wilkmaster Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 (edytowane) Proszę o pomoc. Czy na wasze oko wygląda na zadbany motocykl ? http://allegro.pl/suzuki-dr-350-sh-i3731447967.html Z góry wielkie dzięki! Edytowane 29 Listopada 2013 przez wilkmaster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 ja bym nie kupił tego modelu bez uprzedniego zrzucenia pokrywy zaworowej i zbadania stanu dzwigienek/wałka, to największy ból w tych motocyklach, przytarcie występuje bardzo często, orginalne części są drogie, a zamienniki wytwarzane u Świątka nie mają dobrych opinii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkmaster Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Nawet jeśli zdemontuje pokrywę nie jestem wstanie ocenić stanu. Na co mam zwrócić uwagę? ja bym nie kupił tego modelu bez uprzedniego zrzucenia pokrywy zaworowej i zbadania stanu dzwigienek/wałka, to największy ból w tych motocyklach, przytarcie występuje bardzo często, orginalne części są drogie, a zamienniki wytwarzane u Świątka nie mają dobrych opinii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Nawet jeśli zdemontuje pokrywę nie jestem wstanie ocenić stanu. Na co mam zwrócić uwagę? jak nie jak tak, mam na myśli całą pokrywę a nie klapki do regulacji zaworów, jeśli nie zdejmiesz pkrywy to dobrze wsłuchaj się w silnik, zwłaszcza w górę, jeśli coś tam będzie stukac, cykac, brzęczec to od razu odpusc ten sprzęt, a jak ogólnie sprawdzic sprzęt przed kupnem masz opisane w temacie podpiętym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Bez przesady jjank, jakby tak patrzeć na motocykle, to żadnego by się nie kupiło. DRy to jedne z najmniej awaryjnych motocykli enduro, masa moich kolegów jeździła na tych sprzętach i nigdy się nic nikomu nie popsuło. Wiadomo sprawdzić trzeba, jak coś chodzi nie tak to odpuścić, ale żeby rozbierać pół motocykla to chyba żaden właściciel się nie zgodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 uszkodzenie walkow najczesciej wystepuje poprzez nieprawidlowe serwisowanie motocykla.walek lozyskowany jest bezposrednio w obudowie glowicy jak i pokrywy zaworowej nie stosowanie sie do scisle okreslonej procedury skrecania wg. kolejnosci oraz nie stosowanie wartosci momentu obrotowego skutkuje takimi wlasnie awariiami dlatego tez zawsze szukam sprzetow z nieruszana gora silnika ;)na lamach tego forum wiele razy slyszalem opinie bagatelizujace uzywanie klucza dm . stad wlasniue wiele usterek wlasnie w suzuki generalnie lubie najbardziej siliki z tej stajni za ich prostote i bezawaryjnosc , pod warunkiem ze maja zachowana minimalna kulture techn serwisu zawsze mam w garazu jakies suzuki jezdzace Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkmaster Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 (edytowane) dziękuje serdecznie za pomoc. Odpuściłem ten sprzęt z powodu sprzedającego , ale mniejsza o nim . Kupiłem całkiem fajna dr z dodatkowymi kołami supermotoJeśli mogę prosić o jedna rade o wyłącznik silnika po prawej stronie czerwoniutki . Uruchamia się silnik na wcisniętym ? Jesli jest wycisniety nie powinien odpalić ? Zaglądałem do instrukcji obsługi , tam pisze o pozycji RUN , ale u mnie widocznie zatarło sie na kierce Edytowane 1 Grudnia 2013 przez wilkmaster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Powinien być wciśnięty, żeby odpalić. Mnie też się kiedyś zepsuł i był zawsze wyciśnięty ale działał.PS. Fajnie się strzela z wydechu z tego guziczka :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Powinien być wciśnięty, żeby odpalić. Mnie też się kiedyś zepsuł i był zawsze wyciśnięty ale działał.PS. Fajnie się strzela z wydechu z tego guziczka :PCos ci sie chyba jednak pomylilo bo jest odwrotnie,na wcisniętym jest zgaszony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Cos ci sie chyba jednak pomylilo bo jest odwrotnie,na wcisniętym jest zgaszony. No racja :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.