Skocz do zawartości

Honda CBR 1000RR sc57 Problem z rozruchem na zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Do przekaźnika idzie też kabel plusowy od akumulatora, sprawdzałeś czy to połączenie nie jest zaśniedziałe? Poza tym zajrzyj jeszcze do pudełka z bezpiecznikami, tam też powinien być bezpiecznik odpowiedzialny za zapłon. Pewnie wszystko masz zaśniedziałe w tym moto, wtyczki od lamp, kierunków, regulatora, itd.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do przekaźnika idzie też kabel plusowy od akumulatora, sprawdzałeś czy to połączenie nie jest zaśniedziałe? Poza tym zajrzyj jeszcze do pudełka z bezpiecznikami, tam też powinien być bezpiecznik odpowiedzialny za zapłon. Pewnie wszystko masz zaśniedziałe w tym moto, wtyczki od lamp, kierunków, regulatora, itd.

Tak, wszystko sprawdziłem. Jest ok. NIe wiem gdzie jest skrzynka z bezpiecznikami mógłbyś mi pomóc ją odnaleźć? wszystko inne działa bez zarzutu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nagraj filmik z dzwiekiem , bo strasznie sie motasz i nie jasno opisujesz problem z moto.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wszystko sprawdziłem. Jest ok. NIe wiem gdzie jest skrzynka z bezpiecznikami mógłbyś mi pomóc ją odnaleźć? wszystko inne działa bez zarzutu.

 

 

Wiesz co, no nie wiem gdzie ona może być, nigdy nie miałem styczności z takim motocyklem. Najlepiej jakbyś sobie ściągnął serwisówkę to tam będzie napisane.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stare swiece tez moga byc tego przyczyna , mialem tak i w KLR i w VFR - tylko moto krecilo caly czas , a zalewalo sie.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

chyba nikt nie mial racji, problemem jest sprzęgło rozrusznika które znajduje sie pod kapą i jest oddzielnym elementem rozrusznika.

 

Zdecyduj się w końcu o co chodzi bo w poscie nr 3 napisałeś "przestaje kręcic kolego." z czego można wnioskować, że rozrusznik przestaje pracować.

Jeżeli doszło do uszkodzenia sprzęgła rozrusznika to wtedy wyraźnie słychać jak rozrusznik dalej pracuje na wyższych obrotach.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zdecyduj się w końcu o co chodzi bo w poscie nr 3 napisałeś "przestaje kręcic kolego." z czego można wnioskować, że rozrusznik przestaje pracować.

Jeżeli doszło do uszkodzenia sprzęgła rozrusznika to wtedy wyraźnie słychać jak rozrusznik dalej pracuje na wyższych obrotach.

no pracował, nawet jak wyjąłem tobiłem kilkanaście prób, a on szumiał nie wiedziałem ze to rozrusznik. Ale za kazdym razem chodzi a sprzęgło/wolne koło mimo że w reku blokuje w jedna strone wydaje sie być ok, i na oko tez to jest niby uszkodzone. Innego powodu ponoć juz nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...