rock76 Opublikowano 14 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 ok,jutro pokombinuje.jak cos to dam znac.dzieki za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 A to nie jest poprostu efekt sklejonych tarcz? Spróbuj go pchnąć na wbitym biegu i wciśniętym sprzęgle przed odpaleniem, albo po dopaleniu gwałtownie mu przygazuj przy wciśniętej klamce.jw → plmanetce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rock76 Opublikowano 15 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 postaram sie jak najszybciej to zrobic tylko jak przestanie deszcz napierniczac.pozdrawiam i dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz piotr Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 I jak...??? :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cxpeky63 Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Miałem tak w moim pierwszym sporcie.Tzn jak bym nie wbijał biegu pewnie i z impetem to by po zębach dawało.A tak to trzask i jedziemy :)Jak chciałem go sprzedac to przyjechał jakiś dziadek co jeździł virago albo czymś podobnym i bał się tego biegu wbic, mnie już szlag trafiał jak dawał po zębach podszedłem do niego wcisnąłem mu sprzęgło i mówię do chłopa że to H-D i tu trzeba pewnie, wbiłem bieg ale dziadek się obraził że gówniarz mu mówił jak ma biegi wrzucac.Szczerze to pokochałem ten dzwięk :)W Dyńce mam to samo tzn jest głośniej niż przy jakichkolwiek innych motocyklach ale tak amo jak w każdym innym H-D.Do tego jak na gorącym silniku odpalam dyńkę (po tankowaniu na przykład) to czasem potrafi dosyc pokaźnie strzelic z rur, mina obsługi stacji bezcenna ;pFajnie by było gdybyś porównał wbijanie jedynki w swoim sprzęcie z jakimś innym H-DPooglądaj też filmy na YT i sam stwierdź czy twoje jest rzeczywiście nadzwyczajne. Cytuj There Are No RulesXLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rock76 Opublikowano 16 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 narazie nie moge nic zrobic,poniewaz jestem w trasie.ale jak tylko wroce(piatek) to zabieram sie za te wszystkie porady.pozdrawiam i dzieki,ze mogliscie pomoc.mam nadzieje,ze to nic ze skrzynia i sprzeglem.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0l0R Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Miałem tak w moim pierwszym sporcie.Tzn jak bym nie wbijał biegu pewnie i z impetem to by po zębach dawało.A tak to trzask i jedziemy :)Jak chciałem go sprzedac to przyjechał jakiś dziadek co jeździł virago albo czymś podobnym i bał się tego biegu wbic, mnie już szlag trafiał jak dawał po zębach podszedłem do niego wcisnąłem mu sprzęgło i mówię do chłopa że to H-D i tu trzeba pewnie, wbiłem bieg ale dziadek się obraził że gówniarz mu mówił jak ma biegi wrzucac.Szczerze to pokochałem ten dzwięk :)W Dyńce mam to samo tzn jest głośniej niż przy jakichkolwiek innych motocyklach ale tak amo jak w każdym innym H-D.Do tego jak na gorącym silniku odpalam dyńkę (po tankowaniu na przykład) to czasem potrafi dosyc pokaźnie strzelic z rur, mina obsługi stacji bezcenna ;pFajnie by było gdybyś porównał wbijanie jedynki w swoim sprzęcie z jakimś innym H-DPooglądaj też filmy na YT i sam stwierdź czy twoje jest rzeczywiście nadzwyczajne.Mój wujek miał u Siebie to samo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kejti08 Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 na pewno trzeba zdecydowanie wbijać ale też bez przesady. W moim sporcie nie było takich akcji niezależnie od ciepłoty silnika bieg wchodził normalnie. Owszem to są kaprysy i ekscesy HD ale nie każdy problem techniczny można do końca przypisywać kaprysom.W RK mam tak, że zgrzyta jeśli nie dociągnę sprzęgła na 102% co bywa wyzwaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 1.wymiana oleju! Serwis był 1,5 roku temu...2. Regulacja sprzęgła na lince. Ma mały przebieg, więc sprzęgło mogło się dopiero ułożyć i trzeba podregolowac na lince!Nic na siłe, zmien oleje rozgrzewkę silnik, ewentualnie podbija linke i będzie wszystko OK. Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rock76 Opublikowano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 witam.wczoraj dopiero wrocilem i jak rano wstalem to pierwsze kroki do garazu.odpalilem,troszke pochodzil wbijam zdecydowanie jedynke i trzask.jedynka zapieta i w droge.przejechalem sie nim ponad 50km w miedzy czasie stawalem aby sprawdzic czy nadal jest problem,ale nic cisza.wrocilem do domu motor postal godzinke i to samo od nowa:)w tym tygodniu zmienie olej bo najprawdopodobniej to jest to.pozdrawiam wszystkich i dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz piotr Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Kto smaruje ten jedzie... :blush: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krakers09 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Ale przez trzask rozumiesz zgrzyt czy "jebnięcie"? :D Bo jak to drugie, to ja mam tak samo i uwielbiam to. I tak jest od nowości.Tutaj, w 45 sekundzie jest dźwięk, o którym mówię Cytuj http://dl.dropbox.com/u/3682198/sigpic171271_1.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rock76 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 cos podobnego.tylko nie wiem czy nie glosniej bo silnik zagluszal.a tak na marginesie jaki olej byscie polecili do skrzyni i silnika.5000 km,2005 rokpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cxpeky63 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 No to to jest to, co pokochasz w swoim sporcie :)Nic mu nie jest, duuuża większośc H-D tak ma nie ważne czy nowe czy stare.Hehe najlepsze jest to że niedawno zakupiłem KTM RC8 a to też ma silnik V-Twin i też tak ma, ale się ucieszyłem jak to usłyzałem ;pA co do wad sporciaków, to czy ktoś poza mną (XL1200R 2004r) i moim kumplem (XR1200 2009) ma problem przy odpalaniu na zimnym silniku?Tzn rozrusznik jakby dławił się za pierwszym obrotem i trzymając cały czas przycisk zapłonu za drugim obrotem odpala.Ja sporta już sprzedałem ale ciekaw jestem czy ktoś jeszcze ma taki problem albo raczej czy ktoś go rozwiązał.Dodam że wymiana aku nie pomogła ani mnie ani kumplowi. Cytuj There Are No RulesXLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedi73 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 (edytowane) Dzisiaj zmieniłem olej w silniku i sprzęgle i miałem nadzieje, że to walniecie (i lekkie szarpniecie), które słyszałem przy wbijaniu jedynki zniknie, a tutaj okazuje się, że to norma :). Muszę strzelić jakiś filmik, żeby to pokazać, dla pewności.Do tego myślałem, ze problem który mam ze znalezieniem N biegu na wolnych obrotach też zniknie, ale nie zniknął :(. Może to wina luzu na lewarku zmiany biegów. Luz ten, to jakieś 1,5 cm na tym pręcie łączącym lewarek z dźwignią (nie wiem jak to wytłumaczyć), do tego dochodzi wyrobiona sama dźwignia, która trochę lata góra-dół. Suma tych luzów, to koszmar z neutralnym biegiem :)!!! Edytowane 22 Lutego 2014 przez tedi73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.