matixd7 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Witam . Niedawno zakupiłem nowy silnik do mojego Bartona Fightera ,jest to :lifan 120 ,a do tego gaźnik mikuni . Problem polega na tym ,ze podczas dodawania gazu moocykl sie dusi . Wsyzstko jest nowe ,wiec moim zdaniem powinno ze soba swietnie wspólgrac ,a tak nie jest ;l Czasami gdy baaardzo powoli dodam gazu to przez chwile go przydusi ,a pozniej juz jest wszystko okej ,ale gdy zmieniam bieg wysztko sie zaczyna od poczatku dzieje sie tak tylko ma mniejszych obrotach . W czym moze byc problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damka Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Wsyzstko jest nowe ,wiec moim zdaniem powinno ze soba swietnie wspólgrac Poniekąd, ale napewno nie bez regulacji.Wyreguluj skład mieszanki paliwowo-powietrznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazgul65 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Poniekąd, ale napewno nie bez regulacji.Wyreguluj skład mieszanki paliwowo-powietrznej. Witam . Niedawno zakupiłem nowy silnik do mojego Bartona Fightera ,jest to :lifan 120 ,a do tego gaźnik mikuni . Problem polega na tym ,ze podczas dodawania gazu moocykl sie dusi . Wsyzstko jest nowe ,wiec moim zdaniem powinno ze soba swietnie wspólgrac ,a tak nie jest ;l Czasami gdy baaardzo powoli dodam gazu to przez chwile go przydusi ,a pozniej juz jest wszystko okej ,ale gdy zmieniam bieg wysztko sie zaczyna od poczatku dzieje sie tak tylko ma mniejszych obrotach . W czym moze byc ptak jak kolega pisał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matixd7 Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 W gaźniku posiadam tylko 1 śrubkę , a gdy ja przekrecam zwiekszam tylko obroty silnik . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazgul65 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 (edytowane) kupienie i wstawienie nowego gaźnika nic nie da, jak kolega wyżej pisał nowy gaźnik trzeba wyregulować czyli ustawić skład miesznki powietrzno paliwowej sprawć tez czy gaźnik nie ciągnie lewego powietrza pozdrawiamwrzuć fotkę tego gaźnika pomyślimy gaźnik musi miec dwie śrubki jedną do regulacji składu mieszanki a drugą do ustawienia przepustnicy,sprawć też świecę czy iskry nie rzuca gdzieś na boki iskra ma byc centralnie między elektrodami a nie skakac z boku na bok pozdrawiam Edytowane 23 Listopada 2013 przez nazgul65 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matixd7 Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Oto zdjecia gaźnika :http://www6.zippyshare.com/v/13883595/file.htmlhttp://www14.zippyshare.com/v/43237584/file.htmlhttp://www15.zippyshare.com/v/33277206/file.htmlhttp://www74.zippyshare.com/v/87919401/file.html Dobre zdjecia czy zrobic inne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 (edytowane) nie wiem czy dobrze widze ale śrubę regulacji masz od dołu (równolegle do iglicy gaźnika)- sprawdź czy tam jest pozdr Edytowane 24 Listopada 2013 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matixd7 Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 (edytowane) Tamtędy po odkreceniu śrubki spuszcza sie nadmiar paliwa z gaźnika :D Edytowane 24 Listopada 2013 przez matixd7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazgul65 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 widzę że jest jedna śrubka regulacyjna,dziwne ale cóz to jest chyba sruba regulacji obrotów ale tam gdzie idzie linka do gaźnika jest przepustnica a w tej przepustnicy iglica zabespieczona taką blaszką i na tej iglicy masz nacięcia trzy albo cztery tam tez się reguluje odpowiedznim ustawieniem iglicy musisz tam próbować pokoleji, ale najpierw sprawc swiece i przewód do fajki czy nie ma przebicia jak tam będzie wporządku to dopiero potem szukaj w gaźniku powolutku i spokojnie jeszcze jedno zawsze reguluj gaźnik jak silnik jest rozgrzany nigdy na zimnym silnikuwidzę że jest jedna śrubka regulacyjna,dziwne ale cóz to jest chyba sruba regulacji obrotów ale tam gdzie idzie linka do gaźnika jest przepustnica a w tej przepustnicy iglica zabespieczona taką blaszką i na tej iglicy masz nacięcia trzy albo cztery tam tez się reguluje odpowiedznim ustawieniem iglicy musisz tam próbować pokoleji, ale najpierw sprawc swiece i przewód do fajki czy nie ma przebicia jak tam będzie wporządku to dopiero potem szukaj w gaźniku powolutku i spokojnie jeszcze jedno zawsze reguluj gaźnik jak silnik jest rozgrzany nigdy na zimnym silniku widzę że jest jedna śrubka regulacyjna,dziwne ale cóz to jest chyba sruba regulacji obrotów ale tam gdzie idzie linka do gaźnika jest przepustnica a w tej przepustnicy iglica zabespieczona taką blaszką i na tej iglicy masz nacięcia trzy albo cztery tam tez się reguluje odpowiedznim ustawieniem iglicy musisz tam próbować pokoleji, ale najpierw sprawc swiece i przewód do fajki czy nie ma przebicia jak tam będzie wporządku to dopiero potem szukaj w gaźniku powolutku i spokojnie jeszcze jedno zawsze reguluj gaźnik jak silnik jest rozgrzany nigdy na zimnym silnikua jeszcze jedno tam koło tej śruby regulacyjnej obroty po prawej to jest zaslepka czy sruba na imbus???????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 kiki dobrze mówi,nie chodzi mu o ta srubke na dole kolo wężyka tylko calkiem od dołu od strony krucca,musisz zajeżec od spodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazgul65 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 ta śruba na samym dole z wężykiem jest do spuszczania syfu lub wody która potrafi sie zebrac w dolnej części komory pływakowejta śruba na samym dole z wężykiem jest do spuszczania syfu lub wody która potrafi sie zebrac w dolnej części komory pływakowej ta śruba na samym dole z wężykiem jest do spuszczania syfu lub wody która potrafi sie zebrac w dolnej części komory pływakowejsprawc czy ssanie dobrze się zamyka jak je wyłączysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Tamtędy po odkreceniu śrubki spuszcza sie nadmiar paliwa z gaźnika :Dnie o tej piszę...Przyjrzyj się dokładnie jeszcze raz... Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 myślę, że jest tam śruba regulacyjna tak jak napisał Kiki, ale podniósłbym także iglicę. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matixd7 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 widzę że jest jedna śrubka regulacyjna,dziwne ale cóz to jest chyba sruba regulacji obrotów ale tam gdzie idzie linka do gaźnika jest przepustnica a w tej przepustnicy iglica zabespieczona taką blaszką i na tej iglicy masz nacięcia trzy albo cztery tam tez się reguluje odpowiedznim ustawieniem iglicy musisz tam próbować pokoleji, ale najpierw sprawc swiece i przewód do fajki czy nie ma przebicia jak tam będzie wporządku to dopiero potem szukaj w gaźniku powolutku i spokojnie jeszcze jedno zawsze reguluj gaźnik jak silnik jest rozgrzany nigdy na zimnym silniku a jeszcze jedno tam koło tej śruby regulacyjnej obroty po prawej to jest zaslepka czy sruba na imbus????????????????z iglica juz sie bawiłem ,niestety nic sie nie zmieniło ;l siweca ,fajka tez wsyztko jest okej :) obok sruby jest zaslepka . nie o tej piszę...Przyjrzyj się dokładnie jeszcze raz...Szukajac od dołu jedyne co przykuło moja uwage jest ,to lecz nie wiem do czego to sluzy i co to jest .http://www15.zippyshare.com/v/14439189/file.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Szukajac od dołu jedyne co przykuło moja uwage jest ,to lecz nie wiem do czego to sluzy i co to jest .http://www15.zippyshare.com/v/14439189/file.htmlNo to jest wlasnie ta srubka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.