pasikunik Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Witam! Jak w temacie-moto jechało,przyjechalo do domu i już nie chcialo odjechać...Odpalam z kabli od samochodu-jedzie git.Gasze nie jedzie i nie pali.Przekręcam kluczyk- lekko pali sie kontrolka biegu jałowego po jakimś czasie pali się mocno,i wtedy włączam start albo sygnal albo światla szlag trafia prąd. Najdziwniejsze jest to ,że wszystkie bezpieczniki są dobre. nie widze też jakichś spalonych kabli. Co to może być bo już mi sie pomysly kończą. może być stacyjka??Dziękuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Brak ładowania, akumulator do wymiany Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 ...lub też klemy do czyszczenia a po wyczyszczeniu klem polecam ten temat:http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/133793-problem-z-ladowaniem-krok-po-kroku/ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasikunik Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 czyli jak był by gdzieś spinol to by bezpiecznik wywalilo? ...lub też klemy do czyszczenia a po wyczyszczeniu klem polecam ten temat:http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/133793-problem-z-ladowaniem-krok-po-kroku/ ...lub też klemy do czyszczenia a po wyczyszczeniu klem polecam ten temat:http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/133793-problem-z-ladowaniem-krok-po-kroku/co jest przyczyną braku ładowania?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Sprawdź dla pewności na innym aku jak problem się powtórzy to jest - uważam - brak ładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasikunik Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 moge podlączyć samochodowy??No nimam innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Na 99% padł alternator, przypadłość RFek. Jak uda Ci się go odpalić, to zmierz ładowanie. Gdybyś chciał naprawić alternator tanim kosztem, to pisz na priv, mam trochę dobrych części od alternatora z RF900, m.in. regulator napięcia, diody, stojan, wirnik. Też przerabiałem awarię alternatora. Mój padł podczas jazdy, nagle zaczęły mi światła słabo świecić a jak dojechałem do skrzyżowania to motocykl zupełnie zgasł, rozładowało akumulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zrozumiałem, ze RF ma obcowzbudny alternator a w takim wypadku temat, który Ci podałem odpada bo tyczy się samowzbudnych.Jednak takie altki ja przerabiam zawsze na regler od fiata 126P. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Czytałem na jakimś forum, jak ktoś przerabiał regulator w RF na taki od Poloneza, ponoć wtedy w razie awarii wymiana na nowy to koszt około 12zł. Może w Maluchu jest taki sam, nie orientuję się :) W każdym razie alternator do RF900 da się kupić w granicach 60zł, ale to taka ruletka bo nie wiadomo, kiedy padnie, a to słaby punkt RF. Lepiej wyjąć uszkodzony (trzyma się na 3 śrubach imbusowych) i dać do naprawy, wtedy wiadomo, co się ma. Elektryk pomierzy, w razie potrzeby polutuje połączenia i zawsze to jakaś pewność. Wyjęcie alternatora w RF to jakieś 5min roboty. Do autora wątku: jeśli okaże się, że masz walnięty alternator i zdecydujesz się kupić używkę, to wiedz, że do 600 i 900 są zupełnie inne alternatory. Sporo osób, co sprzedaje graty do RF twierdzą, że 600 i 900 ma taki sam alternator - nieprawda, jest zupełnie inna długość wałka napędowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Czy polonez czy maluch to nie ma róznicy a prawda jest, ze regulator to koszt 12 zł wtedy. Wozić w zapasie jeden-bezcenne. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasikunik Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Bardzo dziękuje za poradę!. Nie wiedzialem ,że od 600 jest inny .Wykręce go i zobacze.Jak by co to napisze o te części .Jeszcze raz dziękuje.POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Od siebie jeszcze dodam, że jak pomierzysz alternator i wyjdzie, że jest OK, a ładowania brak - rzuć okiem na napęd alternatora (tam, gdzie jest łożysko jednokierunkowe). Jeśli mimo dodania gazu, alternator kręci się z tymi samymi obrotami, to walnięty jest ten napęd. W olejaku 1100 się z tym spotkałem, kilka godzin siedzieliśmy przy motocyklu, bo alternator dobry, a ładowania brak :) (1100 ma bodajże ten sam model alternatora, co RF900). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasikunik Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 dziękiwitam! Jest tak -odpala od samochodowego a jak podpinam miernik na pracującym silniku to pokazuje ze laduje tak 13-14 w zależnosci od obrotow. to chyba akumulator nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Wygląda na to, że aku klęczy. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasikunik Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Witam. a tak z ciekawosci - jak przerobić regler od poldka rn2 do rf-ki- znalazlem w necie tylko do mz-ki może ktoś wie albo od malucha??Jak ja tęsknie za moją jawą z przyczepą?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.