Skocz do zawartości

Suzuki GS 750 z 86r czy ma taki silnik jak w GSX-F ??


Gość Rysiek24
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Rysiek24

witam szukam info na temat Suzuki GS 750 z 86 roku a dokaldniej co to za silnik czy to taki sam jak w GSX-F 750 ?? jaka jest jego moc,spalanie i czy to trwale silniki ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam szukam info na temat Suzuki GS 750 z 86 roku a dokaldniej co to za silnik czy to taki sam jak w GSX-F 750 ?? jaka jest jego moc' date='spalanie i czy to trwale silniki ??[/quote']

 

Nie, to nie jest ten sam silnik. W GSXFie jest silnik z GSXRa (bodajże model z roku 88 ), odprężony ze zmieniona charakterystyką, łożyskowany na panewkach, natomiast GS 750 ma jeszcze stare silniki z serii GS łożyskowane tocznie, przy czym GS ma silnik z 2 zaworami na cyl. (ale juz dwa wałki rozrządu) a GSX 750 ma 4 zawory na cyl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rysiek24

a trwale to to jakies ??? czy tzw kartoflak w ktorym wiecznie trzeba cos robic ?? pytam sie bo szukam jakies moto i w komisie stal taki GS 750 z przebiegiem 40 tys ( o ile to jego prawdziwy przebieg) no ale jesli to nie trwale silniki to sobie odpuszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a trwale to to jakies ??? czy tzw kartoflak w ktorym wiecznie trzeba cos robic ?? pytam sie bo szukam jakies moto i w komisie stal taki GS 750 z przebiegiem 40 tys ( o ile to jego prawdziwy przebieg) no ale jesli to nie trwale silniki to sobie odpuszcze

 

Jeżeli kupujesz 18 letni motocykl z mało prawdopodobnym przebiegiem to musisz sie liczyc z kosztami - to jest baaaardzo trwały silnik ale nie wiadomo kto i jak na nim jezdził :?

Ponieważ ja zawsze kupuje takie trupy to licze sie z tym że na początku rozbieram go do ostatniej śrubki - wymieniam co trzeba (1,2 czy 3 tysiace pln) a potem jeżdzę 6 miesięcy i sprzedaje.... ale ja jestem nienormalny... :lol:

Ogólnie - silnik bedzie chodził dłuuugo nawet jak cos będzie nie tak - moja Katana (silnik GS 550) miala niby 57 tys km a naprawde kto wie, i jezdziła niezawodnie do końca ale ja o nia dbałem i zawsze robiłem co trzeba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie to nie ten sam silnik

motocykl o który Ci chodzi to najprawdopodobniej GSX (jeśli nazywa się GS to jest to GSX na Kanade)

w tych latach suzuki nie robiło juz 2zaworowców w pojemności 750

GSX z 86 ma juz troszkę inny silnik niż w mojej Suce. "Objętościowo" jest troszkę mnijeszy i wyposażony jest w chłodnicę oleju

według obiegowej opini silniki gsx-ów są nie do zajechania - no chyba że będą chodziły bez oliwy

40 tyś? :lol: no to licznik leci już drugi albo i trzeci raz :lol:

jak nie cieknie i nie chodzi zbyt głośny to bierz (rozrząd,napinacz)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rysiek24

zapodam linka to jest takowa maszyna jak na fotach http://www.bikepics.com/pictures/182812/ i faktycznie gosc z kanady jest ;) a powiedz mi jaka to ma moc i ile zezre :P bo jak bym mial wziac ta pierdziawke honde cb 450 to juz wole gs 750 :P przynajmniej czuje ze jade :P ai napewno trwalszy ze wzgledu na pojemnosc a i najwazniejsze pytanko gdzie dostac np: zestaw napedowy bedzie pasowal od gsx ?? a linki ?? w larssonie nie wystepuje gs 750 ?? znaczy sie ze to jest poprostu gsx 750 ??

 

Edit:

Juz wszystko wiem !!! to po prostu GSX 750 tylko początkowe modele troszke dziwnie wygladaly :) tzn jakis taki duzy :P jak na scigo-turyste :P

 

dzieki za info !!! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na przyszlosc jezeli chodzi o suzuki

to

 

http://www.suzukicycles.org

 

a z tym sprzetem

 

http://www.suzukicycles.org/1980-1989/1986b.shtml

 

a z ciekawostek to kumpel do starszego 2 zaworowego gs wstawil glowice 4 zaw od gsxa i i jezdzi :P prawie 100 000 kaemow nim natlukl

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jest gsx750 (bodajże es) kod o ile się nie mylę gr72 czy cós takiego

86koników

zasuwa ponad 200

takiego ale nakeda (bez owiewki) ma jeden mój znajomy

tanten egzemplarz praktycznie bezawaryjny

w larssonie wszystko dostaniesz

 

wyglądem mojego się nie kieruj-normalnie to był naked a owiewka jest niemiecka-akcesoryjna z lat osiemdziesiątych

 

dopisane:

hehe no to z tym es nie trafiłem-jednak jest ef :lol:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rysiek24

hehe katany sa piekne :P zajefajny dziob maja :P ale ten RG 500 i 95 kucy musi ladnie ciac :P ciekawe ze w tych latach z 500 wycisneli prawie 100 koni ale juz z tym odpalaniem na kicka to przesadzili :)

 

p.s to co widzialem to chyba EF bo jest w pelnej zabudowie ale troszke kanciaste

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja choruje na taka katanke - bo ma swiatlo chowane :P total odjazdowa jest! podjezdzasz gdzies gasisz reflektor i Ci sie zamyka jak w samochodzie - kompletnie odjechanie i calkowicie nie praktyczne u nas

a co do Kicka to ja swoja z1000 spokojnie z kika moge startowac - nie ma problemu ale przy 500 to jednak jak nie ma rozrusznika to jest lzejsza a to sie liczy bo przeciez RG to baaardzo rasowy scig

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co ci to ?

Najpierw kup, a potem szukaj danych. Ogolnie moto trzeba kupic z fabrycznym manualem, sprzedano ich nieduzo i ani Haynes, ani Clymer nie zrobily do niego `taniego` manuala. Oryginal to $60 + przesylka.

Ogolnie moto jest swietne, ale ma juz 20 lat i polskie egzemplarze nie byly pieszczone.

Dla sprostowania ta druga generacja GSX ma wal na panewkach i wzwiazku z tym wydajniejsza pompe oleju.

Jesli instalacja nie byla przerabiana to ma pewnie padniete ladowanie baterii - trzeba kupowac z miernikiem i sprawdzic. Naprawa nie jest b.droga ani skomplikowana, ale jesli kupujesz stara japonie to lepiej miec te 3000 zl na natychmiastowe naprawy w zapasie:))).

W swoim czasie ten motocykl nie byl duzo gorszy w normalnych warunkach od GSXR 7.5 ( na szosie nie na torze ), ale zeby to osiagnac to trzeba go miec w pierwszorzednym stanie. Nie podejrzewam aby ten konkretny egzemplarz byl na takim poziomie.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rysiek24

no co wy ludzie do gsx 750 nikt nie ma manuala przeciez to popularne na rowni z CBR GPZ i inne kawy no z kosztami to wiem ze lepiej miec ze 2 kola w zapasie ale jaz nie bede ich mial musi chodzic i juz :P a co z tym ladowaniem co sie psuje ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy ktore byly popularne, ta konkretnie seria GSX popularna nie byla, jak nie wierzysz to sprobuj znalezc jakies dane.

Juz w 85r Suzuki wprowadzilo GSXR 750 i to zabilo sprzedaz tych GSX.

Ja mam takiego, tylko 1150 EF z 84r.

W ukladzie ladowania leci regler i zaraz potem stator.

Jedno sie przewija, drugie wymienia na Honde, albo cokolwwiek innego.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...