Andriei Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 (edytowane) Witam. Jestem posiadaczem nieszczęsnej Hondy VF750F i noszę się z zamiarem kupna do niej silnika od VFR750. I tu rodzi się moje pytanie. Nie wiecie może czy niektóre części silnikowe z VF750 pasują do silnika VFR750? Chozi mi głównie o rzeczy typu rozrusznik, pompa oleju, sprzęgło, koło zamachowe od prądnicy i inne rzeczy przykręcane do bloku silnika. Za wszelkie odpowiedzi serdecznie dziękuję. Edytowane 21 Października 2013 przez Andriei Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Części nie pasują bo to dwa różne silniki ale przy odrobinie sprytu można włożyć do ramy cały silnik z VFR750.Kompletny czyli z wiązką instalacji, modułem i resztą.Łatwo nie będzie ale do odważnych świat należy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andriei Opublikowano 22 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Szkoda. Dziękuję za odpowiedź teraz wiem na czym stoję. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 (edytowane) Piotrek dobrze gada . U nas na forum VFR było już chyba 2 kolesi którzy załadowali piec od rc36 do vf750 Edytowane 22 Października 2013 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Nieżyjący już niestety kolega mechanik z Mielca wkładał w swoją ramę VF750F silnik od VF1000R ale szybko sprzedał bo rama robiła się gumowa :biggrin: i motocykl po dołożeniu do pieca zaczynał własne życie tropiciela węży :biggrin: :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andriei Opublikowano 29 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Silniki VF1000 Też były tak wadliwe jak VF750 (83-86)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 F tak samo, R ka miala naped walkow kolami zebatymi i byla nie do zajechania jak VFR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek350 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 WitajciePodłączę się do tematu, gdyż jestem na tym samym etapie co Andriei.Nie mam wyjścia i muszę coś zakombinować.W zasadzie jestem zdecydowany na silnik od VFR-ki , ale doradźcie jaki wybrać RC24 czy może RC36.I pytanie do Piotra, dlaczego trzeba wymieniać wiązki i moduły?Rozumiem że czujniki mogą być w innym miejscu i trzeba "sztukować" przewody, ale moduły, sterowanie zapłonem w obu silnikach (RC15 i RC24) jest chyba podobne, sprawdze to jeszcze w książce.Może wiecie gdzie znaleść jakieś info z jakimiś szczegółami technicznymi dotyczące takiej przekładki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.