Skocz do zawartości

problem z wbiciem biegu


Rekomendowane odpowiedzi

Miałem tak w moim pierwszym sporcie.

Tzn jak bym nie wbijał biegu pewnie i z impetem to by po zębach dawało.

A tak to trzask i jedziemy :)

Jak chciałem go sprzedac to przyjechał jakiś dziadek co jeździł virago albo czymś podobnym i bał się tego biegu wbic, mnie już szlag trafiał jak dawał po zębach podszedłem do niego wcisnąłem mu sprzęgło i mówię do chłopa że to H-D i tu trzeba pewnie, wbiłem bieg ale dziadek się obraził że gówniarz mu mówił jak ma biegi wrzucac.

Szczerze to pokochałem ten dzwięk :)

W Dyńce mam to samo tzn jest głośniej niż przy jakichkolwiek innych motocyklach ale tak amo jak w każdym innym H-D.

Do tego jak na gorącym silniku odpalam dyńkę (po tankowaniu na przykład) to czasem potrafi dosyc pokaźnie strzelic z rur, mina obsługi stacji bezcenna ;p

Fajnie by było gdybyś porównał wbijanie jedynki w swoim sprzęcie z jakimś innym H-D

Pooglądaj też filmy na YT i sam stwierdź czy twoje jest rzeczywiście nadzwyczajne.

There Are No Rules
XLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak w moim pierwszym sporcie.

Tzn jak bym nie wbijał biegu pewnie i z impetem to by po zębach dawało.

A tak to trzask i jedziemy :)

Jak chciałem go sprzedac to przyjechał jakiś dziadek co jeździł virago albo czymś podobnym i bał się tego biegu wbic, mnie już szlag trafiał jak dawał po zębach podszedłem do niego wcisnąłem mu sprzęgło i mówię do chłopa że to H-D i tu trzeba pewnie, wbiłem bieg ale dziadek się obraził że gówniarz mu mówił jak ma biegi wrzucac.

Szczerze to pokochałem ten dzwięk :)

W Dyńce mam to samo tzn jest głośniej niż przy jakichkolwiek innych motocyklach ale tak amo jak w każdym innym H-D.

Do tego jak na gorącym silniku odpalam dyńkę (po tankowaniu na przykład) to czasem potrafi dosyc pokaźnie strzelic z rur, mina obsługi stacji bezcenna ;p

Fajnie by było gdybyś porównał wbijanie jedynki w swoim sprzęcie z jakimś innym H-D

Pooglądaj też filmy na YT i sam stwierdź czy twoje jest rzeczywiście nadzwyczajne.

Mój wujek miał u Siebie to samo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno trzeba zdecydowanie wbijać ale też bez przesady. W moim sporcie nie było takich akcji niezależnie od ciepłoty silnika bieg wchodził normalnie. Owszem to są kaprysy i ekscesy HD ale nie każdy problem techniczny można do końca przypisywać kaprysom.

W RK mam tak, że zgrzyta jeśli nie dociągnę sprzęgła na 102% co bywa wyzwaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.wymiana oleju! Serwis był 1,5 roku temu...

2. Regulacja sprzęgła na lince. Ma mały przebieg, więc sprzęgło mogło się dopiero ułożyć i trzeba podregolowac na lince!

Nic na siłe, zmien oleje rozgrzewkę silnik, ewentualnie podbija linke i będzie wszystko OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.wczoraj dopiero wrocilem i jak rano wstalem to pierwsze kroki do garazu.odpalilem,troszke pochodzil wbijam zdecydowanie jedynke i trzask.jedynka zapieta i w droge.przejechalem sie nim ponad 50km w miedzy czasie stawalem aby sprawdzic czy nadal jest problem,ale nic cisza.wrocilem do domu motor postal godzinke i to samo od nowa:)w tym tygodniu zmienie olej bo najprawdopodobniej to jest to.pozdrawiam wszystkich i dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to to jest to, co pokochasz w swoim sporcie :)

Nic mu nie jest, duuuża większośc H-D tak ma nie ważne czy nowe czy stare.

Hehe najlepsze jest to że niedawno zakupiłem KTM RC8 a to też ma silnik V-Twin i też tak ma, ale się ucieszyłem jak to usłyzałem ;p

A co do wad sporciaków, to czy ktoś poza mną (XL1200R 2004r) i moim kumplem (XR1200 2009) ma problem przy odpalaniu na zimnym silniku?

Tzn rozrusznik jakby dławił się za pierwszym obrotem i trzymając cały czas przycisk zapłonu za drugim obrotem odpala.

Ja sporta już sprzedałem ale ciekaw jestem czy ktoś jeszcze ma taki problem albo raczej czy ktoś go rozwiązał.

Dodam że wymiana aku nie pomogła ani mnie ani kumplowi.

There Are No Rules
XLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dzisiaj zmieniłem olej w silniku i sprzęgle i miałem nadzieje, że to walniecie (i lekkie szarpniecie), które słyszałem przy wbijaniu jedynki zniknie, a tutaj okazuje się, że to norma :). Muszę strzelić jakiś filmik, żeby to pokazać, dla pewności.

Do tego myślałem, ze problem który mam ze znalezieniem N biegu na wolnych obrotach też zniknie, ale nie zniknął :(. Może to wina luzu na lewarku zmiany biegów. Luz ten, to jakieś 1,5 cm na tym pręcie łączącym lewarek z dźwignią (nie wiem jak to wytłumaczyć), do tego dochodzi wyrobiona sama dźwignia, która trochę lata góra-dół. Suma tych luzów, to koszmar z neutralnym biegiem :)!!!

Edytowane przez tedi73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...