Skocz do zawartości

śrubokręt klucz do nietypowej śruby składu mieszanki


mixser
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

to oznacza że nie ma takiego śrubokręta (ślepa śruba) producent nie przewiduje regulacji składu mieszanki tą drogą jedyne co możesz zrobić to naciąć rowek piłką do metalu, wykręcić dyszę przeczyścić w razie potrzeby i wkręcić z powrotem do lekkiego oporu i wykręcić z powrotem 2,5 obrotu, to wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Jeśli jest tam gwint, jak w wielu japońskich motocyklach kierowanych na USA, możesz tę zaślepkę usunąć i u tokarza dorobić śrubę regulacyjną. Myu tak robiliśmy wielokrotnie, ponieważ w Stanach mają fobię na punkcie ekologii i te zaślepki mają zapobiec wypruwaniu wydechów, zakładana KNńow, etc. Inaczej mówiąc - jak zaczniesz grzebać przy mieszance, to moto nie będzie jeździło, bo my ci uniemożliwimy wyregulowanie silnika. Dlatego można je usuwać, o ile jest gwint, a jeśli nie ma, to nagwintować, wstawić śrubę regulacyjną i umożliwić sobie pełną regulację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam, w Hondzie XRV 750 rd07 jest podobna śruba regulacji składu mieszanki, czy istnieje inna opcja jej regulacji jak nacinanie na płaski śrubokręt?

Czy to po prostu takie "zabezpieczenie" aby nie ruszać tego?

 

tak to wygląda

http://www.partzilla.com/parts/detail/honda/HP-16016-MAS-670.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...