Skocz do zawartości

Pompa paliwowa Yamaha YBR 250


Klik_Kokos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam podpowiedzi co może być nie tak. Dwa miesiące temu zakupiłem swój pierwszy motor Yamaha YBR 250 z salonu Hondy. Po niecałych 2 miesiącach zacząłem mieć problemy z pompą paliwową tak mi się przynajmniej zdawało objawy.

 

Po przekręceniu kluczyka słychać jak jest pompowane paliwo jednak tym razem nic się nie działo. Na początku udawało mi się go odpalić po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka. Co ciekawe wieczorem kiedy jest chłodno odpalał chętniej.

 

W pewnym momencie już w ogóle nie odpalał przewiozłem go więc do salonu z którego go kupiłem w celu naprawy (mam nadal gwarancje). Panowie dość szybko stwierdzili że winien był bezpiecznik który był uszkodzony. Oczywiście wszystkie bezpieczniki sprawdzałem na to stwierdzenie pan poinformował mnie że uszkodzenie było nie widoczne gołym okiem i dopiero po sprawdzeniu na (Jakieś urządzenie do sprawdzania przepływu prądu) udało się to stwierdzić. Zadowolony wyjechałem z salonu po około 6km motor stanął i nie udało się go ponownie odpalić. Znowu pojawił się ten sam problem.

 

Trafił więc znowu na gwarancje tym razem panowie wyczyścili i wymienili uszczelkę ( która znajduje się podobno przy module odpowiedzialnym za kontrole nad mieszanką paliwową) i odpalił wróciłem nim do domu i około 3 dni wszystko było w porządku w tym czasie jeździłem nim 2 razy.

 

Jednak dzisiaj około 17:00 postanowiłem sobie pojeździć i nie odpalił znowu ten sam problem. Ale co ciekawe spróbowałem go odpalić już w nocy i odpalił bez problemu.

 

Nie mam pomysłu co w nim może być nie tak może spotkaliście się z czymś takim? I wiecie gdzie szukać przyczyny moich problemów?

Edytowane przez Klik_Kokos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Identyczny problem występuje w WR250R z rocznika 2008. Pompa paliwa przestaje działać pod wpływem temperatury. Na początku sporadycznie, aż do całkowitej śmierci. Niestety jedynym sposobem naprawy jest wymiana pompy, w przypadku WR to koszt ok. 1500 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem prawie na pewno jest w elektryce ponieważ to wtrysk ale co by to nie było to sam nic nie grzeb, bo powiesz gwarancji "papa". Niech szukają usterki do skutku, po to gwarancja jest żeby użytkownik nie musiał być jednoosobowym oddziałem inżynierów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dzisiaj dzwoniłem do serwisu Hondy niczego nie wykryto i mam wrażenie że to jednak pompa działa jak się jej podoba :/ Dodatkowo dzwoniłem do salonu Yamahy i po rozmowie z panią z serwisu doszedłem do podobnych wniosków. Muszę oddać motor do serwisu Yamahy może oni coś ustalą bo posiadanie motoru który czasem pali czasem nie mało mnie bawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dzisiaj pojechałem odebrać motor przez telefon pan mnie zapewniał że wszystko sprawdzone nie ma problemów. Jak dojechałem tłumaczy mi że wszystko ok podchodzimy odpalić motor i co nie pali. Koleś miał niezłą minę no ale już tak bywa. Po ok 4 godzinach zadzwonił do mnie i powiedział że pompa paliwowa się zatarła szczęśliwie robią to na gwarancji co oznacza 1500 zł w kieszeni.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...