Skocz do zawartości

Kupno dr 350 , prośba o opinie, ogłoszenie


Rekomendowane odpowiedzi

ja bym nie kupił tego modelu bez uprzedniego zrzucenia pokrywy zaworowej i zbadania stanu dzwigienek/wałka, to największy ból w tych motocyklach, przytarcie występuje bardzo często, orginalne części są drogie, a zamienniki wytwarzane u Świątka nie mają dobrych opinii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli zdemontuje pokrywę nie jestem wstanie ocenić stanu. Na co mam zwrócić uwagę?

 

 

ja bym nie kupił tego modelu bez uprzedniego zrzucenia pokrywy zaworowej i zbadania stanu dzwigienek/wałka, to największy ból w tych motocyklach, przytarcie występuje bardzo często, orginalne części są drogie, a zamienniki wytwarzane u Świątka nie mają dobrych opinii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli zdemontuje pokrywę nie jestem wstanie ocenić stanu. Na co mam zwrócić uwagę?

 

jak nie jak tak, mam na myśli całą pokrywę a nie klapki do regulacji zaworów,

 

jeśli nie zdejmiesz pkrywy to dobrze wsłuchaj się w silnik, zwłaszcza w górę, jeśli coś tam będzie stukac, cykac, brzęczec to od razu odpusc ten sprzęt,

 

a jak ogólnie sprawdzic sprzęt przed kupnem masz opisane w temacie podpiętym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady jjank, jakby tak patrzeć na motocykle, to żadnego by się nie kupiło. DRy to jedne z najmniej awaryjnych motocykli enduro, masa moich kolegów jeździła na tych sprzętach i nigdy się nic nikomu nie popsuło. Wiadomo sprawdzić trzeba, jak coś chodzi nie tak to odpuścić, ale żeby rozbierać pół motocykla to chyba żaden właściciel się nie zgodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszkodzenie walkow najczesciej wystepuje poprzez nieprawidlowe serwisowanie motocykla.

walek lozyskowany jest bezposrednio w obudowie glowicy jak i pokrywy zaworowej

nie stosowanie sie do scisle okreslonej procedury skrecania wg. kolejnosci oraz nie stosowanie wartosci momentu obrotowego skutkuje takimi wlasnie awariiami

dlatego tez zawsze szukam sprzetow z nieruszana gora silnika ;)

na lamach tego forum wiele razy slyszalem opinie bagatelizujace uzywanie klucza dm .

stad wlasniue wiele usterek wlasnie w suzuki

generalnie lubie najbardziej siliki z tej stajni za ich prostote i bezawaryjnosc , pod warunkiem ze maja zachowana minimalna kulture techn serwisu

zawsze mam w garazu jakies suzuki

jezdzace

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuje serdecznie za pomoc. Odpuściłem ten sprzęt z powodu sprzedającego , ale mniejsza o nim . Kupiłem całkiem fajna dr z dodatkowymi kołami supermoto
Jeśli mogę prosić o jedna rade o wyłącznik silnika po prawej stronie czerwoniutki . Uruchamia się silnik na wcisniętym ? Jesli jest wycisniety nie powinien odpalić ? Zaglądałem do instrukcji obsługi , tam pisze o pozycji RUN , ale u mnie widocznie zatarło sie na kierce

Edytowane przez wilkmaster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinien być wciśnięty, żeby odpalić. Mnie też się kiedyś zepsuł i był zawsze wyciśnięty ale działał.

PS. Fajnie się strzela z wydechu z tego guziczka :P

Cos ci sie chyba jednak pomylilo bo jest odwrotnie,na wcisniętym jest zgaszony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...