Gość Rysiek24 Opublikowano 20 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2004 witam szukam info na temat Suzuki GS 750 z 86 roku a dokaldniej co to za silnik czy to taki sam jak w GSX-F 750 ?? jaka jest jego moc,spalanie i czy to trwale silniki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 21 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2004 witam szukam info na temat Suzuki GS 750 z 86 roku a dokaldniej co to za silnik czy to taki sam jak w GSX-F 750 ?? jaka jest jego moc' date='spalanie i czy to trwale silniki ??[/quote'] Nie, to nie jest ten sam silnik. W GSXFie jest silnik z GSXRa (bodajże model z roku 88 ), odprężony ze zmieniona charakterystyką, łożyskowany na panewkach, natomiast GS 750 ma jeszcze stare silniki z serii GS łożyskowane tocznie, przy czym GS ma silnik z 2 zaworami na cyl. (ale juz dwa wałki rozrządu) a GSX 750 ma 4 zawory na cyl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 21 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2004 a trwale to to jakies ??? czy tzw kartoflak w ktorym wiecznie trzeba cos robic ?? pytam sie bo szukam jakies moto i w komisie stal taki GS 750 z przebiegiem 40 tys ( o ile to jego prawdziwy przebieg) no ale jesli to nie trwale silniki to sobie odpuszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 21 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2004 a trwale to to jakies ??? czy tzw kartoflak w ktorym wiecznie trzeba cos robic ?? pytam sie bo szukam jakies moto i w komisie stal taki GS 750 z przebiegiem 40 tys ( o ile to jego prawdziwy przebieg) no ale jesli to nie trwale silniki to sobie odpuszcze Jeżeli kupujesz 18 letni motocykl z mało prawdopodobnym przebiegiem to musisz sie liczyc z kosztami - to jest baaaardzo trwały silnik ale nie wiadomo kto i jak na nim jezdził :? Ponieważ ja zawsze kupuje takie trupy to licze sie z tym że na początku rozbieram go do ostatniej śrubki - wymieniam co trzeba (1,2 czy 3 tysiace pln) a potem jeżdzę 6 miesięcy i sprzedaje.... ale ja jestem nienormalny... :lol: Ogólnie - silnik bedzie chodził dłuuugo nawet jak cos będzie nie tak - moja Katana (silnik GS 550) miala niby 57 tys km a naprawde kto wie, i jezdziła niezawodnie do końca ale ja o nia dbałem i zawsze robiłem co trzeba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 22 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2004 nie to nie ten sam silnikmotocykl o który Ci chodzi to najprawdopodobniej GSX (jeśli nazywa się GS to jest to GSX na Kanade)w tych latach suzuki nie robiło juz 2zaworowców w pojemności 750GSX z 86 ma juz troszkę inny silnik niż w mojej Suce. "Objętościowo" jest troszkę mnijeszy i wyposażony jest w chłodnicę olejuwedług obiegowej opini silniki gsx-ów są nie do zajechania - no chyba że będą chodziły bez oliwy40 tyś? :lol: no to licznik leci już drugi albo i trzeci raz :lol: jak nie cieknie i nie chodzi zbyt głośny to bierz (rozrząd,napinacz) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 22 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2004 zapodam linka to jest takowa maszyna jak na fotach http://www.bikepics.com/pictures/182812/ i faktycznie gosc z kanady jest ;) a powiedz mi jaka to ma moc i ile zezre :P bo jak bym mial wziac ta pierdziawke honde cb 450 to juz wole gs 750 :P przynajmniej czuje ze jade :P ai napewno trwalszy ze wzgledu na pojemnosc a i najwazniejsze pytanko gdzie dostac np: zestaw napedowy bedzie pasowal od gsx ?? a linki ?? w larssonie nie wystepuje gs 750 ?? znaczy sie ze to jest poprostu gsx 750 ?? Edit:Juz wszystko wiem !!! to po prostu GSX 750 tylko początkowe modele troszke dziwnie wygladaly :) tzn jakis taki duzy :P jak na scigo-turyste :P dzieki za info !!! ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss Karwacki Opublikowano 22 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2004 na przyszlosc jezeli chodzi o suzukito http://www.suzukicycles.org a z tym sprzetem http://www.suzukicycles.org/1980-1989/1986b.shtml a z ciekawostek to kumpel do starszego 2 zaworowego gs wstawil glowice 4 zaw od gsxa i i jezdzi :P prawie 100 000 kaemow nim natluklpozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 22 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2004 no to jest gsx750 (bodajże es) kod o ile się nie mylę gr72 czy cós takiego86konikówzasuwa ponad 200takiego ale nakeda (bez owiewki) ma jeden mój znajomytanten egzemplarz praktycznie bezawaryjny w larssonie wszystko dostaniesz wyglądem mojego się nie kieruj-normalnie to był naked a owiewka jest niemiecka-akcesoryjna z lat osiemdziesiątych dopisane:hehe no to z tym es nie trafiłem-jednak jest ef :lol: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 22 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2004 hehe katany sa piekne :P zajefajny dziob maja :P ale ten RG 500 i 95 kucy musi ladnie ciac :P ciekawe ze w tych latach z 500 wycisneli prawie 100 koni ale juz z tym odpalaniem na kicka to przesadzili :) p.s to co widzialem to chyba EF bo jest w pelnej zabudowie ale troszke kanciaste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss Karwacki Opublikowano 22 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2004 ja choruje na taka katanke - bo ma swiatlo chowane :P total odjazdowa jest! podjezdzasz gdzies gasisz reflektor i Ci sie zamyka jak w samochodzie - kompletnie odjechanie i calkowicie nie praktyczne u nasa co do Kicka to ja swoja z1000 spokojnie z kika moge startowac - nie ma problemu ale przy 500 to jednak jak nie ma rozrusznika to jest lzejsza a to sie liczy bo przeciez RG to baaardzo rasowy scig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 24 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2004 a moze zapoda ktos dane regulacyjne GSX 750 z 86 ?? bo budowe silnika jak tak znalazlem ale szukam danych regulacji zaworow , gaznikow itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2004 A po co ci to ?Najpierw kup, a potem szukaj danych. Ogolnie moto trzeba kupic z fabrycznym manualem, sprzedano ich nieduzo i ani Haynes, ani Clymer nie zrobily do niego `taniego` manuala. Oryginal to $60 + przesylka.Ogolnie moto jest swietne, ale ma juz 20 lat i polskie egzemplarze nie byly pieszczone.Dla sprostowania ta druga generacja GSX ma wal na panewkach i wzwiazku z tym wydajniejsza pompe oleju.Jesli instalacja nie byla przerabiana to ma pewnie padniete ladowanie baterii - trzeba kupowac z miernikiem i sprawdzic. Naprawa nie jest b.droga ani skomplikowana, ale jesli kupujesz stara japonie to lepiej miec te 3000 zl na natychmiastowe naprawy w zapasie:))).W swoim czasie ten motocykl nie byl duzo gorszy w normalnych warunkach od GSXR 7.5 ( na szosie nie na torze ), ale zeby to osiagnac to trzeba go miec w pierwszorzednym stanie. Nie podejrzewam aby ten konkretny egzemplarz byl na takim poziomie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 25 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2004 no co wy ludzie do gsx 750 nikt nie ma manuala przeciez to popularne na rowni z CBR GPZ i inne kawy no z kosztami to wiem ze lepiej miec ze 2 kola w zapasie ale jaz nie bede ich mial musi chodzic i juz :P a co z tym ladowaniem co sie psuje ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2004 Zalezy ktore byly popularne, ta konkretnie seria GSX popularna nie byla, jak nie wierzysz to sprobuj znalezc jakies dane.Juz w 85r Suzuki wprowadzilo GSXR 750 i to zabilo sprzedaz tych GSX.Ja mam takiego, tylko 1150 EF z 84r.W ukladzie ladowania leci regler i zaraz potem stator.Jedno sie przewija, drugie wymienia na Honde, albo cokolwwiek innego. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 25 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2004 a to nie ten sam silnik ??? jak w gsxr pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.