje koło 250-300 zł:LINK DO AUKCJI Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.