cali78 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Witam jak w temacie czy ktos jezdzi z takimi usprawnieniami w fzs 1000 , jesli chodzi o zębatke mam na mysli mniejszą o jeden ząb. Tylko tu pytanie czy nowa zębtaka do uzywanego obecnie łancucha nie bedzie działała destrukcyjnie ( chodzi o dopasowanie)? oraz jak to wpłynie ma v-max ? Krótki gaz "made in home" czy ktos przerabiał w fzs 1000?Powyższe zabiegi mają na celu zmiane oddawnia mocy-za nudno jest obecnie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 W swoim zmieniłem oryginalne zębatki na -1, +2. Prędkością maksymalną się totalnie nie przejmowałem, bo była dla mnie mało istotna. Nie wiem czy zmiana zębatki tylko o -1 przyniesie jakieś rewolucyjne rezultaty. Na -1, +2 sprzęt się zauważalnie fajniej odpychał. Przekłamanie licznika (nie licząc seryjnego:F ) miało wartość jakichś ~20 km/h (robiłem pomiary, ale oczywiście zapomniałem), a sama prędkość maksymalna spadła zapewne o kilkadzieścia (30? km/h). Tego nie sprawdzałem (na oryginalnych zębatkach poleciał licznikowe 260 - z góry, z wiatrem). O łańcuchu się nie wypowiadam - ja zawsze wymieniam całość. Krótki rolgaz rozważałem, ale zrezygnowałem, bo przynajmniej mój egzemplarz oddawał moc bardzo zero-jedynkowo (jakkolwiek delikatnie by się nie próbowało otwierać manetki). Podczas przyspieszania od parkingowych prędkości potrafił dość nerwowo reagować. Podobne zjawisko denerwowało mnie w FZ1 na wtrysku, tylko tam dawało się to jeszcze bardziej we znaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cali78 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 O łańcuchu się nie wypowiadam - ja zawsze wymieniam całość. wymiana całego zestawu nie wchodzi w gre bo naped jest w b.dobrym stanie, więc zwyczajnie szkoda kasy .Ewentualnie zmienie zębatki przy nastepnej wymianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Zwykle -1+3 nie przynosi spadku prędkości a często nawet ją podnosi bi sinik na ostatnim biegu ma siłę kręcić się wyżej niż na serii. No chyba że na serii wkręca się do odcinki na "6" to wtedy rzeczywiście prędkość spada. Destrukcyjnego wpływu nie będzie to miało. Niektórzy nawet wymieniają dwa razy przednią zębatkę na jeden łańcuch i ponoć im to dłużej jeździ bo naprawdę destrukcyjny wpływ to ma zębatka piła a nie nówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Heniek, ja mam -1+3 i przekłamuje okrutnie. Jak w zeszłym roku jechałem z kumplem na zlot (on na CBR 900) to jemu pokazywało 200kmh a mi 150mph (mam moto z Anglii) czyli 250kmh. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 No przekłamywać to oczywiście że będzie (no chyba że zbiera z przedniego koła). Ja pisałem o realnej prędkości a nie licznikowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.