SEJUS Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Witam.Mam problem z moim HD Dyna 2001r TwinCam. Nie ładuje akumulatora.Do tej pory wszystko było ok, motor stal tydzień w garażu i bez problemu odpalał na dotyk. Na ostatnim zlocie w niedzielę wpadłem na pomysł, że umyję go sobie myjką ciśnieniową bo zakużony jest. Odpaliłem, podjechałe i tak też zrobiłem. Spakowałem się. gotowy do startu a tu dupa aku siadł i tylko pstrykał. Kolesie pchneli mnie i 160 kilometrów dojechałem do domu, po drodze aku nie naładował się i jak stanęłem to trzeba było pchnąć, żeby odpalił. Przyjechałem do domu sprawdziłem miernikiem ładowanie i okazuje się ,że nie ładuje. No to co??? Regulator! Kupiłem nowy właśnie dzisiaj mi przyszedł podłączyłem go i dalej nie ładuje. Wszystkie bezpieczniki są ok, ten w obudowie też. Noo i tu już moje mechanikowanie się skończyło proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cxpeky63 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Ja miałem podobnie ze sportem.Umyłem go ale wiadro i szczota, i już nie ładował.Kombinowanie, szukanie regulatora, sprawdzanie prądu itp wszystko lipa.Okazało się że jak go wycierałem szmatą to szarpnąłem ręką i rozłączyłem kostkę idącą od regulatora napięcia. Także sprawdź najpierw wszystkie kostki odpowiedzialne za ładowanie czy są połączone.U mnie okazało się że bzdura. oby u ciebie też. Cytuj There Are No RulesXLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz piotr Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Mialem w EVO podobny problem,aczkolwiek motoru nie mylem woda ani myjka, jednak jak sie okazalo po krotkiej panice i niewiele brakowalo zamawianiu czesci dosyc kosztownych czyli regulator lub inne.......okazalo sie ze spadl wsuwany kabelek od kostki przekaznika,u mnie pod siedzeniem,po wsynieciu wskaznik ladowania....ozyl!!!jaka ulga! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Swoja droga mycie motocykla myjka cisnieniowa moze spowodowac sporych zniszczen i dlatego np. Firma kercher zrobila specjalna dysze do mycia motocykli jest to co prawda zwykla dysza tylko ma znacznie mniejsze cisnienie . Znam jednego delikwenta co to wiedzial najlepiej jak sie myje i kiedys na pokazach kerchera umyl dysza rotacyjna wszystkie kola lacznie z napedem itd , a po tygodniu mial pretensje ze kola nie moze obrucic bo wszystko pordzewialo . Dlatego ja zawsze wiadereczko i ogien . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEJUS Opublikowano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Myjke ciśnieniową mieli tam z marketu, ciśnienie trochę większe niż w wężu ogrodowym. Pozatym po umyciu akumulator mi się wyładował i już nie mogłem go odpalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cxpeky63 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 I tutaj pies pogrzebany.Nie dawaj nikomu sprzętu do mycia!Po co odbierac sobie tę przyjemnośc ;pA tak serio. Zazdrośnie byli to spi......li ;p tzn zepsuli Cytuj There Are No RulesXLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEJUS Opublikowano 14 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Panowie przyczyna wykryta: uszkodzony stator ( alternator) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Cholera, za rzadko tu zaglądamsię nie zdziw, bo właśnie kolego kupiłeś najdroższą cegłę (dziurawkę, żeby waga się zgadzała) w swoim życiu :)Trzeba było się ujawnić, to chociaż klinkierową byś dostał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 (edytowane) Panowie przyczyna wykryta: uszkodzony stator ( alternator) Nie uszkodził się raczej podczas mycia, a gdyby nawet, to i tak moto powinno odpalić i zdechnąć dopiero gdzieś na trasie - wg mnie stator padł wcześniej, a że moto nie odpaliło po myciu, to czysty przypadek. Mogła być też inna kolejność awarii - stator lubi paść w wyniku jazdy na rozładowanym, niesprawnym akumulatorze. Edytowane 14 Października 2013 przez streng9 Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 SEJUS - alternator i stator jest OK. Po umyciu coś cyknęło??? czyli przekaźnik rozrusznika padł. To taka mała czarna kostka za ok 35 zł (z Motorcyclesstorehouse). Znajduje się w puszce bezpieczników. Miałem to samo właśnie po myciu. Poza tym - jakby mógł się sam wyładować aku podczas mycia? zastanawiałeś się nad tym? idąc dalej - skoro aku wystukane do zera - to jak na światłach dojechałeś do domu (przecież alternator nie ładuje a aku puste)??? dla pewności zmierz prąd na aku - w garażu, zobaczysz że nie jest wyczerpany. na 99% będzie spoko. ;))) Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 W pierwszym poscie SEJUS napisał, że nie ładuje bo sprawdził to miernikiem. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.