majstertorzu Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 (edytowane) witam po sprzedaży kawy kxf 450 zainteresowały mnie dwa moto mianowicieHusaberg 550 z 2005r http://tablica.pl/oferta/cross-enduro-husaberg-550f-2005r-okazja-CID5-ID3XF3t.html#f4d42e3e70oraz Vor 530 z 2004r http://tablica.pl/oferta/cross-vor-530-nie-ktm-yamaha-CID5-ID2AoTJ.html#207e270d72niestety jeden oddalony jest 400km ode mnie drugi 300km dlatego też zakładam ten tematmoze ktoś był juz je oglądać obaj panowie sztywno trzymają cene twierdząc ze moto nie wymaga wkładu finansowego stany dobre czy ktoś z was miał już doczynienia z którymś z tych modeli który waszym zdaniem bedzię lepszym wyboremdodam iż na harakter pracy moto bedzie używane sporadycznie do wypraw po lasach leśne dukty szybkie przelotyczasami jakieś ciasne techniczne podjazdy,miałem wcześniej KTM 450 exc prowadził sie nieco cieżej niż poprzednia kxf 450 lecz kawa była bez el rozruchu i grzała mi sie w gęstym lesie podczas podjazdów nie wiem czy było to spowodowane brakiem wentylatorów .. Ktm dawał rade wentylatory go dobrze studziły ,odbiegłem troszke od tematu :Dtak czy owak czy ktoś tu moze cokolwiek powiedzieć o tych sprzętach ?? zwróciłem na nie uwage gdyż posiadają el rozruch oraz mają niską wage jak na 500 pojemnoscidodam iż mam 180 i 77kg szukam 4suwa do 6tyśjeśli odradzacie kategorycznie któregoś z tych dwuch podeślijcie swoje propozycje Edytowane 17 Grudnia 2013 przez majstertorzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Ciekawe gdzie dostaniesz części do tego Vora. Z dwojga złego to już ten Husaberg lepszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 za 6 tysiaków proponuje kupić kuloodporną xr400 co prawda bez el rozrusznika a nie pakowac sie w wynalazki, jakies 10lat temu gdy byłem 20kg mniejszy ujezdzalem wr250f koledzy posiadali vora i husaberga upierałi sie,ze wspaniałe i wogle naj naj ale szybko sie pozbyłi bo wiecznie coś sie działo a mimo el guziczka kopali butemTe pare koni mechanicznych Cie nie zbawi a nie sądze,ze jesteś aż takim Asem,ze bedziesz cierpiał na brak mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 do 6 tys w sensownym stanie i z pokryciem w częsciach to tylko xr600 albo lc4.... nie łudź się że dostaniesz za 6 tys nowoczesne hard enduro 4T w dobrym stanie bo skończysz jak jeden kolega tu na forum co kombinował jak opaskami połatać wr400..... albo dołóż kasy albo pogódź się z czymś gorszym..... chyba że chcesz jednorazówkę typu zajechać bez remontu i śmieć to poleca stare husqi TE -dopóki jedzie to niesamowity sprzęt , lekki cholerne mocny , a idzie i za 3 tys kupić :D kwestia tylko że nieraz przejedzie tydzień , nieraz korbę wystawi po 2 dniach a takiego silnika nie opłaca się remontować albo nie ma części.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 (edytowane) vor to ciekawa konstrukcja - rozrzad na kolach zebatych ! skrzynia kasetowa wyciagana w calsoci po odkreceniu pokrywy ! , molziwe ze polowe walu mozna zobaczyc bez wyciagania silnika...ale to duuuzy egzotyk . Berg jako tako koncowe modele starej wersji byly w miare udane , wkoncu silniki EXC RFS powstaly na bazie tego berga. Zobacz jaki ma zaplon i jaki gaznik , oraz czy nie widac kilograma sylikonu na silniku . Ale osobiscie watpie aby za 5 tys byl w sesownym stanie,,,6 tys na sesowne enduro to naprawde malo, Lc4 za 6 to tez szalu nie bedzie. Moze lepiej jakies 2T kupic, jak papiery nie sa potrzebne. Czasami warto szukac okazji za grosze , kupic 2 takie same i drugiego miec na czesci. Nawet sam sie nad tym zastanawialem , tylko nie bardzo mam ochote grzebac co troche i nie miec pewnsoci ze w lesie mi nie padnie. Edytowane 17 Grudnia 2013 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majstertorzu Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 odpowiem tym co uważają że za 6 tyś nie kupi sie enduro ..ktm exc 450 z 2004r dałem 5tyś używałem 7 miesięcy wymieniając tylko olejkawasaki kxf 450 z 2006r kosztowało mnie 6300zł sprzedałem miesiąc temu używałem 5 miesięcy również wymieniałem tylko olej i filtrmożna kupić moto za te pieniądze w dobrym stanie osobiście byłem swiadkiem gdy kolega wystawił swojego rmz 450 z 06r za 4 tys bo był do remontukoleś kupił swiadom ze moto do remontu w ten sam dzień juz moto było wystawione jako w pełni sprawne za 7500 także nie ufam sprzedającymwole kupić za 5-6 tys włożyć samemu te 2-3 i jezdzić ze swiadomością co jest zrobione niżeli kupić niby zrobionego za 8-9 tyś który w rzeczywistości jest złomem do naprawy bo jak widac na portalach wszystkie w ogłoszeniach są po remontach wiec po co przepłacać kupić tanio i robić samemutyp padnie chyba na Vora wydaje sie to być konstrukcyjnie trwalsza maszynaco do propozycji w tej kasie kup lc4 lub inne powyżej 600 niestety prechodziłem temat i z tt600 i z klx 650 r moto za cieżkie nawyciągałem sie tych kloców troszke ... ponadto kumple ganiają na 250 w 2takcie wiec może i asem jazdy nie jestem ale lubie zapier.. i nie zostawiać w tyle :Dprośiłbym zatem tylko wnioski i spostrzeżenia odnośnie vora lub berga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 znajdz czesci do VOR-a , nawet dilera w polsce nie ma ...do berga tez nie ma za wiele , ale latwiej tam o graty niz do vor-a http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/37902-motocykle-vor/ Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.