VTR1000F Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Witam, na wstepie się przywitam bo jestem tu nowy ;) a co do tematu to mam następujący problem z moim motocyklem Hondą VTR 1000 F z 2000 roku, nie chce się wkręcać na obroty a dokładniej robi to z oporem, ale nic z tych rzeczy że przerywa dławi się czy coś, poprostu jak by coś blokowało, gdy już jakoś ją wkręce na wyżesz obroty i odpuszcze całkowicie gaz, motocykl gwałtownie hamuje, niemalże blokuje koło. Stało sie tak od próby postawienia go na gume, myślałem że to wina napędu bo fakt faktem że był strasznie skatowany, więc go wymieniłem ale problem nie ustał. Jeżeli możecie naprowadźcie mnie na przyczyne, bo nie mam pojęcia gdzie szukać, w sprzęgle, w skrzyni a może w samym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 rozrząd nie przeskoczył ? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 rozrząd nie przeskoczył ?A jak miałoby się to stać? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 normalnie- vtr miała problem z wadliwymi napinaczami i bardzo często spotykane są przeskoki łancucha. Dlatego użytkownicy firestorma wymieniają napinacze zapobiegawczo (na nowe ori hondy oczywiscie). Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Dzięki za zainteresowanie :) więc tak, z rozrządem juz mialem przeboje, aktualnie wszystko ustawione idealnie, zastosowane są napinacze manualne bo uznałem, że orginalne bez zapadek są nic nie warte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Dzięki za zainteresowanie :) więc tak, z rozrządem juz mialem przeboje, aktualnie wszystko ustawione idealnie, zastosowane są napinacze manualne bo uznałem, że orginalne bez zapadek są nic nie warte. Jeżeli tak uznałeś to znaczy znasz się na konstrukcji i obsłudze silnika motocyklowego a teraz prosisz o pomoc ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Poprostu nie mogłem zaufać ponownie sprężynkom, troche też chodziło o koszty, bo manualny jest o wiele tańszy a tylko troche więcej zachodu przy nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 kupiłeś rasowego konia i zakładasz mu homonto ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 (edytowane) Dlaczego tak sądzisz? Jeszcze jedna rzecz przesądziła o zmianie tych napinaczy namanualne, poprostu nie mogłem znaleźć odpowiednich sprężynek, te które kupiłem w sklepie(prawdopodobnie z larssona) poprostu byłu delikatnie inne, skutek był taki że pod wpływem obrotów napinacz mi się mocno cofał, zaczynało wszystko walić bo łańcuszek robił się zbyt luźny co kończyło się przestawieniem rozrządu.Z resztą okej, może nie zrobiłem najlepiej, miałem zamiar wstawiac spowrotem napinacze hondy przy okazji zmiany łańcuszków rozrządu zimą, ale puki co manuale napinają dobrze, rozrząd ustawiony tak jak powinien, łańcuchy nie napięte za mocno więc chyba możemy ten wątek wykluczyć? Edytowane 1 Sierpnia 2013 przez VTR1000F Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Jednej rzeczy nie zrozumiałem :łańcuszki masz do wymiany bo na oryginalnym napinaczu jeden przeskoczył ale napisałeś, że "rozrząd ustawiony tak jak powinien" ? czyli jak ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Łańcuszki chcę wymienić zimą ale nie dlatego że są zużyte, tylko nie są już pierwszej świeżości, poprostu ot tak dla świętego spokoju, puki co jest wszystko cacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Łańcuszki chcę wymienić zimą ale nie dlatego że są zużyte, tylko nie są już pierwszej świeżości, poprostu ot tak dla świętego spokoju, puki co jest wszystko cacy a znasz bajkę o Tymitunie ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 hahahah ;p Czyli co, Twoim zdaniem problem w rozrządzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 hahaha - a opowiedz jak ustawiałeś rozrząd na rozciągniętym łańcuszku ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 W ramach ścisłości "hahaha" tyczyło się bajki o Tymitunie :) Moje pytanie jest takie: czy gdybym miał źle ustawiony rozrząd, nie miał bym dziwnych stuków w całym zakresie obrotów? Bo stuki wystepują tylko przy wyższych i nasilaja się podczas przyśpieszania czyli pod obciążeniem, przy stałym gazie troche cichną, tak czy inaczej znaki się pokrywają z tym co jest przedstawione w serwisówce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.