Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ta Wasza teoria nie sprawdza sie nawet przy samych osbowkach a co dopiero w polaczeniu z TIR-ami.

Mleczko przy dluzszym korku tyl juz jedzie plynnie.

Aska a co to za roznica wedlug Twojej teorii w ktorym miejscu wjedziesz na tzw. suwak?

Edytowane przez danielpotas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mleczko przy dluzszym korku tyl juz jedzie plynnie.

 

Nie zgodzę się, ani na jotę.

 

BTW wolałbym, żebyście się z łaski swojej zwracali do mnie po imieniu. Po nazwisku to po pysku.

531979.png- dziennik kosztów na spritmonitor.de

Moja Honda CB250N na Autocentrum.pl - ZAPRASZAM!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aska a co to za roznica wedlug Twojej teorii w ktorym miejscu wjedziesz na tzw. suwak?

Taka, że nie marnujesz prawego pasa, a długość odcinka, na którym z 2 pasów musi zrobić się 1, zmniejszasz do minimum.

 

A według Twojej teorii co to za różnica, w którym miejscy wjedziesz na tzw. suwak? :laugh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazdę na suwak z ciężarówkami na prawym pasie , a osobówkami na lewym , można by porównać do jazdy osobówek na prawym a motocykli na lewym . Będzie jazda na suwak ? raczej nie . Bo , ... to jeszcze ja się wcisnę zanim ta puszka ruszy ... :banghead: i na tej zasadzie jeździ się u nas na suwak :flesje:

"Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o co hałas, przy wszystkich zwężeniach z powodu remontu lub budowy obwodnicy, wszyscy ładnie pięknie jadą na suwak, bez zastojów. Te tiry blokujące pas to jakaś egzotyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To gdzie wjedziesz z pasa, który się kończy robi bardzo dużą różnicę. Jeśli wszyscy będą wjeżdżali tuż przy zwężeniu, nie będzie to miało wpływu na tempo poruszania się pasów. Jedyne co się zmieni, to to, że korek skróci się na fizycznym dystansie, liczba pojazdów przecież nie spadnie a płynność zapewni właśnie przejazd po jednym samochodzie z każdego pasa. W przypadku gdy pojazdy z pasa, który się kończy będą wjeżdżały gdzie popadnie, pas , który się nie kończy będzie poruszał się wolniej, bo każdy taki "wjazd" spowoduje, że więcej pojazdów wjedzie z pasa kończącego się.

 

Panom z tirów powinno się przyłożyć po mandacie i punktach karnych za blokowanie pasa ruchu to by im przeszło. A to wcale nie jest przypadek wyjątkowy. Na co dzień widuję takich mądrych w Legionowie. Swoją drogą czemu się dziwić, skoro na kursach na prawo jazdy instruktorzy, w takich przypadkach, każą włączać się w jakimś "dogodnym" miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lefthandy

Tak z ostatnich dwu tygodni - Częstochowa, remont skrzyżowania na gierkówce, ciężarówki zablokowały lewy pas (na szczęście zapomniały o skrajnym prawym i uciekłem z korka). Codziennie takie sceny można zaobserwować na wiadukcie nad torami w Legionowie, na wiadukcie na Trasie Toruńskiej nad Radzymińską...

Edytowane przez Michał Mleczko

531979.png- dziennik kosztów na spritmonitor.de

Moja Honda CB250N na Autocentrum.pl - ZAPRASZAM!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lefthandy

Tak z ostatnich dwu tygodni - Częstochowa, remont skrzyżowania na gierkówce, ciężarówki zablokowały lewy pas (na szczęście zapomniały o skrajnym prawym i uciekłem z korka). Codziennie takie sceny można zaobserwować na wiadukcie nad torami w Legionowie, na wiadukcie na Trasie Toruńskiej nad Radzymińską...

 

Nad jaką Radzymińską? Właśnie o Trasie Toruńskiej i tych wszystkich "Prymasach Tysiąclecia" pisałem. Nigdy, podkreślam: NIGDY nie spotkałem się z czymś takim. Były owszem przypadki, że jakaś pipa przyśpieszała i się wcinała ale NIGDY w takich sytuacjach nikt nie blokował nie utrudniał, wszystko zwalniało przed zwężeniem i ładnie się wsysało na suwak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam CB, jak tamtędy jadę (Markami) i nie słyszę wyklinania na zajeżdżającą drogę ciężarówkę - to czuję się dziwnie. Oczywiście, mówię o godzinach szczytu, gdy stoją tam kilometrowe korki.

531979.png- dziennik kosztów na spritmonitor.de

Moja Honda CB250N na Autocentrum.pl - ZAPRASZAM!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wysokości Marek nie ma takich zwężeń. Gdzieś przed Markami kończy się tylko chyba jeden pas ruchu i zamiast trzech są dwa. Nawierzchnia jest tam zmasakrowana, koleiny... to już nie koleiny tylko wąwozy. Dwa lata temu przez te zasrane koleiny zaklinowałem się pod furgonetką.

Mogli by wyremontować całą nawierzchnię minimum od Marek do Targowej. W obydwu kierunkach.

Edytowane przez Lefthandy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O czym mówisz - Toruńska zwęża się z trzech pasów do dwu na wiadukcie, a potem dołącza się do Radzymińskiej/Piłsudskiego już jednym pasem. Przy Szkolnej faktycznie skrajnie prawy pas znika za skrzyżowaniem - zresztą ten pas zawsze najszybciej jedzie, warto o tym pamiętać.

531979.png- dziennik kosztów na spritmonitor.de

Moja Honda CB250N na Autocentrum.pl - ZAPRASZAM!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...