VTR1000F Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Witam, mam problem w moja hondą, silnik bardzo głośno stuka, w całym zakresie obrotów, jak by ktoś walił w dekiel, silnik nie ma problemów z wkręcaniem się na obroty itp.Link do filmiku na którym słychac stuki: http://www.youtube.com/watch?v=e4TEJBqFuHw&feature=youtu.be Jak ma ktos pomysł co to może tak dudnić to byłbym wdzięczny za rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Rozumiem, ze kolektory są dobrze przykręcone do głowic?Dla mnie to brzmi jak tłok uderzający o głowicę...czyli panewki się skończyli ewentualnie coś w cylindrze.Tak czy owak do rozbiórki. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 (edytowane) A czy jak by tłoki uderzały w głowicę to było by to słychać przy ręcznym kręceniu wałem? Bo jak kręce to jest ciuchutko nic nie stuka nic nie puka i nie blokuje, a po odpaleniu tak jak na załaczonym obrazku. Właśnie dlatego silnik nie lezy jeszcze na stole, bo nie chciałbym na marne odwalić tyle roboty Edytowane 24 Sierpnia 2013 przez VTR1000F Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0l0R Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Nie chce Cie martwic ale dla mnie to podobnie wygląda jak u kolegi _Monter_ panewki:( znajomy miał to samo jak kręcił sam cisza ale wyszło to co wyszło:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 No skoro tak mówicie to ide rozwalac silnik zobaczymy czy macie racje(oby nie). Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 A czy jak by tłoki uderzały w głowicę to było by to słychać przy ręcznym kręceniu wałem? Bo jak kręce to jest ciuchutko nic nie stuka nic nie puka i nie blokuje, a po odpaleniu tak jak na załaczonym obrazku. Właśnie dlatego silnik nie lezy jeszcze na stole, bo nie chciałbym na marne odwalić tyle robotyJak będziesz kluczem czy ręką kręcił to nic nie będzie stukać. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Wykręcasz świece zapłonowe i kręcąc wałem ustawiasz tłok kilkanaście stopni po GMP a następnie w otwór świecy wkładasz pręt np. 8mm i gwałtownie uderzasz w denko tłoka z ręki.Jeżeli skończyła się panewka usłyszysz stuknięcie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Na moje oko to panew wyjechała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 a może na początek spuścić olej i sprawdzić jego zawartość oraz zabarwienie ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 (edytowane) Niestety jednak panewka, opiłków w oleju nie było. Pytanie do fachowców, czy naprawdę nie w chodzi w grę szlifowanie wałów itp? Kto mógłby mi sprawdzić główne podpory wału,moż ektoś zna jakieś zakłady? może jeszcze jednak coś da się z tego wyrzeźbić? Silnik naprawde brzytewka, kupiłem go z takim ryzykiem że coś może być nie tak, podobno miała być głowica uszkodzona więc zaryzykowałem, cylindry w ogóle nie zużyte aż się błyszczą jak lustro, progów brak. Podobno usterka się stała po 5 letnim postoju motocykla. Np co myślicie o tym żeby kupic cały kompletny wał z korbami panewkami na korby i główne podpory np jak to http://allegro.pl/honda-vtr-1000-fire-storm-97-06r-wal-kompletny-i3481288892.html Edytowane 24 Sierpnia 2013 przez VTR1000F Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 silnik złomowy, szukaj innego z używek Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Panie Piotrze, w innym temacie powiedział Pan, że jeżeli panewki na głównych podporach wału nie dostały, jest jeszcze możliwość naprawy, Czyli zmiana wału, dobór panewek itp. Czyli jeżeli znalazł bym w okolicy jakiegoś dobrego mechanika motocykoowego to mam jakieś szanse na zrobienie tego silnika tak żeby nie posypało mi się po 100 km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Nie masz takiej szansy. Szukaj drugiego pieca jeśli nie chcesz popełnić błędu jaki wielu popełniło. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Panie Piotrze, w innym temacie powiedział Pan, że jeżeli panewki na głównych podporach wału nie dostały, jest jeszcze możliwość naprawy, Czyli zmiana wału, dobór panewek itp. Czyli jeżeli znalazł bym w okolicy jakiegoś dobrego mechanika motocykoowego to mam jakieś szanse na zrobienie tego silnika tak żeby nie posypało mi się po 100 km? Masz rację, tak napisałem ale należy spełnić kilka warunków.Zakupić pewny nie uszkodzony wał korbowyZakupić fabrycznie nowe panewki zgodne z tabelą luzówZakupić fabrycznie nową pompę olejuZakupić komplet uszczelek na cały silnikSprawdzić stan zaworów i ewentualnie je wymienića potem poprawnie to wszystko zmontować sprawdzając w międzyczasie bardzo dokładnie luzy na panewkach.W sumie doliczając robociznę mechanika kwota przekroczy na pewno koszty zakupu używanego silnikaOdpada szlifowanie wału, dorabianie panewek, regeneracja pompy oleju, dorabianie u rzemieślnika uszczelki pod głowicę i wiele innych patentów stosowanych w naszym kraju. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 I taka odpowiedź mnie sadysfakcjonuje, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.