Skocz do zawartości

Nowy silnik dusi się


matixd7
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .
Niedawno zakupiłem nowy silnik do mojego Bartona Fightera ,jest to :lifan 120 ,a do tego gaźnik mikuni . Problem polega na tym ,ze podczas dodawania gazu moocykl sie dusi . Wsyzstko jest nowe ,wiec moim zdaniem powinno ze soba swietnie wspólgrac ,a tak nie jest ;l Czasami gdy baaardzo powoli dodam gazu to przez chwile go przydusi ,a pozniej juz jest wszystko okej ,ale gdy zmieniam bieg wysztko sie zaczyna od poczatku dzieje sie tak tylko ma mniejszych obrotach . W czym moze byc problem ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Poniekąd, ale napewno nie bez regulacji.

Wyreguluj skład mieszanki paliwowo-powietrznej.

 

Witam .

Niedawno zakupiłem nowy silnik do mojego Bartona Fightera ,jest to :lifan 120 ,a do tego gaźnik mikuni . Problem polega na tym ,ze podczas dodawania gazu moocykl sie dusi . Wsyzstko jest nowe ,wiec moim zdaniem powinno ze soba swietnie wspólgrac ,a tak nie jest ;l Czasami gdy baaardzo powoli dodam gazu to przez chwile go przydusi ,a pozniej juz jest wszystko okej ,ale gdy zmieniam bieg wysztko sie zaczyna od poczatku dzieje sie tak tylko ma mniejszych obrotach . W czym moze byc ptak jak kolega pisał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupienie i wstawienie nowego gaźnika nic nie da, jak kolega wyżej pisał nowy gaźnik trzeba wyregulować czyli ustawić skład miesznki powietrzno paliwowej sprawć tez czy gaźnik nie ciągnie lewego powietrza pozdrawiam



wrzuć fotkę tego gaźnika pomyślimy gaźnik musi miec dwie śrubki jedną do regulacji składu mieszanki a drugą do ustawienia przepustnicy,sprawć też świecę czy iskry nie rzuca gdzieś na boki iskra ma byc centralnie między elektrodami a nie skakac z boku na bok pozdrawiam

Edytowane przez nazgul65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę że jest jedna śrubka regulacyjna,dziwne ale cóz to jest chyba sruba regulacji obrotów ale tam gdzie idzie linka do gaźnika jest przepustnica a w tej przepustnicy iglica zabespieczona taką blaszką i na tej iglicy masz nacięcia trzy albo cztery tam tez się reguluje odpowiedznim ustawieniem iglicy musisz tam próbować pokoleji, ale najpierw sprawc swiece i przewód do fajki czy nie ma przebicia jak tam będzie wporządku to dopiero potem szukaj w gaźniku powolutku i spokojnie jeszcze jedno zawsze reguluj gaźnik jak silnik jest rozgrzany nigdy na zimnym silniku



widzę że jest jedna śrubka regulacyjna,dziwne ale cóz to jest chyba sruba regulacji obrotów ale tam gdzie idzie linka do gaźnika jest przepustnica a w tej przepustnicy iglica zabespieczona taką blaszką i na tej iglicy masz nacięcia trzy albo cztery tam tez się reguluje odpowiedznim ustawieniem iglicy musisz tam próbować pokoleji, ale najpierw sprawc swiece i przewód do fajki czy nie ma przebicia jak tam będzie wporządku to dopiero potem szukaj w gaźniku powolutku i spokojnie jeszcze jedno zawsze reguluj gaźnik jak silnik jest rozgrzany nigdy na zimnym silniku

 

widzę że jest jedna śrubka regulacyjna,dziwne ale cóz to jest chyba sruba regulacji obrotów ale tam gdzie idzie linka do gaźnika jest przepustnica a w tej przepustnicy iglica zabespieczona taką blaszką i na tej iglicy masz nacięcia trzy albo cztery tam tez się reguluje odpowiedznim ustawieniem iglicy musisz tam próbować pokoleji, ale najpierw sprawc swiece i przewód do fajki czy nie ma przebicia jak tam będzie wporządku to dopiero potem szukaj w gaźniku powolutku i spokojnie jeszcze jedno zawsze reguluj gaźnik jak silnik jest rozgrzany nigdy na zimnym silniku

a jeszcze jedno tam koło tej śruby regulacyjnej obroty po prawej to jest zaslepka czy sruba na imbus????????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta śruba na samym dole z wężykiem jest do spuszczania syfu lub wody która potrafi sie zebrac w dolnej części komory pływakowej



ta śruba na samym dole z wężykiem jest do spuszczania syfu lub wody która potrafi sie zebrac w dolnej części komory pływakowej

 

ta śruba na samym dole z wężykiem jest do spuszczania syfu lub wody która potrafi sie zebrac w dolnej części komory pływakowej

sprawc czy ssanie dobrze się zamyka jak je wyłączysz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę że jest jedna śrubka regulacyjna,dziwne ale cóz to jest chyba sruba regulacji obrotów ale tam gdzie idzie linka do gaźnika jest przepustnica a w tej przepustnicy iglica zabespieczona taką blaszką i na tej iglicy masz nacięcia trzy albo cztery tam tez się reguluje odpowiedznim ustawieniem iglicy musisz tam próbować pokoleji, ale najpierw sprawc swiece i przewód do fajki czy nie ma przebicia jak tam będzie wporządku to dopiero potem szukaj w gaźniku powolutku i spokojnie jeszcze jedno zawsze reguluj gaźnik jak silnik jest rozgrzany nigdy na zimnym silniku

 

 

a jeszcze jedno tam koło tej śruby regulacyjnej obroty po prawej to jest zaslepka czy sruba na imbus????????????????

z iglica juz sie bawiłem ,niestety nic sie nie zmieniło ;l siweca ,fajka tez wsyztko jest okej :) obok sruby jest zaslepka .

 

nie o tej piszę...

Przyjrzyj się dokładnie jeszcze raz...

Szukajac od dołu jedyne co przykuło moja uwage jest ,to lecz nie wiem do czego to sluzy i co to jest .

http://www15.zippyshare.com/v/14439189/file.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...