Solo Opublikowano 18 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2004 Mam pytanie jak to najlepie zrobic bo nie robilem tego jeszcze...heh zawsze sa te pierwsze razy... Jest taki problem ze albo mi ja zalewa albo nie trzyma wonych obrotow.Rzuccie jakas porada chyba ze jest jakis napaleniec z krakowa ktory mialby chwile czasu to z checia sie ugadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 18 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2004 jak nikogo w kraku nie znajdziesz do regulacji (raczej mało prawopodobne :P ) to daj znaka, mogę spróbować podjechać i podziałamy nad sprzętem. jesteś pewny że gaźnior jest sprawny? Tzn nie przytkany albo nie przepuszcza zawór? Sprawdź to na początek. Pzdr Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 18 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2004 Witam, Przedewszystkim najpierw musisz bardzo dobrze przeczyścić gaźnik(dysze i wszystkie kanały, komore pływakową, zobaczyć jaki jest poziom paliwa). Regualcja wygląda następująco: -wkręcasz na maksa śrubę składu mieszanki na niskich obrotach, następnie wykręcasz ją o 2 obroty (2x360)-odpalasz moto-kręcisz śrubą położenia przepustnicy tak aby moto miało jak najnższe obroty na biegu jałowym, lecz żeby chodziło płynnie i nie gasło-następnie delikatnie kręcisz śrubą składu mieszanki, słuchasz jak zachowuje się silnik, czy zwalnia czy przyspiesza, ustawiasz ją tak aby mał jak najwyższe obroty (trzeba mieć dość dobry słuch :P)-następnie znow obniżasz obroty na biegu jałowym śrubą od położenia przepustnicy, tak jak w pkt. 3-powtarzasz operacje z pkt. 4 -robisz to tak długo aż nie da się obniżyc obrotów na biegu jałowym-nakońcu jak już to wszystko zrobisz to wkręcasz silnik na wysokie obroty i puszczasz gaz,( silnika gwałtownie zwalnia) jak zgaśnie to troszke podkręc śrubę położenia przepustnicy, powtórz jest :P Ps. Całą regulacje przeprowadzasz na rozgrzanym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 18 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2004 ustawiasz ją tak aby mał jak najwyższe obroty (trzeba mieć dość dobry słuch :P)albo obrotomierz :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 18 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2004 No gaznik powinein byc czysty.Ale sprawdze to jeszcze.Tak czy siak jest taka sprawa ze wlasnie jak wkrecam ta srubke regulacyjna na maksa to moto nie chcialo odpalic.Dopiero jak odkrecilem ja troche znaczniej (tzn wiecej niz 2x360 to zagadla..) tylko teraz nie trzyma mi jeszcze wolnycjh obrotow a na ssaniu ma cos kolo 1000 wiec chyba troche za malo.Postarm sie z tym pobawic i jak cos to bede dalej postowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 No ja mam dwa pytanka: 1. Śruba składu mieszanki - wkręcając zmniejszamy ilość paliwa, w wyniku czego powietrze stanowi większą część mieszanki? 2. Jak zmienić poziom paliwa w komorze pływakowej? :crossy: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 No ja mam dwa pytanka: 1. Śruba składu mieszanki - wkręcając zmniejszamy ilość paliwa, w wyniku czego powietrze stanowi większą część mieszanki? Wkręcając zmniejszach ilość powietrza. 2. Jak zmienić poziom paliwa w komorze pływakowej? Odginając blaszke na której mocowany jest pływak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 Ooo, dzięki!To jeszcze przy okazji chciałbym zapytać:na ssaniu po uruchomieniu silnika obroty wynoszą 1000 , czy to nie za mało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 Ooo, dzięki!To jeszcze przy okazji chciałbym zapytać:na ssaniu po uruchomieniu silnika obroty wynoszą 1000 , czy to nie za mało? Jeżeli silnik pracuje równomiernie to nie, aczkolwiek powinny byc trochę wyzsze. U mnie oscylują (oscylowały bo teraz remont) w granicach 1600 - 1700. A po wyłączeniu ssania schodziły na około 1200 - 1300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 26 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 No to jeszcze mam takie pytanie a nawet kilka:1) Wczesniej napisano ze przed uruchomieniem silnika nalezy wkrecic srube przy przepustnicy na maksa a potem odkrecic o 2x360 moje pytanie w jakim polozeniu powinna byc sruba od wolnych obrotow?czy tez sa jakies zalecenia?2)Co jesli motor odpala i za chwile gasnie bo sie dlawi?3) Jak swiece sa okopcone czy to znaczy ze za duzo paliwa czy za duzo powietrza bo juz sam nie wiem...Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 1) Wczesniej napisano ze przed uruchomieniem silnika nalezy wkrecic srube przy przepustnicy na maksa a potem odkrecic o 2x360 moje pytanie w jakim polozeniu powinna byc sruba od wolnych obrotow?czy tez sa jakies zalecenia? 2)Co jesli motor odpala i za chwile gasnie bo sie dlawi? Ja bym wkręcił bardziej śrubę wolnych obrotów, wtedy powinna trzymać obroty i nie zgaśnie. A gaśnie gdy jest rozgrzana czy tylko na zimnym? Bo jak na zimnym to nie szkodzi.3) Jak swiece sa okopcone czy to znaczy ze za duzo paliwa czy za duzo powietrza bo juz sam nie wiem... http://www.data.com.pl/infotech/swiece_2.html mieszanka zbyt bogata - za dużo paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 27 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2004 Sytuacja wyglada tak ze jesli juz uda sie odpalic to gasnie jak jest zimy ale zdaza sie ze gasnie tez na rozgrzanym silniku.A jaka wartosc cieplna swiecy powinno sie zastosowac do jawy350ts?Obecnie mam zalozone NGK BP6H... DZieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 27 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2004 www.ngk.com i dobierając z katalogu na stronce wyjdzie że czeba do Jawy B6HS a na http://www.iskra-kielce.pl/szukaj.php?ro=4...oj=350&x=74&y=7 to już proszem samemu zobaczyć bo ten link pokazuje już do jawy świece:)Pragnem zauważyć że w instrukcji Jawy zalecana jest F100 i nie wiem komu już wierzyććććććććć :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 27 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2004 Heh no wlasnie trudno powiedziec co wybrac... :buttrock: Bo nawet na opakowanie od NGK jest napisane BP6H a w nawiasie obok jest napisane (=BP6HS)Dlatego tak pytam na czym inni jawowicze sobie pala....A Ty na jakich swieczkach latasz? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 27 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2004 Śmigam na F75S i właśnie kurde wczoraj zjeeebała mi się jedna podczas jazdy 40 km od chaty. FAK!Wkręciłem teraz F100S bo miałem taką w garażu i walę tooooooooo! Mam jedną F75S i jedną F100S i s*am na to hehe :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.