Gość Rysiek24 Opublikowano 21 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2004 witam ciagle szukam moto dla siebie zstanawiam sie nad DR 600 czy XT 600 wiem ze w XT potrafi rozleciec sie silnik zdazylo sie to komus ?? a czy ktos mial jakies duze problemy z DR ?? w lokalnej gaziecie pojawila sie XT 600 z elektrycznym rozrusznikiem stan bdb rok 88 za 5000 tys. ale boje sie kupic ze wzgledu na to ze potrafi rozleciec sie silnik (tzn urwanie szpilek cylindra,uszczelka pod glowica,skrzynia) a moze jednak lepiej kupic DR :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bUgI Opublikowano 21 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2004 wiem ze w XT potrafi rozleciec sie silnikwhat??? Kilku moich znajomych ma XT lub Tenerki (czyli tez XT) z lat 1983-1985 i zadnemu nie "rozlecial" sie silnik. Co to za bzdury. Z tego co wiem silnik XT jest pod katem dlugotrwalosci rewelacyjna konstrukcja. XT czy DR? Ja zdecydowanie wybralbym XT. Zreszta jezdze pojazdem ktory ma taki sam silnik. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 21 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2004 to nie bzdury !! czytalem opis XT to sie zdaza i na stronie o XT w opiniach o moto ktos napisal ze kiupil XT a nastepnego dnia wywalilo uszczelke pod glowica ,zerwalo szpilki cylindra i na koniec spalila sie cewka zaplonowa :P i ztego co opisywali potrafi uszkodzic sie gora walu korbowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DOMINIK Opublikowano 21 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2004 moim zdaniem kolega od ttrki ma racjie xt ma dobry silnik i wcale sie neipsuje moj kolega jeździł 2 lata yamahą xt 600 i kompletnie nic mu sie nie rozwaliło oczywiscie nei jest wykluczone ze jak kupisz motor to ci sie neirozwali na 2 dzien to zalezy jak poprzedni wlasciciel dbał i czy wymienial czesci ktore sie psły a np nierobił jakiś wlasnych patentów moim zdaniem xt jest zaje... sprzetem jak dla amatora który chce posmigac w lekkim terenie bardzo fajnie wstaje na gume UWIERZCIE kumpel potrafi bez konca na xt jechac na kole i to tak ja przechyla na siebie ze neiwiele mu grakuje zeby blotnikiem o ziemie tarł :P no i jeszcze jedno dr 600 jest strasznie topornym motocyklem :/ a xt juz lepiej wyglada TAK MI SIE ZDAJE I TO JEST MOJE PRYWATNE ZDANIE !!!! pozdro PS ALE JA WOLALBYM I TAK 100 RAZY YAMAHE WR 426 :P MOZE KIEDYS SOBIE KUPIE :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baldman Opublikowano 21 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2004 Jestem za XT! Mój ojciec eksploatuje taki motorek i nie ma z nim żadnych problemów. Polecam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 21 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2004 Mój kumpel ma XT Super Teńere 88 rocznik i chodzi jak głupia, nic sie nie psuje, gorąco polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 21 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2004 Super tenere byla klepana od 89 wiec moze to zwykla Tenere 600 lub 660 ?? a jesli ma nwet ST to i tak calkiem inny silnik widze ze zachecacie mnie do XT bede musial sie mu dokladniej przygladnac moze jakies wskazowki co do tej maszyny na co zwrocic uwage w XT silnik ma jakies charakterystyczne cechy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 21 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2004 Mój znajomy miał XT 600 przez rok czasu i jedene co mu sie sypneło to coś z elektryką bo mu ładowanie po jakimś czasie nie działało. Co do DRy to słyszałem opinie że nie warto kupywac tych z przed 96 roku. Po 96 roku to praktycznie inny motocykl i dużo lepszy ale oczywiście droższy. I te roczniki to były 650ccm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 22 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2004 XT nie miałem ale miałem DR 650 w wersji RS, nie był to udany zakup. Padało sprzęgło i to nie z powodu jeżdżenia w terenie.Sliżgało przy wyższych biegach i z tego co wiem to była to wada większości egzemplarzy. Więc teraz wybrałbym XT. Miałem też Hondę XL 600 w wersji LM i to był endurak z którego byłem bardzo zadowolony. Objechałem większość Słowackich gór i nic nie padło a naprawdę dostał w dupę !!!. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 22 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2004 no ale honda kosztuje i ja wolal bym honde ale z powodow finansowych moge sobie pomazyc :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjaskola Opublikowano 22 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2004 Jako użytkownik XT dołączam się do pozostałych. Moto nieawaryjne (moja jest coprawda '99), ale zanim ją kupiłem też ostro śledziłem opinie. Polecam gorąco pod warunkiem, że nie planujesz ostrzejszej jazdy w terenie. (trochę zaciężka i przednie zawieszenie zbyt miękie). Poza tym motorek bardzo uniwersalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciufa Opublikowano 25 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2004 Jak najbardziej XT! Koledzy śmigają jak głupki i nie narzekają!Dość dużo XT i XL się unas przewineło i nikt nigdy na to nie narzekał a nawet wręcz przeciwnie! O DR(90r w dół) jeszcze nie słyszałem żadnych dobrych słów! A co do Hondy to idzie trafić w przybliżonej cenie XL tak jak XT!Trza tylko poszukać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 25 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2004 ok dziek zastanawiam si9e nad czyms bardziej na droge ale sadsze ze troszke nie wyrobie z kasa po za 5.000 nic w miare zadbanego nie kupie a naprawa zdecydowanie kosztowniejsza od 1 cylindrowki wiec chyba jednak 1 cyl. enduro jak najbardziej wchodzi w gre chodz maze o DR BIG 800 ale to juz musze miec z 8 min. moze za rok lub 2 narazie aby tylko bylo czym smigac kupie XT lub XL jak sie trafi (lepiej kupic starsza XL czy nowsza XT powiedzmy ze wstanie podobnym czyli bdb) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jac Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 ... w lokalnej gaziecie pojawila sie XT 600 z elektrycznym rozrusznikiem stan bdb rok 88 ... Wydaje mi sie, ze w wersji XT600 rozrusznik pojawil sie dopiero w '90. Tak wiec, nie watpiac, ze sprzedawany egzemplarz ma rozrusznik, mam watpliwosci czy na pewno pochodzi z '88. Zadzwon do wlasciciela, zapytaj o nr ramy i silnika (maja byc TAKIE SAME, chyba, ze wymieniono ktorys z tych elementow, ale na to powinny byc papiery), a potem sobie sprawdz faktyczny rocznik w Mitsui Motor Polska. pzdr, Jac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2004 XT nie miałem ale miałem DR 650 w wersji RS' date=' nie był to udany zakup. Padało sprzęgło i to nie z powodu jeżdżenia w terenie.Sliżgało przy wyższych biegach i z tego co wiem to była to wada większości egzemplarzy. Więc teraz wybrałbym XT. Miałem też Hondę XL 600 w wersji LM i to był endurak z którego byłem bardzo zadowolony. Objechałem większość Słowackich gór i nic nie padło a naprawdę dostał w dupę !!!. Pozdrawiam[/quote'] Jak sie ślizgało to trzeba było wymienić tarczki i/lub sprężynę. Słaba sprężyna występowała w pierwszych rocznikach (86,87). Prawdą jest, że dość szybko sie wyciera (podobno wystarcza na 20 tys.) ale w tym czasie działa bardzo dobrze. Ja ujeżdżam DR 600 88' w wersji Dakar i jestem bardzo zadowolony. Jedyna wada to wysokie siodło (ponad 90 cm) i taki sobie hamulec przedni ale póżniejsze roczniki maja większą tarczę.Prawda, że jest toporny ale dzieki temu trwały i trudno w nim coś urwać. (nie widziałem solidniejszej seryjnej osłony pod silnik ) Poza tym po prostu genialne spalanie : 3,7 litra przy 100 km/h z kuframi po bokach.Od osób które jeźdxiły i XT i DR słyszałem, że DR jest dużo dynamiczniejszy.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.