Skocz do zawartości

SUBARU IMPREZA STI


KLAUDIUSZ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zawsze się podobał, nowy Model ładny ..... ale szukam opinii na temat Subaraków ..... ich wad, zalet, kosztów utrzymania itd. Będę wdzięczny za posty z sensem :D

 

p.s. Yuby ..... nie chce nic czytać o Foresterze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze się podobał, nowy Model ładny ..... ale szukam opinii na temat Subaraków ..... ich wad, zalet, kosztów utrzymania itd. Będę wdzięczny za posty z sensem :D

 

p.s. Yuby ..... nie chce nic czytać o Foresterze ;)

Silnik 2.5 turbo to część eksploatacyjna - wymienia się go mniej wiecej z tą częstotliwością co tarcze hamulcowe :). Wydmuchuje uszczelkę pod głowicą i pękają tłoki. Można temu zaradzić montując aftermarketowe szplki głowicy i ew stosując kute tłoki.

Natomiast skrzynia, napędy - raczej pancerne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak go chcesz uzywac ?

Od tego zalezy wytrzymalosc silnika.

No i mocno uzywany, mocno pali :).

Zreszta nie jest nowy, to ta sama generacja co 2010 i w ten sam sposob budowany,

tyle ze troche podciagniety pod wzgledem zawieszenia. Ta generacja STI miala za zadanie

zmiekczenie wizerunku tego modelu, w celu zwiekszenia bazy klientow.

To nie bardzo zadzialalo wiec Subaru wrocilo do modelu sedan ze skrzydlem i troszke

utwardzilo zawieszenia.

Auto tanie w zakupie, ale o dosc wysokich kosztach utrzymania ( spalanie i koszt czesci ).

Uwaga type r o silniku jest prawdziwa choc wydaje mi sie ze sprawa pekania tlokow jest juz opanowana.

Silnik "open deck" nigdy nie bedzie moim faworytem przy takim wysileniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak go chce używać .... no raczej normalnie, żadne wyścigi i inne pierdoły, dużo w trasie i tyle :D

 

Na trasy mozna znalesc pojazd o innych walorach ktory bedzie palil znaqcznie mniej ( no chyba, ze my tyle palic :icon_mrgreen: ). Zastanawialem sie nad zakupem Impreza 2l D ( pali za duzo ), XV tyle, ze moj rzeczoznawca stwierdzil, - prosta konstrukcja jak cep ale wysokie spalanie - dla mnie nieprzydatne, choc autko bylo by fajne.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem WRX z 99 r Jedyna zmiana, to sprzęgło na wzmocnione (oryginał nie wytrzymywał) poza tym nic się nie działo. Te nowe, nie mam pojęcia jak się sprawują. Gdzieś pisałeś że kawałek chłopaka z Ciebie, zobacz czy się w to w ogóle wbijesz :) i czy drzwi się domkną, dobrze jakbyś nie wypadł na zakręcie, czy żona obok Ciebie się zmieści, wysiadając nie pogniesz kierownicy kolanami, normalne sprawy związane z eksploatacją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KS nie trzeba być rzeczoznawcą żeby wiedzieć, że Subaru wszędzie po za BRX wsadza autorski napęd na cztery koła i takie auto waży więcej i ma większe obciążenie silnika stąd spalanie. Katalogowo Impreza 1.5 4WD spalanie w mieście ma 10L/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem WRX z 99 r Jedyna zmiana, to sprzęgło na wzmocnione (oryginał nie wytrzymywał) poza tym nic się nie działo. Te nowe, nie mam pojęcia jak się sprawują. Gdzieś pisałeś że kawałek chłopaka z Ciebie, zobacz czy się w to w ogóle wbijesz :) i czy drzwi się domkną, dobrze jakbyś nie wypadł na zakręcie, czy żona obok Ciebie się zmieści, wysiadając nie pogniesz kierownicy kolanami, normalne sprawy związane z eksploatacją

 

Robert ale ja mówie o Imprezie a nie o Caymanie ;)

 

Jak sie do GTVki mieszcze i śmigam to w Imprezie nie powinno być problemów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KS ...... ma być z zacięciem sportowym i koniec :D

 

Wtakim razie spalanie nie gra roli :icon_mrgreen:

 

KS nie trzeba być rzeczoznawcą żeby wiedzieć, że Subaru wszędzie po za BRX wsadza autorski napęd na cztery koła i takie auto waży więcej i ma większe obciążenie silnika stąd spalanie. Katalogowo Impreza 1.5 4WD spalanie w mieście ma 10L/100km

 

Kwestia tago co bierze sie pod uwage. To, ze napoed na 4 kola wazy nie jest Probleme, bo z regoly, to spalanie wzrasta o 0,5 l/100 km. Sa ale jeszcze ine aspekty, np. sama konstrukcja efektywnosci. Porownaj ja sabie np. w jakims nowym i starym diesel'u.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...