Pipcyk Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Jaki był zakres przeprowadzonej naprawy ?Rozbierany był cały silnik, czy tylko tłok i cylinder ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierun Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Tylko tlok i cylinder. Wyciagnalem silnik i wlalem benzyny tam gdzie jest wal, przeplukalem kilka razy no i skrecilem wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Tak się zastanawiałem czy coś z dozownikiem oleju, ale jeżeli nie był rozkręcany powinien być ok.Kurcze wszystko powinno być ok. Pewnie to jakaś pierdoła.Kurcze poszukaj jakiegoś dobrego mechaniora na miejscu i razem szukajcie przyczyny, bo to nie jest normalne.Nawet na dotarciu silnik powinien mieć prawie taka samą moc jak silnik dotarty.To nie jest normalne że chodzi tak jak opisywałeś.Nie powinno być żadnych dziur w gazie, i innych zakłóceń w pracy. P.S. gdzie jest ten Gostyń ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierun Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Dozownik jest ok. Na poczatku byl troche zapowietrzony, bylo widac jak babelki powietrza przesuwaly sie w wezyku. W okolicy nie ma mechanikow wcale :buttrock: W Lesznie juz mi sprowadzaja akumulator pol roku, maja zadzwonic. Ja juz sobie dawno kupilem na allegro... Podobno ogolnie kiepscy sa. Gostyn jest w Wielkopolsce. Jakies 100km na poludnie od Poznania i 90km na polnoc od Wroclawia. Moze pogadam z Dominikiem, do Poznania nie tak daleko, a i troche znam to miasto. Dzieki za odpowiedzi Pipcyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andreo Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2004 a moze tuleja w cylindrze jest zle zrobiona ? moze za miekki material ? ja mialem tak w dt - cylinder mial tuleje zrobiona i przez ta tuleje silnik powoli wkrecal sie na obroty byl bardzo slaby, jak kupilem inny cylinder wszystko bylo w porzadku po dotarciu. wiec moze to wina tuleji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2004 zgadzam sie z przedmowcą. Zawsze jest tak ze gdy wstawisz w aluminiowy cylinder tuleje to raz ze silnik bedzie mial wyzszą temperature a 2 ze stracisz na mocy i predkosci. Na ostatnich biegach motocykl nie bedzie mial mocy i kazdy podjazd pod gorke lub mocniejszy wiatr w twarz bedzie zmuszal Ci do redukowania biegu... Dlatego nie robi sie zeliwnych tulei w alu cylindrach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierun Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Odswieze troche temat...Duzo ludzi ma tuleje w podobnych sprzetach i takich spadkow mocy nie ma. Tak mnie dzisiaj naszlo. Gosciu ktory robil tuleje mowil ze mam spilowac pilnikiem okno od wydechu. Zrobilem to. Nie sprawdzalem natomiast innych okien w tulei, moze sa krzywo lub za male. Czy to moglo by byc powodem? Troche roboty jest przy wyciaganiu silnika, ale juz nie mam pomyslow... Poza tym chce sprzedac sprzeta i wskazane byloby aby chodzil jak powinien :( A kasy juz nie chce pakowac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Raczej wątpie aby była to wina wady materiału tulej, gdyż zwyczajnei szybko by się ona zużyła i było by po frytkach. Bardziej prawdopodobne wydaje mi się złe ukształtowanie okien dolotowych i wydechowych w wprasowanej tulei. Okna powinny być równe, bez krawędzi i zadziorów, powinny być nawet lekko sfazowane aby ułatwić pierścienią (okno wydechowe) przechodzenie przez nie. Zdejmij głowice i zobacz co tam się dzieje. Piszesz że sprawdzałęś kompresje... więc sprężanie jest ok... możę jeszcze semerring na skzryni korbowej... PS. Jak wygląda świeca zapłonowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Kurcze, nie zauważyłem tego w temacie.Tą tuleje gość sam wykonywał czy jest to jakaś akcesoryjna część ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierun Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Podpilowalem dzisiaj okna w tej tulei. Nadal chodzi tak samo... 8 godzin w garazu na marne :banghead:. Swieca ma szary kolor na elektrodach. Chyba wymienie ten uszczelniacz. Dosc mocno dymi, cylinder caly brudny od oleju, tlumik tez. Nawet mi samym wydechem kapal olej... 8O. Tuleje gosciu sam wykonywal. Powiedzial ze robil juz tego duzo i reklamacji nie mial. Aha, na tloku bylo dosc duzo nagaru. Jak na 3000km po zalozeniu, to bardzo duzo :D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Może masz przeciek pomiędzy skrzynią korbową a skrzynią biegów i wciąga ci olewj ze skrzyni??!! Sprawdz czy nie zauważyłeś ubytków oleju w skrzyni! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Może nieumiejętnie zakładasz uszczelniacze, jeżeli je zdeformujesz nie będą spełniać swej funkcji.Jeżeli gość sam tuleje wykonywał to jest możliwość że na styku tulei i cylindra sa ostre krawędzie które zakłócają przepływ i zmieniają jego charakter na turbulentny.Także mógł przez przypadek zmienić fazy rozrządu, poprzez zmianę wysokości okien itp A ten olej to swoją droga trzeba sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksu87 Opublikowano 30 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2004 Nie zastanawiałeś się nad kupieniem nowego cylinderka, orientujesz się może w cenach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOMINIK200HP Opublikowano 3 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2004 jak dymi to niekoniecznie musi byc olej!moze zbyt bogata mieszanka?sprawdz filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksu87 Opublikowano 4 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2004 Niedawno wyczytałem w katalogu "Motoromy" że wytaczają tuleje nikasilowe i potem montują do moto.Ciekawe ile taki zabieg by kosztował... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.