mixser Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Witam mam u siebie na serwisie skuterek w którym muszę przeprowadzić Regulacje gaźnika ale pojawił sie problem bo jest nietypowa śruba składu mieszanki Gdzie mogę kupić śrubokręt pod taka śrubę co jest na zdjęciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joinery Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 to oznacza że nie ma takiego śrubokręta (ślepa śruba) producent nie przewiduje regulacji składu mieszanki tą drogą jedyne co możesz zrobić to naciąć rowek piłką do metalu, wykręcić dyszę przeczyścić w razie potrzeby i wkręcić z powrotem do lekkiego oporu i wykręcić z powrotem 2,5 obrotu, to wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 A tajemnica poliszynela jest to, ze jesli ten skuterek pochodzi z fabryki w Xiaoyu, to gaznika sie nie reguluje, tylko kupuje nowy. Roboty i nerwow zaoszczedzisz, a gaznik bedzie tanszy niz porzadny srubokret :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixser Opublikowano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Na temat zakupu to bym miał nie tylko jeden taki gaźnik do regulacji bo prowadzę serwis skuterów motocykli i quadów.Dzięki za wyjaśnienie. Temat do zamknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 4 Października 2013 Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Jeśli jest tam gwint, jak w wielu japońskich motocyklach kierowanych na USA, możesz tę zaślepkę usunąć i u tokarza dorobić śrubę regulacyjną. Myu tak robiliśmy wielokrotnie, ponieważ w Stanach mają fobię na punkcie ekologii i te zaślepki mają zapobiec wypruwaniu wydechów, zakładana KNńow, etc. Inaczej mówiąc - jak zaczniesz grzebać przy mieszance, to moto nie będzie jeździło, bo my ci uniemożliwimy wyregulowanie silnika. Dlatego można je usuwać, o ile jest gwint, a jeśli nie ma, to nagwintować, wstawić śrubę regulacyjną i umożliwić sobie pełną regulację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Witam, w Hondzie XRV 750 rd07 jest podobna śruba regulacji składu mieszanki, czy istnieje inna opcja jej regulacji jak nacinanie na płaski śrubokręt?Czy to po prostu takie "zabezpieczenie" aby nie ruszać tego? tak to wyglądahttp://www.partzilla.com/parts/detail/honda/HP-16016-MAS-670.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Przeczytaj post #5.Dorobienie kluczyka do regulacji to niezbyt duże wyzwanie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.